Wat is nu de officiële opvolger van Exodus?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Spinix

Technisch administrator
Medewerker
25 dec 2015
3.600
2.202
216
25
Sinds TvAddons offline is heb ik niet meer een officiële opvolger van Exodus kunnen vinden helaas. Je wordt doodgegooid met allemaal edits van Exodus maar er is volgens mij nog niet echt 1 officiële die net als bij TvAddons gewoon geüpdatet wordt.

Via de Ares Wizard lijkt Exodus mij nog het meest betrouwbaars aangezien de Ares Wizard veel gebruikers heeft.
Wat denken jullie dat de officiële opvolger van Exodus is MET UPDATES?
 
Sinds TvAddons offline is heb ik niet meer een officiële opvolger van Exodus kunnen vinden helaas. Je wordt doodgegooid met allemaal edits van Exodus maar er is volgens mij nog niet echt 1 officiële die net als bij TvAddons gewoon geüpdatet wordt.

Via de Ares Wizard lijkt Exodus mij nog het meest betrouwbaars aangezien de Ares Wizard veel gebruikers heeft.
Wat denken jullie dat de officiële opvolger van Exodus is MET UPDATES?
inderdaad gewoon via Ares Wizard doen daar staan een hoop repo en addons in die gewoon goed up to date zijn
covenant is een exodus fork
heb deze nu in de invictus build zitten, dus bij de eerst volgende update kunnen jullie ervan genieten
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Reacties: yvan64 en A_rjen
In de link van covenant zijn de recensies uitermate slecht. Weet niet wat ik hiervan moet denken...wellicht even afwachten op wat recensie hier op het forum:vraag:
 
ik heb geprobeerd covenant te installeren maar heb naar paar x proberen een lege map bij colossus
 
Ares wizard insalleren en van daaruitt Covenant. Als het de eerste keer niet lukt, covenant verwijderen en opnieuw installeren
 
  • Like
Reacties: Lex
bedankt dave is me al gelukt op deze manier


downloaden en dan installleer je daarna vanuit de repo Covenant…


 
  • Like
Reacties: davevanduffelen
Status
Niet open voor verdere reacties.