Wat zijn de vooruitzichten voor Kodi addons ?

Sascha2017

Forumlid
28 dec 2019
23
7
6
Hallo daar aan de andere kant.
Ik heb verschillende addons install steeds opnieuw . Kan mijn series niet verder kijken omdat er geen streaming diensten zijn . Als ik geluk heb zit er een film tussen die ik kan kijken . Nou is het zo ver dat er geen streaming dienst is .Dus kan niets kijken . Ik heb gelezen dat er een einde aan kodi komt is dat waar ? Heb je dit probleem ook of kun je nog alles zien ?
 
@Sascha2017 de topictitel enigszins aangepast omdat deze mogelijk voor verwarring kan zorgen.
 
Ik heb hier niets van vernomen. Wellicht dat je even kan googlen naar real debrid :cool:
 
Een einde aan Kodi?
Dit is gewoon open source!

En er is nog steeds heel erg veel te kijken via de addons, kijk maar eens naar de top 10 in trending Kodi addons.

Wat ik vermoed van de TS dat er geen gebruik gemaakt wordt van Real-Debrid.
 
Ik heb hier niets van vernomen. Wellicht dat je even kan googlen naar real debrid :cool:
Hoi ik heb real debrid , ik heb op mijn 2 de pc kodi erop gezet met addons . Maar verder nog niet ingesteld zoals real debrid en trakt.tv enz . Dit is gewoon om ff te testen . En wat denk te alle series doen het. Ik snap dan niet waarom pc beneden het niet doet . Terwijl die verbonden staat met real debrid enz .
 
Welke addon gebruik je? Ik heb hier the promise en deze werkt goed. Maar ik moet wel even zeggen dat ik via Kodi weinig of geen series kijk. ;)
 
Een einde aan Kodi?
Dit is gewoon open source!

En er is nog steeds heel erg veel te kijken via de addons, kijk maar eens naar de top 10 in trending Kodi addons.

Wat ik vermoed van de TS dat er geen gebruik gemaakt wordt van Real-Debrid.
Hoi kodi is wel verbonden met real debrid die heb ik al jaren . Gek genoeg doet kodi op pc 2 die boven staat het wel . Terwijl die niet verbonden staat met real debrid . Dit was om te testen . Dus de series doen het wel . Maar beneden staat mijn pc ook die heeft geen streamingdienst . Dan moet er iets met de instelling zijn . Ik waren meer mensen met dit probleem op de site waar je addons kan install
Post automatically merged:

Welke addon gebruik je? Ik heb hier the promise en deze werkt goed. Maar ik moet wel even zeggen dat ik via Kodi weinig of geen series kijk. ;)
Die heb ik ook beneden die werkt niet . Zal eens naar de instelling kijken . Boven die the crew het wel
Post automatically merged:

Hoi kodi is wel verbonden met real debrid die heb ik al jaren . Gek genoeg doet kodi op pc 2 die boven staat het wel . Terwijl die niet verbonden staat met real debrid . Dit was om te testen . Dus de series doen het wel . Maar beneden staat mijn pc ook die heeft geen streamingdienst . Dan moet er iets met de instelling zijn . Ik waren meer mensen met dit probleem op de site waar je addons kan install
Post automatically merged:


Die heb ik ook beneden die werkt niet . Zal eens naar de instelling kijken . Boven die the crew het wel
Foutje the crew doet het goed maar alleen boven .
 
Laatst bewerkt:
Mag ik hierin ook binnenvallen..
Ik merkte al tijdje dat The Oath geen series opende als ik erop klikte, dus keek ik via The Crew of Boys, maar nu werkt helemaal niets meer bij Crew en Boys als ik dan op collectie klik dan doet hij niets net zoals bij the oath alleen daar kom ik wel een stap verder.
Waar ligt dit aan hebben jullie enig idee? Het deed het altijd bij mijn. .... oja ben in bezit van Real debrid ook.
 
Mag ik hierin ook binnenvallen..
Ik merkte al tijdje dat The Oath geen series opende als ik erop klikte, dus keek ik via The Crew of Boys, maar nu werkt helemaal niets meer bij Crew en Boys als ik dan op collectie klik dan doet hij niets net zoals bij the oath alleen daar kom ik wel een stap verder.
Waar ligt dit aan hebben jullie enig idee? Het deed het altijd bij mijn. .... oja ben in bezit van Real debrid ook.
Misschien eens wat andere addons proberen. Van the Crew weet ik het niet, maar the Oath en the Boys worden al een tijdje niet meer onderhouden. Kijk eens voor Umbrella en/of the Promise.
 
  • Like
Reacties: Joyce41
Ik zal ze opzoeken en toevoegen, had vanmorgen Fen ook al gedaan moet alleen nog even testen, maar zal die gaan proberen dank je wel
 
Welke addon gebruik je? Ik heb hier the promise en deze werkt goed. Maar ik moet wel even zeggen dat ik via Kodi weinig of geen series kijk. ;)
Die heb ik ook alles werkt weer gelukkig🙂👍
Post automatically merged:

Hallo bij mij werkt het weer het lag aan Real-Debrid die moest ik verlengen was vergeten daar te kijken.
Bedankt voor de reacties ik hoop echt dat Kodi Addons lang blijven werken want ben er super blij mee.
Ik gebruik Kodi toch wel een jaar of 14 ben begonnen met een mediabox hoop stress nooit meer.
Voor mij werkt Kodi het beste op mijn pc.
Groetjes Sascha
 
Laatst bewerkt:
Wat ik vermoed van de TS dat er geen gebruik gemaakt wordt van Real-Debrid.

@Sascha2017 , dus eigenlijk had @corne wel gelijk, je maakte op dat moment geen gebruik van Real Debrid🤣

fijn dat alles weer werkt zoals je gewend bent👍🏼

mocht je ooit weer tegen dezelfde problemen aanlopen, dan is stap 1: check of je real debrid abbo nog geldig is.😉

je bent niet de eerste die dit overkomt, en zal ook zeker niet de laatste zijn😁

het schijnt nu zelfs zo te zijn dat men binnen Kodi een waarschuwing krijgt als je real debrid dreigt te verlopen, maar die meldingen gaan mij ook altijd veel te snel, voordat ik mijn bril op heb gezet is de melding al weer weg😂

ik wacht er dan ook niet op, en verleng elk jaar in April weer met 360 dagen😉
 
  • Like
Reacties: Sascha2017
Anders klik je af en toe even op de koppeling bovenaan in het forumscherm op Real-Debrid dan zie je het nog sneller
 
  • Like
Reacties: Sascha2017
@Sascha2017 , dus eigenlijk had @corne wel gelijk, je maakte op dat moment geen gebruik van Real Debrid🤣

fijn dat alles weer werkt zoals je gewend bent👍🏼

mocht je ooit weer tegen dezelfde problemen aanlopen, dan is stap 1: check of je real debrid abbo nog geldig is.😉

je bent niet de eerste die dit overkomt, en zal ook zeker niet de laatste zijn😁

het schijnt nu zelfs zo te zijn dat men binnen Kodi een waarschuwing krijgt als je real debrid dreigt te verlopen, maar die meldingen gaan mij ook altijd veel te snel, voordat ik mijn bril op heb gezet is de melding al weer weg😂

ik wacht er dan ook niet op, en verleng elk jaar in April weer met 360 dagen😉
Normaal ben ik op tijd nou was ik het vergeten te veel aan mijn hoofd. Zou wel handig zijn als kodi dat ff door geeft.
Maar toch heb ik wel gelezen op de Amerikaanse website dat verschillende mensen denken dat kodi gaat stoppen.
Vanwege de streamingdienst die gestopt zijn bij verschillende addons.
Ik was bijna van plan om netflix te nemen.
Gelukkig hoef dat niet netflix heeft niet alles en is overal laat mee.
Dan zit je bij kodi veel beter daar kan niets tegen op.
 
  • Like
Reacties: Arjan E.