VTMGO addon in kodi

Een klein vraagje nog aub? gaat de vtmgoaddon zichzelf dan updaten en dank voor alle mensen die hier hun tijd aan spenderen.
Op github is er net een update gepubliceerd (helaas lost die update bij mij het probleem niet op). Het duurt altijd even voor de github updates ook binnen de kodi repo aankomen, maar dan wordt er inderdaad automatisch geupdate als jij automatische updates voor addons aan hebt staan (maar of automatische updates aan laten staan een goed idee is is discutabel)
 
  • Like
Reacties: cometoluc
Op github is er net een update gepubliceerd (helaas lost die update bij mij het probleem niet op). Het duurt altijd even voor de github updates ook binnen de kodi repo aankomen, maar dan wordt er inderdaad automatisch geupdate als jij automatische updates voor addons aan hebt staan (maar of automatische updates aan laten staan een goed idee is is discutabel)
Op github vind ik geen update, zie waarschijnlijk op een foute pagina. En de kodi repo waar vind ik die aub? en is dat zo een bestand dat ik via repository.zip moet inladen aub? Sorry voor de vele vragen van een leek.
 
Op github vind ik geen update, zie waarschijnlijk op een foute pagina. En de kodi repo waar vind ik die aub? en is dat zo een bestand dat ik via repository.zip moet inladen aub? Sorry voor de vele vragen van een leek.
De kodi repo vind je in kodi als je installeer van repository klikt
You must be registered for see images attach



De laatste nieuwe release vind je hier

En kan je in kodi installeren door add-ons installeren via een zip-bestand te klikken en dan naarde locatie van het zip bestand dat je zonet hebt gedownload te navigeren.

En maak je over het vragen stellen geen zorgen, info delen is het hele punt van dit forum.
 
De kodi repo vind je in kodi als je installeer van repository klikt
You must be registered for see images attach



De laatste nieuwe release vind je hier

En kan je in kodi installeren door add-ons installeren via een zip-bestand te klikken en dan naarde locatie van het zip bestand dat je zonet hebt gedownload te navigeren.

En maak je over het vragen stellen geen zorgen, info delen is het hele punt van dit forum.
Ik heb het net gedaan en lijkt terug te werken. Nogmaals heel erg bedankt aan de mensen die dit doen.
 
Misschien zijn er wel mensen die je kunnen helpen met je probleem maar als je de forum regels gelezen had... ?‍♂️

Niet iedereen neemt de moeite om Engels te lezen je hebt geluk met @Dominique DB

6. Kodi-forum is een Nederlandstalig forum
Wij willen daarom uitsluitend Nederlandstalige berichten zien. Het originele (anderstalige) bericht plaatsen is uitsluitend toegestaan als je een goede Nederlandse vertaling óf duidelijke Nederlandstalige samenvatting erbij plaatst. Een citaat mag ter illustratie of aanvulling op je verder Nederlandstalige bericht worden geplaatst.
Nogmaals mijn excuses voor het engels.
 
Zoals ik eerder als schreef werkte ook 1.2.6 bij mij niet, maar nu heeft mediaminister plugin.video.vtm.go-1.2.6-auth-808778c.zip gepost en die werkt perfect.

 
Hallo,

vanaf vandaag heb ik terug hetzelfde probleem in VTMGO .
als ik iets wil afspelen met de vtmgo gaat eerst alles normaal maar als de film begint slaat het terug naar het menu


ik werk op windows 7
kodi versie : Kodi 18.7 Git:20200520-f147784e3
 
Hallo,

vanaf vandaag heb ik terug hetzelfde probleem in VTMGO .
als ik iets wil afspelen met de vtmgo gaat eerst alles normaal maar als de film begint slaat het terug naar het menu


ik werk op windows 7
kodi versie : Kodi 18.7 Git:20200520-f147784e3
Post automatically merged:

iemand met hetzelfde probleem?
 
Ik ben nu een film aan het testen op die Windows laptop, al 10 minuten probleemloos.

Wel met Windows 8 en kodi 19.1
 
Dankuwel. Als ik de nieuwe kodi installeer neemt die dan mijn oude instellingen en skin over aub?
Hangt van jouw instellingen en skin af, sommige skins werken prima op 19, andere niet.
Wel eerst een backup te maken van je huidige instellingen, dan kan je na het updaten indien nodig ook gewoon terug.

Ik raad je in ieder geval niet aan te updaten, maar gewoon een verse installatie te doen. Soms is helemaal opnieuw beginnen gewoon het simpelste.

Je kan ook een tweede kodi installatie (19.1) naast je huidige kodi installatie (18.7) gebruiken,

Of een kodi fork uitproberen
 
  • Like
Reacties: cometoluc
Hangt van jouw instellingen en skin af, sommige skins werken prima op 19, andere niet.
Wel eerst een backup te maken van je huidige instellingen, dan kan je na het updaten indien nodig ook gewoon terug.

Ik raad je in ieder geval niet aan te updaten, maar gewoon een verse installatie te doen. Soms is helemaal opnieuw beginnen gewoon het simpelste.

Je kan ook een tweede kodi installatie (19.1) naast je huidige kodi installatie (18.7) gebruiken,

Of een kodi fork uitproberen
Bedankt voor de uitleg, maar hoe maak ik een backup van mijn instellingen aub?
 
Bedankt voor de uitleg, maar hoe maak ik een backup van mijn instellingen aub?
Op windows lijkt me een kopietje maken van de kodi data folder de eenvoudigste manier, .

Er bestaan ook verschillende addons die dit kunnen, maar daar heb ik geen ervaring mee, ik kopieer altijd gewoon de kodi data folder.
 
  • Like
Reacties: cometoluc
Op windows lijkt me een kopietje maken van de kodi data folder de eenvoudigste manier, .

Er bestaan ook verschillende addons die dit kunnen, maar daar heb ik geen ervaring mee, ik kopieer altijd gewoon de kodi data folder.
Dankuwel
 
  • Like
Reacties: Dominique DB
Hallo, ming VTMGO addon op windows 7 met kodi 18 werkt nog steeds niet.
Tot vandaag kon in er wel ingaan en naar de menus enfilmen edm.. maar als ik ze wou afspelen begon het bestand en stopte daar dan direkt terug.
Als ik het vandaag terug probeerde kan ik zelfs niet meer in vtmgo , ik krijg direkt de error onbekende fout bij inloggen HTTP 400.
 
Hallo, ming VTMGO addon op windows 7 met kodi 18 werkt nog steeds niet.
Tot vandaag kon in er wel ingaan en naar de menus enfilmen edm.. maar als ik ze wou afspelen begon het bestand en stopte daar dan direkt terug.
Als ik het vandaag terug probeerde kan ik zelfs niet meer in vtmgo , ik krijg direkt de error onbekende fout bij inloggen HTTP 400.
Datzelfde heb ik nu ook met kodi op een Raspberry. Updaten en opnieuw installeren heeft geen effect gehad.
 
De kwestie is al aangekaart op github, nu zullen we geduld moeten hebben.

De oplossing zal hoogstwaarschijnlijk ook op github geplaatst worden voor ze als update rechtstreeks in kodi toegevoegd wordt.
 
  • Like
Reacties: cometoluc
De kwestie is al aangekaart op github, nu zullen we geduld moeten hebben.

De oplossing zal hoogstwaarschijnlijk ook op github geplaatst worden voor ze als update rechtstreeks in kodi toegevoegd wordt.
OK Bedankt. Ik vrees bij mij dat ik niet de correcte files meer heb dank zij mijn eigen geknoei om het terug ok te maken.

als ik het goed heb zijn het
inputstream.adaptive_baseurl_kodi18_leia_windows_x64.zip
plugin.video.vtm.go-1.2.1-manifest-proxy-e7739cc.zip
plugin.video.vtm.go-1.2.6-auth-808778c.zip

maar als ik via repository kies om te installeren krijg ik de melding dat het niet geinstalleerd kan worden.

zijn de bovengenoemde bestande de juiste die ik moet proberen in kodo te krijgen of in een bepaalde volgorde?

Mijn excuses voor mijn vragen elke keer.