VU+ solo 4k VTI 11.0 Kodi Exodus

T.W. de Haan

Nieuwkomer
28 dec 2016
4
0
1
56
Ik heb kodi op de VU+ geinstalleerd. SALTS kan gewoon worden geopend en doet het goed. Echter blijft er een probleem met Exodus en Specto. Deze starten niet op. Overal verwijzingen naar python utils maar nergens hoe je die voor de VU+ moet downloaden/installeren.

Iemand enig idee hoe je Kodi draaiend krijgt op de VU+ met een VTI image. (Schijnt wel te doen op Blackhole image, maar wil graag bij VTI blijven)
'
Alvast bedankt voor alle hulp.
 
I installed mediaportaal. Played 1 channel in Media Portal. Started Kodi and started Exodus and it worked. What was changed I do not know. I think Media Portal installed some software needed for Exodus.

Anyhow it works finally. Thanks Lee
 
Did you succeed in enabling subtitles in exodus with VTi? Is het jou gelukt? Ik kan wel films kijken via exodus, maar geen idee waar ik de subtitles vandaan haal. Heb alle addons geinstalleerd die daarvoor noodzakelijk zijn, maar onder geen enkele knop op de remote van de Vu+ Duo2 kan ik subs selecteren.
 
Did you succeed in enabling subtitles in exodus with VTi? Is het jou gelukt? Ik kan wel films kijken via exodus, maar geen idee waar ik de subtitles vandaan haal. Heb alle addons geinstalleerd die daarvoor noodzakelijk zijn, maar onder geen enkele knop op de remote van de Vu+ Duo2 kan ik subs selecteren.
Nee dat is niet gelukt. Heb begrepen dat je mediaspeler2 moet installeren. Deze zit niet in vti image. Ga nu proberen blackhole image er op te zetten. Daar zou kodi en mediaspeler2 wel correct zijn geconfigureerd.