Wat newbee IPTV vragen

Jasiq

Forumlid
18 jan 2021
18
3
6
Mijn plan is om voor IPTV te gaan in combinatie met TiviMate premium op Google TV (2020). Ik ben voornamelijk op zoek naar NL talige content en voor de kinderen.

Gezien de info op veel websites sumier is mijn volgende vragen:

Wat is de gemiddelde levensduur van een IPTV provider? Is een jaar vooruitbetalen slim?

Kun je met 1 M3U URL op meerder apparaten op 1 IP adres (binnen 1 huis) IPTV kijken? Of is dat ook beperkt zoals bij een MAC adres?

Op NL zenders, wat zijn de terug kijk mogelijkheden? Of moet/kun je dat zelf regelen? Of zijn er providers die dit wel goed geregeld hebben?

Zijn er veel (NL) TV zenders in 4K of gaat dat voornamelijk over films.
 
Wat is de gemiddelde levensduur van een IPTV provider? Is een jaar vooruitbetalen slim?
Nee absoluut niet doen.. Zult niet de 1e wezen die naar zn centen kan fluiten.. Eerst 24 uur test nemen.. Dan een maandje.. Misschien 3 maanden dan blijft de schade iig beperkt
Kun je met 1 M3U URL op meerder apparaten op 1 IP adres (binnen 1 huis) IPTV kijken? Of is dat ook beperkt zoals bij een MAC adres?
Ja als je dit maar niet tegelijk doet (dus niet op 2 apparaten tegelijk kijken das een ban) .. Kan per aanbieder verschillen maar dan moet je voor je 2e lijn (iets) extra betalen
Op NL zenders, wat zijn de terug kijk mogelijkheden? Of moet/kun je dat zelf regelen? Of zijn er providers die dit wel goed geregeld hebben?
Ook weer per aanbieder verschillend dit noemen ze "catchup" de een bied 3 dagen aan de ander wel 7... sommige aanbieders helemaal niet
Zijn er veel (NL) TV zenders in 4K of gaat dat voornamelijk over films.
4k is op dit moment een fabeltje en laat je niks wijs maken... Zelfs ziggo bied dit niet aan, ja 1 zender geloof ik.. Nature channel ofzo iets Kpn ook maar een handje vol.. En 1 keer raden waar de meeste iptv aanbieders illegaal aftappen.. ?

Ik zou zeggen probeer gewoon eens wat aanbieders..
Smaken verschillen..
Maar neem /betaal iig geen jaar vooruit.. Een aanbieder kan nu de boel top voor elkaar hebben maar over een maand ruk wezen...

Begint meestal met geen communicatie meer email whatsapp etcetera wordt niet meer op gereageerd ... en de rest kun jezelf wel invullen...
 
Nee absoluut niet doen.. Zult niet de 1e wezen die naar zn centen kan fluiten.. Eerst 24 uur test nemen.. Dan een maandje.. Misschien 3 maanden dan blijft de schade iig beperkt

Ja als je dit maar niet tegelijk doet (dus niet op 2 apparaten tegelijk kijken das een ban) .. Kan per aanbieder verschillen maar dan moet je voor je 2e lijn (iets) extra betalen

Ook weer per aanbieder verschillend dit noemen ze "catchup" de een bied 3 dagen aan de ander wel 7... sommige aanbieders helemaal niet

4k is op dit moment een fabeltje en laat je niks wijs maken... Zelfs ziggo bied dit niet aan, ja 1 zender geloof ik.. Nature channel ofzo iets Kpn ook maar een handje vol.. En 1 keer raden waar de meeste iptv aanbieders illegaal aftappen.. ?

Ik zou zeggen probeer gewoon eens wat aanbieders..
Smaken verschillen..
Maar neem /betaal iig geen jaar vooruit.. Een aanbieder kan nu de boel top voor elkaar hebben maar over een maand ruk wezen...

Begint meestal met geen communicatie meer email whatsapp etcetera wordt niet meer op gereageerd ... en de rest kun jezelf wel invullen...
Dank je voor je antwoord. Duidelijk.

Is er ergens een vergelijkings tabel met aanbieders? Want de websites zijn vaak amateuristich en onduidelijk en ze spreken zich vaak zelf tegen.
Ik begrijp dat veel resellers zijn, ik zie bij verschillende ook het klant panel (login) dat hetzelfde eruit ziet. Is het duidelijk welke de grote jongens zijn?
 
We zijn geen vergelijks site voor IPTV providers. Je kunt hier meningen lezen van andere leden over een bepaalde provider, maar daar blijft het bij. Het is aan jezelf om al die meningen tot je te nemen en daar de voor jou juiste keuze uit te maken. Verder gaan we hier niet, dus ook geen ondersteuning bij het afsluiten van een abonnement.
 
  • Like
Reacties: Lex en ateam278
De iptv sectie dient als vergelijkings tabel toch ;)
Je hebt europese en chinese aanbieders lees en leer , test en ervaar!
 
Dank je. Ik heb alle reviews en heel wat topics al doorgelezen. Echter veel is oude info.
Maar ik heb online al een duidelijke vergelijkings tabel gevonden :)