Wat is IPTV?

Maar is helaas niet gelukt?
perfect gelukt ben nu aan het sukkelen met de kanalen om te zien of ik het kan laten werken op plex... het systeem dat ik thuis draai... Maar dat wil nog niet lukken...

damn...

iemand ervaringen?
 
Hallo ,ik de krijg de kanalen niet geïnstalleerd op de kodi 16.1 jarvis koasbox. Het gaat om de pvr iptv cliënt waar ik alles installeer via de handleiding van hiptv en de URL van Eric. Werkt 't soms niet op de koasbox?..
 
Hallo ,ik de krijg de kanalen niet geïnstalleerd op de kodi 16.1 jarvis koasbox. Het gaat om de pvr iptv cliënt waar ik alles installeer via de handleiding van hiptv en de URL van Eric. Werkt 't soms niet op de koasbox?..
Begrijp ik het goed dat de build van Kaosbox op je box staat .. het zal toch niet het merk van je box zijn ?
 
Een iptv abonnement kan je inderdaad niet tegelijk op meerdere apparaten gebruiken. Anders blokkeren ze je .
Je kan wel overal waar je internet hebt het abonnement gebruiken, als je maar zorgt dat het op andere plekken uit staat ;)
Maar als je allemaal in een woning bent kan het toch wel, dan zit je toch allemaal achter hetzelfde externe ip nummer van je provider?
 
Nee dit is niet mogelijk je kan maar op 1 device tegelijk kijken dus als iemand beneden kijkt en jij wil boven kijken heb je 2 iptv abonnementen nodig



Wat een dure hobby is dat dan
 
Nee dit is niet mogelijk je kan maar op 1 device tegelijk kijken dus als iemand beneden kijkt en jij wil boven kijken heb je 2 iptv abonnementen nodig



Wat een dure hobby is dat dan
Maar als je het vergelijkt met een CanalDigitaal abo waar je voor elke devices een eigen dure smartcard moet kopen, plus elke maand fors extra abonnement kosten voor een uitgekleed pakket. .........
 
  • Like
Reacties: Plenkske
Maar als je het vergelijkt met een CanalDigitaal abo waar je voor elke devices een eigen dure smartcard moet kopen, plus elke maand fors extra abonnement kosten voor een uitgekleed pakket. .........
Dat snap ik maar maakt het niet goedkoper Het zijn allebij dure hebbe dinge
 
Lastig heb 3 tv toestellen dan moet iknog Ziggo houden en je moet dan ook 3 Boxen hebben Maar fijn dat het er is hoor toppy verder
 
Óf gewoon 1 box en een HDMI switcher voor een paar euro van de :)