Wat is voldoende voor Viaplay?

Kun je viaplay niet meteen laten starten met het "opstarten" vd stick?
 
Die stick krijg je niet eens uit, zag ik wel. Opnieuw opstarten is er dan ook niet bij.
 
Ik heb ook een vader van 91 die er niks van snapt verder.
Ik heb iptv abbo voor hem afgesloten en tivimate app op kastje gezet.
Tivimate kan je autom laten starten bij opstarten kastje of stick. Dus als je laatst gekozen zender viaplay is bijv dan is dat de startzender.
 
Die stick krijg je niet eens uit, zag ik wel. Opnieuw opstarten is er dan ook niet bij.
Daarom ook opstarten tussen aanhalingstekens gezet... Weet dat hij niet echt uit kan...

Maar kom je niet automatisch op de viaplay app uit? Als je hem dan gewoon uit doet? Uit knop afstandsbediening

Heb de stick op dit moment ff niet in gebruik (tv buiten) Zal vanavond eens kijken wat de mogelijkheden zijn.. Of misschien kan /wil @mrmiyagi ff wil kijken bij zn eigen stick?
 
Als je die viaplay niet afsluit, dan blijft hij daarop staan ja, lijkt me wel.
Ik hoop dat er überhaupt nog een app op staat als ik er weer eens kom. 😂
 
  • Grappig
Reacties: ateam278
@Maxpuk Zou je iets kunnen doen met de "Button Mapper " app. Misschien de Netflix knop ombouwen naar Viaplay?
 
Die zal ik onthouden, thx.
Staat die app er al op, of moet ik die naar binnen sleuren?
 
Die app zal je zelf moeten zoeken. Kwam zojuist ook iets van een handleiding tegen. Al timmert Amazon dit schijnbaar ook regelmatig dicht.
 
Het is mijn dingetje in ieder geval niet, dat Amazon spul.
Veel te bepalend wat betreft het gebruik van apps, het is allemaal wel erg gesloten.
En dan heb ik het nog niet over opdringerig. Met name prime video.
 
Heb daarom Wolf Launcher erop staan. Geen probleem mee, al heb ik de Stick al effe niet meer gebruikt.

Maar zat net effe een YouTube video te kijken over het remappen van je AB buttons. Zag er niet heel ingewikkeld uit. Heb gezocht op amazon firestick button remapper.

You must be registered for see medias
 
  • Like
Reacties: Maxpuk
wolf laucher installeren (als default, met autostart dus) met alleen icoontjes die je vader wil. vrij eenvoudig in te stellen. succes
gr,
josje22