Wat is de beste manier om IPTV te kijken?

nielo77

Nieuwkomer
27 mrt 2017
2
0
1
25
Goeiemorgen leden,

Ik heb een korte vraag.
Wat is eigenlijk de beste manier om IPTV te kijken?
Ik zelf kijk het namelijk op twee manieren.
1. Op mijn SmartTV met de app SmartIPTV, kijkt erg mooi kwa beeld alleen kun je volgens mij niet de toegevoegde VOD's zien.
2. Op mijn MAG250 kijken vindt ik persoonlijker wat minder mooi beeld, maar zie ik wel de VOD's.

Wat raden jullie aan?
 
Goeiemorgen leden,

Ik heb een korte vraag.
Wat is eigenlijk de beste manier om IPTV te kijken?
Ik zelf kijk het namelijk op twee manieren.
1. Op mijn SmartTV met de app SmartIPTV, kijkt erg mooi kwa beeld alleen kun je volgens mij niet de toegevoegde VOD's zien.
2. Op mijn MAG250 kijken vindt ik persoonlijker wat minder mooi beeld, maar zie ik wel de VOD's.

Wat raden jullie aan?
Is het mogelijk andere apps te downloaden op jouw tv?
Hoe is jouw m3u regel opgebouwd?met options?
Staat de beeldverhouding goed op je MAG?
 
ik heb nu 4 dagen iptv getest met perfectplayer pro en dat werkt uitstekend m3u bestand laad snel favorieten instellen heel goed zappen ook vanuit favorieten binnen 2 seconden nu 4 dagen getest niet een keer een bufferprobleem niet op de sportkanalen
 
ik heb nu 4 dagen iptv getest met perfectplayer pro en dat werkt uitstekend m3u bestand laad snel favorieten instellen heel goed zappen ook vanuit favorieten binnen 2 seconden nu 4 dagen getest niet een keer een bufferprobleem niet op de sportkanalen
Toch ben ik van mening dat een externe IPTV box meerwaarde heeft.
 
Heb altijd op een ipad/iphone gekeken als ik niet in de huiskamer was. In de huiskamer 1.5 jaar een Raspberry pi2 gehad en sinds dit weekend een Apple TV (4k) met iPlaytv. Echt een aanrader. Streams starten sneller, geen gebuffer en strakker beeld op de FHD zenders...
Apple tv dus :)
 
De BESTE app voor ALLEEN iptv en iptv VOD's die ik tot nu toe ben tegengekomen is iPlayTV op het Apple TV platform, zoals @jassie al eerder aangaf.

Geen enkele andere app op tvOS of Android kan nu aan iPlayTV tippen op het gebied van gemak/snelheid en vooral de intuïtieve eenvoudige en duidelijke user interface mbt tot o.a. de EPG voorziening voor de kanalenlijst tijdens het spelen van een kanaal. Deze app is zelfs zo goed, dat ik zelfs mijn PVR kanalen van DVBLink/TVMosaic via deze app laat lopen ipv deze via Kodi of MrMC te laten afspelen.

Wat veel mensen waarschijnlijk nog niet weten is dat deze app je VOD content in een aparte sectie zet en al je films presenteert net zoals bv Plex dat doet en je daarbij ook de mogelijkheid biedt om een trailer vooraf te laten afspelen van je iptv VOD:
 
  • Like
Reacties: jassie
ProgTV en met name IPTV Extreme Pro (betaalde versie) zijn mijn favorieten op Android TV op telefoon/tablet standard Android gebruik ik GSE.

Meerdere getest en blijf deze uitkomen.

suc6
 
Laatst bewerkt: