Wat is het beste op iptv af te spelen

glda19

Gevorderd
5 jun 2017
50
0
1
51
Hi
Wat kunnen we het best gebruiken op iptv af te spelen een chromecast of een nvidea shield?
Ik testen met een gratis lijntje en met iptv smarters premium en werkte hel goed
Testen het op mijn Samsung tablet s6 lite.
Maar zou het op mijn tv willen kunnen afspelen
 
Momenteel gebruik ik de Formuler 10se en ben niet ontevreden.
Als het goed is komt deze week de Shield Pro binnen en ga ik daar eens wat apps op draaien.
Ik ga ervan uit dat ze allemaal wel goed zijn, maar toch ga ik stiekem voor de Shield ;-)
 
Een Chromecast 4k met Android tv werkt ook goed. Je moet wel goede wifi hebben, of een adapter met utp aansluiting er bij aanschaffen.
 
  • Like
Reacties: B. web
Zelf heb ik de Formuler Z11 pro max gekocht. Deze schijnt nog beter te zijn dan de Z11, 4GB DDR4 @2400MHz Dus 2GB meer dan de Z11 en nog wat betere specs
 
Wie kent er dit toestel Q96 mini tv box die via aliexpress te koop is.
Er is zelf een versie met 8gb ram en 128 gb opslag.
Zoja wat is uw bevindingen
 
Ik had ze besteld om te testen en nog steeds hier liggen, de Q96 MAX, de H96 MAX en de T95Z plus, weggegooid geld als je het mij vraagt.
Software vind ik k*t, en zo lopen voor geen meter.
Goedkoop is vaak duurkoop
 
  • Like
Reacties: Streamer
@sudo
Ga je eens laten weten hoe de nvidea shield bevalt
Tja,

wat kan ik zeggen...dit kan een lang verhaal gaan worden ;-)
Ik ben nu voor het eerst eens aan het stoeien met een iptv monster die "doet wat het belooft"!

Tot nu toe...smarters iptv en tivimate werken subliem !!
"Smart top box" emu kan aan gesleuteld worden...aangezien die graag werkt met een "mag lijntje". ( ik werk niet graag met mac adresjes ;-) )
Hopelijk dat er een team komt dat mag compilen aan deze software ( aangezien deze zeer gebruiksvriendelijk is ).
Dat terzijde genomen ben ik echt wel onder de indruk van de Shield .

Van het weekend ga ik eens verder "stoeien" met dit nvidia wonder dat iptv graag onder armen neemt ;-)

To be continued.
 
Nog even snel...STB emu en TVOnline kan je beter even achterwege laten aangezien dit "ingebakken software" is voor de makers van Formuler software.
Hier ga ik nog wel mee stoeien ;-)

Maar dat terzijde, zojuist even de ziggo go app geïnstalleerd en werkt ook akelig snel en stabiel.

Nogmaals tot nu toe voor een android boefje van 2019...petje af.

Alleen de afstandsbediening is even wennen ;-)
 
Tot nu toe met de Shield Pro....

Ik heb verschillende apps getest en moet zeggen dat ik erg onder de indruk ben van iMPlayer...deze is net iets subtieler dan TiviMate qua instellingen en fine tunen.
Zelfs stb emu draait lekker soepel op de Shield!

To be continued...
 
Tot nu toe met de Shield Pro....

Ik heb verschillende apps getest en moet zeggen dat ik erg onder de indruk ben van iMPlayer...deze is net iets subtieler dan TiviMate qua instellingen en fine tunen.
Zelfs stb emu draait lekker soepel op de Shield!

To be continued...
Ja ik heb iMPlayer laatst ook geprobeerd en dat werkt super snel (vooral met zappen)
Alleen is het lastig om te betalen voor de voledige versie.
 
Tot nu toe met de Shield Pro....

Ik heb verschillende apps getest en moet zeggen dat ik erg onder de indruk ben van iMPlayer...deze is net iets subtieler dan TiviMate qua instellingen en fine tunen.
Zelfs stb emu draait lekker soepel op de Shield!

To be continued...
Is de iMPlayer ook wat voor de Xiaomi mi (is andriodtv) en is dat een betaalde app?