Add-on Webbie Player een XS4ALL, KPN en Telfort Web TV Kodi add-on.

Klojum

Forumlid
30 okt 2021
17
2
6
21
Nou, ter info dan maar: KPN's iptv lag er hier dus eventjes uit gisteren. Alles doet het vandaag weer. Sorry voor de rant.

Klojum

Forumlid
30 okt 2021
17
2
6
21
ls je een lijstje met spelling verbeteringen hebt stuur ze dan maar even via een prive bericht of email door en dan zal ik de teksten aanpassen.

Okay, een PB mag ik hier nog niet doen, en de email heb je wellicht niet ontvangen.
Dus dan maar als begin een linkje voor een bijgewerkt settings.xml bestand:

Dumbie

Forumlid
25 jan 2019
20
38
6
Okay, een PB mag ik hier nog niet doen, en de email heb je wellicht niet ontvangen.
Ik heb de teksten aangepast en je maandag een mailtje gestuurd, misschien in de spam/junk terecht gekomen? zal zo nog een test mailtje sturen.

mrmiyagi

VIP
30 okt 2016
2.713
1.311
216
45
Bij Kpn lijkt geluid niet synchroon te lopen meer mensen hier last van toevallig?

Gebruikte versie 1.19

Klojum

Forumlid
30 okt 2021
17
2
6
21
Welke zenders? Alle?

Het zou fijn zijn als Webbie z'n eigen audio offset setting zou hebben. Op sommige apparaten is die toch net effe anders in vergelijking met die van de film/tv videos. Als je de default audio offset setting in de Kodi GUI wijzigt, dan geldt dat ook voor Webbie.

Rafiek

Forumlid
13 nov 2020
6
3
6
47
Hallo Allemaal,
Wie heeft er last van Webbieplayer?
Sinds enkele dagen werkt Webbie player op Sony TV niet, er kan ingelogd worden.
Hij haalt wel info omtrent tv programma's op, maar geen beeld en het app loopt vast.
Ik heb een Youfone internet abonnement.

Klojum

Forumlid
30 okt 2021
17
2
6
21
Wie heeft er last van Webbieplayer?
Sinds enkele dagen werkt Webbie player op Sony TV niet, er kan ingelogd worden.

Gisteren nog een update van Webbie in Kodi gezien, maar 't werkt gewoon hier op de PC (Linux).
Misschien een update van je TV die de boel verstiert?

Rafiek

Forumlid
13 nov 2020
6
3
6
47
Gisteren nog een update van Webbie in Kodi gezien, maar 't werkt gewoon hier op de PC (Linux).
Misschien een update van je TV die de boel verstiert?
Bedankt voor je reactie.
Ik heb de laatste versie van de repository, maar zag geen update binnenkomen.
Welke versie van de repo en webbieplayer draai jij?
Ik heb de repo ooit van de site van Arnold Vink gedownload.

Laatst bewerkt door een moderator: