Wat is er aan de hand met Exodus Redux en the Crew

Status
Niet open voor verdere reacties.

BastianG

Gevorderd
23 jul 2017
58
14
6
55
Wat is er aan de hand met Exodus Redux en the Crew ?
Vanmorgen Kodi aangezet, op mijn Rasp pi 3. Naar Exodus Redux en wilde een serie bekijken...
ExRed doet he-le-maal niks meer ! Geen enkele serie wil laden.
Heb alle cache verwijdert en toen dat niet hielp de hele addon eraf gehaald en opnieuw geiinstalleerd.
Dat hielp ook helemaal niks...er staat ineens iets voor elk serie icon namelijk - <cdata> geen idee wat het betekent of waar het vandaan komt.
Heeft iemand dit ook meegemaakt en heb je het kunnen oplossen ?
Ik heb me een ongeluk gegoogled vandaag en meer mensen hebben dit vandaag ook meegemaakt.
Iemand een reactie, oplossing of weet iemand wat er gebeurd is ?
Laat me even iets weten svp...
 
bij mij doet ie t gewoon...
mischien werkt het als je script.module.resolveurl / script.module.ExoScrapers / script.module.urlresolver /script.video.F4mProxy
script.module.simplecache / script.module.inputstreamhelper en of andere dependency van de addon update
het is maar een idee ?
 
bij mij doet ie t gewoon...
mischien werkt het als je script.module.resolveurl / script.module.ExoScrapers / script.module.urlresolver /script.video.F4mProxy
script.module.simplecache / script.module.inputstreamhelper en of andere dependency van de addon update
het is maar een idee ?
Dus jij kan zo wel series vinden in the crew zeg je? Op reddit is er nog geen melding van verbetering, ondertussen klagen mensen daar al bijna 24 uur. Als jij een oplossing hebt denk ik dat je veel mensen gelukkig maakt.
 
ik heb het over Exodus Redux the crew weet ik niet die heb ik niet insalled staan

@ [U]BastianG[/U] en wat draai je voor os op je PI3 OpenELEC ? LibrELEC ? Rasbian ? ubuntu ?

LibreELEC-RPi2.arm-9.1.502 draai ik op een Pi 2 en daar werkt exodus redux laatste versie gewoon op
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Reacties: Dominique DB
In the Crew kan ik wel series kijken, en idd in Exodus redux niet.
Verder kan ik geen enkele (65 addons) Exodus clones in de Progress lijsten komen.
Dit werkt wel in FEN, Destiny of daar een Clone van en Seren.
Het probleem met de progresslijst had ik eerder al een keer met de Crew, maar dat was een 2 dagen later opgelost.
Het is even afwachten, maar het ligt niet aan jou als Topic opener, we hebben er allen last van.
Meestal is een oorzaak dat men teveel troep op hun device hebben staan, maar dat is hier niet het geval.
Toch zal ik de ZIP hier neerzetten van Ares Wizard voor kodi 18.4 en de komende release 18.5.

Ik test altijd alles op mijn snelle pc met 32G ram DDR4 en genoeg opslag (hexacore processor), Nvidia videokaart 1050i.
 
Ik zit op een Raspberry Pi 3 met LibreElec. Dank voor de tips allemaal.
Geduld is niet mijn sterkste kant :) Vandaar.
Ik ben benieuwd of het weer in orde zal komen straks.
 
Dit heb ik gevonden

TVDB undergoing maintinance please expect downtime for addons ....this is all addons that use tvdb addon

TVDB UPDATE - Hi there! Yes, these are known issues. As far as scraping, we had a pagination issue that was causing issues with any shows that had over 100 episodes. This fix has been deployed and should be working now. We also have a fix for the CDATA issue ready to deploy as well, it should be pushed out here this morning. I cant let you know when exactly that happens.
Groet ik
 
  • Like
Reacties: Rudolf
Status
Niet open voor verdere reacties.