Add-on Webbie Player een XS4ALL, KPN en Telfort Web TV Kodi add-on.

Nou, ter info dan maar: KPN's iptv lag er hier dus eventjes uit gisteren. Alles doet het vandaag weer. Sorry voor de rant.
 
ls je een lijstje met spelling verbeteringen hebt stuur ze dan maar even via een prive bericht of email door en dan zal ik de teksten aanpassen.

Okay, een PB mag ik hier nog niet doen, en de email heb je wellicht niet ontvangen.
Dus dan maar als begin een linkje voor een bijgewerkt settings.xml bestand:
 
Okay, een PB mag ik hier nog niet doen, en de email heb je wellicht niet ontvangen.
Ik heb de teksten aangepast en je maandag een mailtje gestuurd, misschien in de spam/junk terecht gekomen? zal zo nog een test mailtje sturen.
 
Bij Kpn lijkt geluid niet synchroon te lopen meer mensen hier last van toevallig?

Gebruikte versie 1.19
 
Welke zenders? Alle?

Het zou fijn zijn als Webbie z'n eigen audio offset setting zou hebben. Op sommige apparaten is die toch net effe anders in vergelijking met die van de film/tv videos. Als je de default audio offset setting in de Kodi GUI wijzigt, dan geldt dat ook voor Webbie.
 
Hallo Allemaal,
Wie heeft er last van Webbieplayer?
Sinds enkele dagen werkt Webbie player op Sony TV niet, er kan ingelogd worden.
Hij haalt wel info omtrent tv programma's op, maar geen beeld en het app loopt vast.
Ik heb een Youfone internet abonnement.
 
Wie heeft er last van Webbieplayer?
Sinds enkele dagen werkt Webbie player op Sony TV niet, er kan ingelogd worden.

Gisteren nog een update van Webbie in Kodi gezien, maar 't werkt gewoon hier op de PC (Linux).
Misschien een update van je TV die de boel verstiert?
 
Gisteren nog een update van Webbie in Kodi gezien, maar 't werkt gewoon hier op de PC (Linux).
Misschien een update van je TV die de boel verstiert?
Bedankt voor je reactie.
Ik heb de laatste versie van de repository, maar zag geen update binnenkomen.
Welke versie van de repo en webbieplayer draai jij?
Ik heb de repo ooit van de site van Arnold Vink gedownload.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi
Bij mij werkt momenteel alleen npo 1,2,3
hebben ander hier ook last van
ik heb KPN
 
Ik heb meerdere Kodi setups, en behoudens NED 1/2/3 werkt sinds gisterenavond geen enkele setup meer met geencrypte TV zenders wegens 'webserver-probleempjes'? Iets zit er bij KPN scheef, tenzij ze er opzettelijk wijziging ten aanzien van encryptie hebben doorgeduwd.

2022-12-10 12:51:00.798 T:53576 INFO <general>: AddOnLog: inputstream.adaptive: Successfully parsed manifest file. #Periods: 1, #Streams in first period: 2, Type: live, Download speed: 0.0000 Bytes/s
2022-12-10 12:51:01.490 T:53576 ERROR <general>: CCurlFile::FillBuffer - Failed: HTTP returned error 403
2022-12-10 12:51:01.490 T:53576 ERROR <general>: CCurlFile::Open failed with code 403 for .
 
Ik heb meerdere Kodi setups, en behoudens NED 1/2/3 werkt sinds gisterenavond geen enkele setup meer met geencrypte TV zenders wegens 'webserver-probleempjes'? Iets zit er bij KPN scheef, tenzij ze er opzettelijk wijziging ten aanzien van encryptie hebben doorgeduwd.

2022-12-10 12:51:00.798 T:53576 INFO <general>: AddOnLog: inputstream.adaptive: Successfully parsed manifest file. #Periods: 1, #Streams in first period: 2, Type: live, Download speed: 0.0000 Bytes/s
2022-12-10 12:51:01.490 T:53576 ERROR <general>: CCurlFile::FillBuffer - Failed: HTTP returned error 403
2022-12-10 12:51:01.490 T:53576 ERROR <general>: CCurlFile::Open failed with code 403 for .
dank voor je reactie
Dan maar tijdelijk even de laptop aan tv koppelen
 
Jep... Hier ook op de Ubuntu kantoorbak. Hopelijk geldt het ook voor m'n andere setups 🤗

Gek genoeg waren sommige settings (zoals de achtergrondkleur) gereset, met wederom een input-adaptive/widevine update, maar de boel draait weer.
 
Ingelogd met KPN ID maar kan alleen NPO 1,2 en 3 zien. Ook films en kids maar geen overige zenders die ik wel op mijn TV kan ontvangen.
Raspberry pi 3B+ met 5" LCD touch screen, kodi 19.4.0, ArnoldVink's repository, Webbie player, Inputstream Adaptive en Widevine . Alle tv zenders worden wel weergegeven in lijst maar alleen NPO 1,2,3 spelen af.
Voor de eerste keer geïnstalleerd. Ben ik nog iets vergeten of is er bij KPN iets niet goed? Ik lees eerdere meldingen hierboven.
 
Ingelogd met KPN ID maar kan alleen NPO 1,2 en 3 zien. Ook films en kids maar geen overige zenders die ik wel op mijn TV kan ontvangen.
Raspberry pi 3B+ met 5" LCD touch screen, kodi 19.4.0, ArnoldVink's repository, Webbie player, Inputstream Adaptive en Widevine . Alle tv zenders worden wel weergegeven in lijst maar alleen NPO 1,2,3 spelen af.
Voor de eerste keer geïnstalleerd. Ben ik nog iets vergeten of is er bij KPN iets niet goed? Ik lees eerdere meldingen hierboven.
probleem heeft zich al opgelost.
Ik had Raspberry OS 64 bit geïnstalleerd. En Widevin had ik op OS niveau geïnstalleerd. Na een beetje zoeken kwam ik er achter dat Widevine binnen Kodi addon Ínputstream Helper moet worden geïnstalleerd. Werkt nu subliem.
Post automatically merged:

probleem heeft zich al opgelost.
Ik had Raspberry OS 64 bit geïnstalleerd. En Widevin had ik op OS niveau geïnstalleerd. Na een beetje zoeken kwam ik er achter dat Widevine binnen Kodi addon Ínputstream Helper moet worden geïnstalleerd. Werkt nu subliem.
Maar ik moest dus Raspberry OS 32 bit installeren omdat Widevine (binnen kodi Input stream Helper addon niet voor arm 64 beschikbaar is.
 
  • Like
Reacties: Shaman
@Dumbie

Vraagje: hoe staat het met ondersteuning door WebbiePlayer van T-Mobile's TV kanalen (op glasvezelniveau)? T-Mobile heeft wel een TV app voor op bijv. een Nvidia Shield, maar ja... Ik ben van plan om af te stappen van KPN, maar zou graag WebbiePlayer blijven gebruiken om m'n diverse apparaten.

Gaat het lukken met T-Mobile ondersteuning?
 
Gaat het lukken met T-Mobile ondersteuning?
Zo te zien gebruikt T-Mobile een ander systeem voor hun webtv dienst dus ik kan helaas niet zomaar even Webbie Player aanpassen aan T-Mobile omdat mijn add-on vanaf de grond is opgebouwd voor KPN.

Ik kwam net tijdens het zoeken wel de add-on “Dut-IPTV” tegen waar onderandere ondersteuning voor T-Mobile bij inzit dus misschien kan je deze proberen? Ik heb zelf geen toegang tot een T-Mobile account dus ik weet niet als deze add-on momenteel vlekkeloos werkt.

Link naar de Dut-IPTV add-on:

Als je Webbie Player wilt blijven gebruiken kan je ook proberen KPN op te bellen en vragen als ze korting kunnen geven op je abonnement, ik bel ze 1x per jaar op en krijg het altijd wel voor elkaar om ongeveer 10/15 euro korting per maand te krijgen.