VTMGO addon in kodi

Wederom komen er geen nieuwe uitzendingen meer bij.

Begrijp niet goed waarom ze dat doen, je wilt toch zoveel mogelijk kijkers hebben..
 
Wederom komen er geen nieuwe uitzendingen meer bij.

Begrijp niet goed waarom ze dat doen, je wilt toch zoveel mogelijk kijkers hebben..
Bij mij is alles ok. Maar werk op pc met kodi en vtmgo addon.
Laatst was er er een probleem daarmee maar hadden ze opgelost.

heb je de nieuwe addon al geinstalleerd bij addons -installeer via een zipbestand?




meer kan ik niet voorstellen. Ben zelf ook maar een beginneling
 
Die had ik al geïnstalleerd, ik gebruik kodi al enkele jaren. Ik weet dan ook inmiddels dat de meeste problemen binnen een paar dagen automatisch opgelost worden.
Dat is hier ook het geval. Gisteravond werkte het weer. Zonder updates of wat dan ook.
 
  • Like
Reacties: cometoluc
Die had ik al geïnstalleerd, ik gebruik kodi al enkele jaren. Ik weet dan ook inmiddels dat de meeste problemen binnen een paar dagen automatisch opgelost worden.
Dat is hier ook het geval. Gisteravond werkte het weer. Zonder updates of wat dan ook.
wou gewoon dit even zeggen omdat ik zag dat er niemand op gereageerd had
 
Hallo,

VTMGO werkt bij mij niet meer, niet via pc, niet via gsm

Hebben nog mensen hier problemen mee aub
 
Hallo,

zijn er nog mensen waarbij de laatste aflevering van Lisa en het weer niet kan afgespeeld worden? Geen foutmelding
het nieuws dat voor het weer komt staat er wel en kan afgespeeld worden.

ik werk op kodi 19.1(19.1.0), firefox en windows 10 x86
 
Hallo,

zijn er nog mensen waarbij de laatste aflevering van Lisa en het weer niet kan afgespeeld worden? Geen foutmelding
het nieuws dat voor het weer komt staat er wel en kan afgespeeld worden.

ik werk op kodi 19.1(19.1.0), firefox en windows 10 x86
Sorry voor deze post, het is op zichzelf opgelost precies
 
  • Like
Reacties: Lex
Naast de vtmgo addon is er nu ook een goplay addon beschikbaar . Deze staat in de kodi repository -video addons .
 
Bij de vtmgo is van vtm met ondemand en live tv, goplay kun je programma's terug kijken en is van play4,play5,play6 en play7.Die zenders komen in de plaats van VIER, VIJF en ZES..En heeft helaas geen live tv .
 
  • Like
Reacties: cometoluc
Is er nu eigenlijk iemand waarbij de vtmgo addon in Kodi 19.2 nog werkt? Ik krijg steeds de melding login gegevens onjuist! Terwijl deze wel correct werken via de browser op pc...
 
Is er nu eigenlijk iemand waarbij de vtmgo addon in Kodi 19.2 nog werkt? Ik krijg steeds de melding login gegevens onjuist! Terwijl deze wel correct werken via de browser op pc...
Ik werk nog altijd op kodi 19.1 en alles werkt daar, meer kan ik u niet helpen, sorry
 
Is er nu eigenlijk iemand waarbij de vtmgo addon in Kodi 19.2 nog werkt? Ik krijg steeds de melding login gegevens onjuist! Terwijl deze wel correct werken via de browser op pc...
Heb je wel de laastste versie van de addon ( 1.2.12+matrix.1 ) , deze kun je updaten via de kodi repository bij video-addons. p.s er is ook ondertussen een nieuwe versie van kodi uit ( 19.3.0 ) .
 
Hallo,
ik zit op kodi 19.1/ windows 7 /
sinds daarstraks speelt vtmg zonder ondertiteling? Heeft iemand dit ook opgemerkt of een oplossing
 
Heb je wel de laastste versie van de addon ( 1.2.12+matrix.1 ) , deze kun je updaten via de kodi repository bij video-addons. p.s er is ook ondertussen een nieuwe versie van kodi uit ( 19.3.0 ) .
Allemaal reeds gedaan... Ik heb de app gewoon geinstalleerd op de Nvidia Shield pro en de vtmgo addon in Kodi eraf gegooid.
 
heb de app gewoon geinstalleerd op de Nvidia Shield pro
Heb zelf de app al een tijd en moet zeggen dat dit wel wat stabieler is .
Post automatically merged:

Hallo,
ik zit op kodi 19.1/ windows 7 /
sinds daarstraks speelt vtmg zonder ondertiteling? Heeft iemand dit ook opgemerkt of een oplossing
Ik denk dat je gewoon even moet wachten tot dat er weer een update via github of kodi bechikbaar komt.
 
Laatst bewerkt: