VTMGO addon in kodi

Hallo cometoluc , er is een nieuwe versie van de vtm go addon v1.2.8. .
Ik kan bevestigen dat de update het probleem heeft opgelost, op github vermeld iemand wel dat je vtmgo paswoord nu minimaal 10 characters moet hebben

Ik heb handmatig geupdate met de github release ( ),
maar de automatische updates in kodi laten meestal niet lang op zich wachten.
 
  • Like
Reacties: cometoluc
Ik kan bevestigen dat de update het probleem heeft opgelost, op github vermeld iemand wel dat je vtmgo paswoord nu minimaal 10 characters moet hebben

Ik heb handmatig geupdate met de github release ( ),
maar de automatische updates in kodi laten meestal niet lang op zich wachten.
Dankuwel, ik heb het geprobeerd maar nu kan ik terug in vtmgo en de menus maar vanaf ik op een film duw om af te spelen begint het maar slaat de film terug af. Dus zit terug met het probleem dat ik een tijd geleden had met die bepaalde error 241.

Als in die plugin.video.vtm.go-1.2.1-manifest-proxy-e7739cc.zip terug probeer te installeren via de repositori.zip krijg ik een melding van een fout in de log maar waar kan ik die log bekijken aub?
 
Hallo, heeft er iemand een inputstream adaptive voor kodi leia 32bit windows 7 pc aub? Misschien gaat het dan terug?
 
Hallo, heeft er iemand een inputstream adaptive voor kodi leia 32bit windows 7 pc aub? Misschien gaat het dan terug?
Probeer de addon eens volledig te verwijderen, en dan opnieuw te installeren, misschien dat inputstream adaptive dan ook mee installeert.

Of begin gewoon eens opnieuw van nul.
 
  • Like
Reacties: cometoluc
Probeer de addon eens volledig te verwijderen, en dan opnieuw te installeren, misschien dat inputstream adaptive dan ook mee installeert.

Of begin gewoon eens opnieuw van nul.
Ik heb net de plugin.video.vtm.go-1.2.8.zip gedesinstalleerd en hem dan terug geinstalleerd maar het resultaat is hetzelfde. Die inputstream adaptive moet die ergens geinstalleerd zijn? Want ik zou niet weten waar deze te zoeken.
Post automatically merged:

Ik heb net de plugin.video.vtm.go-1.2.8.zip gedesinstalleerd en hem dan terug geinstalleerd maar het resultaat is hetzelfde. Die inputstream adaptive moet die ergens geinstalleerd zijn? Want ik zou niet weten waar deze te zoeken.
en wat bedoelt u met beginnen van nul? Kodi desinstalleren en dan terug installeren?
 
Laatst bewerkt:
De mijne staat op 2.6.16. 🤔 Werk wel op Kodi 19

Als je hem aanklikt, heb je dan de optie om hem te updaten?

Of hier even kijken:

Anders updaten naar Kodi 19
 
  • Like
Reacties: cometoluc
De mijne staat op 2.6.16. 🤔 Werk wel op Kodi 19

Als je hem aanklikt, heb je dan de optie om hem te updaten?

Of hier even kijken:

Anders updaten naar Kodi 19
als ik hem aanklik heb ik de optie om te updaten en als ik op updaten klik doet hij dit wel maar kan maar updaten naar 2.4.7

als ik op dit github klik dan word ik duizelig, niet vergeten dat ik een leek ben.
Updaten naar kodi 19 durf ik niet goed omdat ik schrik heb dat er niets meer gaat werken
 
You must be registered for see images attach


@cometoluc Ben even op de PC bezig geweest. Als je naar Github gaat en je ziet het scherm waar ik een stukje uit geknipt heb, klik dan op de groene knop "Code" en daarna op download ZIP. ZIP opslaan. Daarna in Kodi ga je naar Instellingen - addons - Addons installeren via ZIP bestand. Kijken of je zo de opgeslagen ZIP kunt installeren.
 
  • Like
Reacties: cometoluc
You must be registered for see images attach


@cometoluc Ben even op de PC bezig geweest. Als je naar Github gaat en je ziet het scherm waar ik een stukje uit geknipt heb, klik dan op de groene knop "Code" en daarna op download ZIP. ZIP opslaan. Daarna in Kodi ga je naar Instellingen - addons - Addons installeren via ZIP bestand. Kijken of je zo de opgeslagen ZIP kunt installeren.
Bedankt hiervoor maak lukt nog niet

Ik werk op windows 7 en kodi18.7 Git:20200520-f14f7a94e3

In de kodi log krijg ik onderstaande als melding
Niet gelukt de add-on te installeren vanuit een zipbestand
Het installeren van de add-on vanuit het zipbestand gelocalizeerd op c::/video/series/kodi/inputstream.adaptive-Matrix.zip is mislukt vanwege een ongeldige struktuur.
 
c::/video/series/kodi/inputstream.adaptive-Matrix.zip is mislukt vanwege een ongeldige struktuur.
Deze zip is voor kodi matrix en aangezien je nog op kodi 18 zit gaat dat dus niet , je hebt v 2.4.7-leila nodig . kijk even hier op github : onder de v 2.4.7-leila staat assets 2 klik hier op en download de zip (bovenste versie).
 
Deze zip is voor kodi matrix en aangezien je nog op kodi 18 zit gaat dat dus niet , je hebt v 2.4.7-leila nodig . kijk even hier op github : onder de v 2.4.7-leila staat assets 2 klik hier op en download de zip (bovenste versie).
ik krijg dezelfde error

Niet gelukt de add-on te installeren vanuit een zipbestand
Het installeren van de add-on vanuit het zipbestand gelocalizeerd op .........
is mislukt vanwege een ongeldige struktuur.
 
oke probeer de versie 2.4.5-leila dexe zou als het goed is voor kodi 18.7 zijn . en kijk ook even bij mijn addons > Mijn add-ons > Videoplayer InputStream en als deze er is, selecteer je InputStream Adaptive en controleer je of deze is ingeschakeld.
 
  • Like
Reacties: cometoluc
oke probeer de versie 2.4.5-leila dexe zou als het goed is voor kodi 18.7 zijn . en kijk ook even bij mijn addons > Mijn add-ons > Videoplayer InputStream en als deze er is, selecteer je InputStream Adaptive en controleer je of deze is ingeschakeld.
net dezelfde fout sorry
en die mijn addons > Mijn add-ons > Videoplayer InputStream staat er bij mij niet tussen
Post automatically merged:

net dezelfde fout sorry
en die mijn addons > Mijn add-ons > Videoplayer InputStream staat er bij mij niet tussen
mijn excuses die inputstream adaptive staat er wel tussen en is versie 2.4.7 en staat aan
 
Laatst bewerkt:
net dezelfde fout sorry
en die mijn addons > Mijn add-ons > Videoplayer InputStream staat er bij mij niet tussen
Post automatically merged:


mijn excuses die inputstream adaptive staat er wel tussen en is versie 2.4.7 en staat aan
maar mijn vtmgo plugin verkt nog altijd niet. iets proberen afspelen de film begint en slaat direct terug naar mijn menu.

alleszinds een hele grote dankuwel voor de mensen die me proberen te helpen
 
Gooi de vtm go eraf en probeer het eens van uit de kodi repository en bij video-add ons er nieuw op zetten .
 
  • Like
Reacties: cometoluc