WANNEER KOMT DOKI WEER ONLINE?

DOKITV

Forumlid
31 jan 2017
6
5
6
44
We hebben de afgelopen weken heel veel vragen gekregen over de beveiligde DOKI versie, in dit bericht vind je enkele antwoorden.

Wij willen Patrick Dijkkamp bedanken voor de hulp met de nieuwe installer!


Wanneer komt DOKI weer online?

We hebben de afgelopen weken heel vaak de vraag gehad wanneer DOKI weer online gaat komen, de precieze dag kunnen we nog niet zeggen. Maar het is ergens deze week! Zodra we online gaan, kan je dat lezen via deze website, Facebook, Twitter en de oude versie (06-01-2017 en eerder) van de DOKI build!

Wat is er precies veranderd?
We hebben een volledig nieuwe DOKI Installer gemaakt, je moet je nu eerst registreren via een website die we nog bekend gaan maken.
We hebben een aantal regels opgesteld in die nieuwe installer die boxverkopers automatisch gaat blokkeren, die regels vind je .

Wat moet er nog gebeuren voordat DOKI weer online gaat?
De installer is klaar er werkt nu, nu zijn we bezig met het afronden en testen van de nieuwe build update.

You must be registered for see images attach

 
Laatst bewerkt door een moderator:
  • Like
Reacties: Lonus!
Draait inmiddels weer heerlijk naast mijn eigen build op de shield. Fijn dat jullie er weer zijn.
 
Helemaal geweldig!!!!

edit: na vorig jaar dokiTV te hebben geïnstalleerd, krijg ik kodi niet meer aan de praat. Ik kan dus ook de nieuwe dokiTV niet installeren volgens de tutorial. Iemand een idee wat ik hier aan kan doen?

edit 2: Hij werkt inmiddels
 
Laatst bewerkt:
jammer wilde ook dokitv instaleren maar werkt nog niet op kodi 17 hopelijk is dit snel verholpen

groetjesss
 
Ik was volledig overgestapt op Plex, maar als ik deze mooie add-ons voor Kodi zie ga ik er nog eens over nadenken om terug te gaan.
 
Wie kan mij helpen?
Ik had Doki weer goed werkend gekregen (zie post boven), maar na de laatste update werkt hij helemaal niet meer.
Zodra ik op het icoon van Kodi klikte startte voorheen Doki altijd op.
Na de update wordt het scherm zwart en gaat direct terug naar het home scherm.
Ik kan dus zowel Doki als Kodi niet opstarten
Wat kan ik hier aan doen?
 
Wie kan mij helpen?
Ik had Doki weer goed werkend gekregen (zie post boven), maar na de laatste update werkt hij helemaal niet meer.
Zodra ik op het icoon van Kodi klikte startte voorheen Doki altijd op.
Na de update wordt het scherm zwart en gaat direct terug naar het home scherm.
Ik kan dus zowel Doki als Kodi niet opstarten
Wat kan ik hier aan doen?


Ik zou je adviseren om de creative build te nemen. Zeker zo goed en geen gezeur met accounts.
Ook een goede optie is de Kodi build van Frank.
Ik zou je adviseren om de creative build te nemen. Zeker zo goed en geen gezeur met accounts.
Ook een goede optie is de Kodi build van Frank.

De rede dat jou doki niet meer start is overigens dat de AMlogic video accelerator aanstaat.
Deze moet je uitschakelen.
 
Ivo, hartelijk dank voor je reactie.
Waar kan ik die AMlogic uitschakelen?
Ik ben inmiddels zover dat ik Kodi weer kan opstarten. Maar Doki werkt nog steeds niet, ik krijg onder in beeld de melding dat er een update error is.
Iemand enig idee hoe ik weer bij Doki kom?

edit: Ik heb Doki nu werkend gekregen met de enige build die ik kon vinden; Kraakie
 
Laatst bewerkt:
Jij werkt nu toch voor Doki ivo ? hoorde via via zoiets dat je daar een baan hebt ?
 
Helaas krijg ik de build van Kraakie niet aan de praat
Iemand een duidelijke uitleg hoe ik doki weer normaal aan de praat krijg????
 
Jij werkt nu toch voor Doki ivo ? hoorde via via zoiets dat je daar een baan hebt ?
Ivo is benoemd tot moderator bij Creatieve tv box ...waar wij van het kodi forum hij hem van harte mee feliciteren
 
@fransalmighty oooooooooh ja creative boxen maar die zetten doki build erop ofzoiets. boeie ook, ik zal niet verder off topic gaan lol
Na onze eigen Frans zijn daarna de belangrijkste bouwers van build
Dokitv
Creatieve tv box
Kaosbox
Frankodi
XvBMC
De een kan beter met elkaar als de ander, maar wat ze gemeen hebben is dat allemaal hun eigen build hebben.
 
Weet je wat ik soms heb @LeX we hebben allemaal iets gemeen met kodi als je elkaar kunt helpen is dat alleen maar mooi maar het moet niet zijn dat de 1 zich beter wil gaan voelen dan een ander we zitten hier allemaal op het forum omdat we graag iets willen weten of onze kennis willen delen dus ik richt me nu even tot de mensen die niet zo goed met elkaar kunnen vinden en hoop dat dat in de toekomst beter zal gaan

wou ik gewoon even kwijt...gewoon omdat het kan :p

en mooie builds zijn altijd welkom natuurlijk ;)
 
  • Like
Reacties: Staffjunk en Lex
Helaas nog geen reactie; Is er niemand die even stap voor stap kan uitleggen hoe ik doki weer aan de praat krijg?
Ik heb na de update alleen problemen, daarna Kraakie geinstalleerd, maar die krijg ik ook niet werkend.
Ik hoop op een reactie.... Alvast bedankt
 
Helaas nog geen reactie; Is er niemand die even stap voor stap kan uitleggen hoe ik doki weer aan de praat krijg?
Ik heb na de update alleen problemen, daarna Kraakie geinstalleerd, maar die krijg ik ook niet werkend.
Ik hoop op een reactie.... Alvast bedankt
Misschien ben je hier mee geholpen
 
  • Like
Reacties: oric42 en Plenkske