Watch tv ervaring en box keuze stress

Dinjesk

Nieuwkomer
28 mrt 2021
4
0
1
37
Hallo,

Ik ben hier nieuw op het forum, al hoewel niet nieuw in de iptv. Draai op dit moment een dreambox 900 met xtreamtv.

Ik kwam laatst in contact met de provider watch tv via het bekende smoelenboek.

Heb hier een kleine test mee gedraaid via smartstb op mn samsung tv. Dit ging niet helemaal soepel. Men zei dat dit aan verouderde tv lag en een box dit wel zou oplossen.


Nou zijn mijn vragen als volgt:

- is hier iemand bekend met watch tv?

- ik twijfel tussen een paar boxen en zie door de bomen het bos niet meer, welke zouden jullie adviseren en waarom?
Ik twijfel zelf tussen de formuler gtv en shield pro, wie weet komen jullie met een totaal andere box.


Alvast bedankt voor reageren.

Groeten dinjesk,
 
Als prijs niet de beslissende factor is, ga dan voor de shield pro.
Die is hoogst waarschijnlijk het meest toekomstbestendig, zelfs de originele shield van 2015 krijgt nu nog updates.
Er zijn verschillende zeer tevreden gebruikers op dit forum.
Iptv doet de shield goed, maar de shield kan ook veel meer dan dat.

Dit alles gezegd hebbende, ik heb zelf geen shield, want prijs is voor mij wel een kwestie.
Ik heb een mibox3(android8), een firestick 4k en een firestick lite, en die toestelletjes doen het ook prima
 
  • Like
Reacties: Dinjesk
Hallo,

Ik ben hier nieuw op het forum, al hoewel niet nieuw in de iptv. Draai op dit moment een dreambox 900 met xtreamtv.

Ik kwam laatst in contact met de provider watch tv via het bekende smoelenboek.

Heb hier een kleine test mee gedraaid via smartstb op mn samsung tv. Dit ging niet helemaal soepel. Men zei dat dit aan verouderde tv lag en een box dit wel zou oplossen.


Nou zijn mijn vragen als volgt:

- is hier iemand bekend met watch tv?

- ik twijfel tussen een paar boxen en zie door de bomen het bos niet meer, welke zouden jullie adviseren en waarom?
Ik twijfel zelf tussen de formuler gtv en shield pro, wie weet komen jullie met een totaal andere box.


Alvast bedankt voor reageren.

Groeten dinjesk,
Doe je kaartschare met de dreambox want dat werkt al jaren perfect.
iptv via de dreambox vind ik zelf minder.
Als je puur voor iptv een box wilt aanschaffen dan heb je heel veel keuze xsarius amiko formuler qmaster etc ga wel voor de versie 2gb geheugen deze hebben een in gebouwde iptv app die echt hier voor bedoeld is.
Wil je meer opties dan zou ik voor de nvidia shield pro gaan.
En watchtv ken ik iets (word aangebodendoor knip) die heeft u groot aanbod dus zal niet goed op jou tv draaien want je komt geheugen te kort vrees ik
 
Laatst bewerkt door een moderator:
  • Like
Reacties: Dinjesk
Doe je kaartschare met de dreambox want dat werkt al jaren perfect.
iptv via de dreambox vind ik zelf minder.
Als je puur voor iptv een box wilt aanschaffen dan heb je heel veel keuze xsarius amiko formuler qmaster etc ga wel voor de versie 2gb geheugen deze hebben een in gebouwde iptv app die echt hier voor bedoeld is.
Wil je meer opties dan zou ik voor de nvidia shield pro gaan.
En watchtv ken ik niet (word aangeboden door knip) die heeft u groot aanbod dus zal niet goed op jou tv draaien want je komt geheugen te kort vrees ik
Ja klopt cardsharing werkt als een tierelier.

En idd iptv wat minder.

Reden dat ik overstappen wil is dat iptv meer aanbod heeft met name vod/series.


knip goeie dingen over gelezen.
Dan zal watch tv ook wel goed zijn.

Mijn voorkeur gaat zelf uit naar de formuler gtv door de myonlinetv2 software.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ja klopt cardsharing werkt als een tierelier.

En idd iptv wat minder.

Reden dat ik overstappen wil is dat iptv meer aanbod heeft met name vod/series.


Iptvmulti goeie dingen over gelezen.
Dan zal watch tv ook wel goed zijn.

Mijn voorkeur gaat zelf uit naar de formuler gtv door de myonlinetv2 software.
De xsarius amiko etc hebben ook iegen app die ook goed functioneren
Formuler wil nog wel eens problemen geven met bepaalde iptv aanbieders dat is mijn ervaring.
 
  • Like
Reacties: Dinjesk
Wat ik niet goed kan plaatsen is dat het topic nu gesloten is
Je kunt als belanghebbende resseler gebruik maken van onze klachtenregeling via pm of mail.
Veel kans op succes is er niet gelet op het aantal overtredingen van onze spelregels.
 
Je kunt als belanghebbende resseler gebruik maken van onze klachtenregeling via pm of mail.
Veel kans op succes is er niet gelet op het aantal overtredingen van onze spelregels.
Als de kans daar klein is om de sleutel te vinden die ik geen moeite.
Maar gaat mij meer om de mensen die naar hier komen om reviews te lezen over alle aanbieders.
Denk dat er veel mensen nu jullie forum overslaan maar kan het mis hebben uiteraard 🤔😉
 
Maar pas op als nieuwkomer want je krijgt hier zo een ban want ze wantrouwen nieuwkomers.
Dat hebben de "nieuwkomers" volledig te danken aan de iptv leveranciers/resellers..

Die het forum puur gebruiken voor hun eigen gewin....Hun eigen vlees keuren in reviews etcetra...

Wel apart trouwens dat je de beheerder/moderator nu in een kwaad daglicht stelt voor iets waar jij zelf mede verantwoordelijk voor bent.... 🤔
 
Best jammer dat mijn topic nu gebruikt word voor deze onzin ipv iemand te helpen. Want dan word er niet gereageerd.

Behalve door Dominique en satlover. Waarvoor dank.

Mag van mij een slotje op en mijn account mag worden verwijderd. Ik hoef niet langer op dit schijnheilige forum te zijn
 
Best jammer dat mijn topic nu gebruikt word voor deze onzin ipv iemand te helpen. Want dan word er niet gereageerd.

Behalve door Dominique en satlover. Waarvoor dank.

Mag van mij een slotje op en mijn account mag worden verwijderd. Ik hoef niet langer op dit schijnheilige forum te zijn
Het forum is echt niet schijnheilig, er zijn gewoon regels, en wie die regels niet volgen wil, tja, die zullen we niet missen.
 
We hadden kobus die na diverse waarschuwingen aangaf ondergronds te gaan.
Daarna dook Satlover op die het stokje overnam om de bedrijfsactiviteiten hier te promoten.
Ook Jantje werd nog een halve dag behulpzaam om hun doel te bereiken
En tot slot werd Dinjesk opgetrommeld om dit forum de les te leren.

Omdat het Goede Vrijdag is vandaag een goede daad verricht door alle eerder genoemde leden definitief van ons forum te verwijderen.

Amen 😀
 
Echo..oo..oo..oo...leeg hier hoor... "Ik zit hier alleen kerstfeest te vieren 🎵🎵🎵
:merrychristmas:" waar is iedereen...?

Of is het geen flauwe vrijdag?
 
Hallo. Tot op heden enkel iptv via een Mag 254 (ja, van net voor de oorlog maar heel simpel voor iemand zonder technische kennis). Nu wat problemen wegens "te licht" en een software update blokkeert de box. Is één van de opvolgers even simpel? Of zijn er gemakkelijke alternatieven - met handleiding 😉
Bedankt.