Add-on Webbie Player een XS4ALL, KPN en Telfort Web TV Kodi add-on.

@Dumbie Kodi 20 (Ubuntu Linux 20.04) heeft een probleempje met ondertiteling in Webbie. Deze beginnen onderin en verschijnen steeds hoger. Alles 3x zo te zien.

You must be registered for see images attach

Post automatically merged:

Link naar de Dut-IPTV add-on:

Die werkt op zich goed met KPN, maar je mist wel de onboard TV-gids die WebbiePlayer biedt. Ik ben er nog niet uit, dit weekend ga ik nog eens brainstormen.
 
@Dumbie Kodi 20 (Ubuntu Linux 20.04) heeft een probleempje met ondertiteling in Webbie. Deze beginnen onderin en verschijnen steeds hoger. Alles 3x zo te zien.
Ondertiteling probleem kan ik helaas niks aan doen is zo te zien een foutje in Kodi 20 (ook in Windows), het enige dat mijn add-on doet is een signaaltje doorgeven aan Kodi ondertiteling aan of uit, de ondertiteling zelf komt automatisch met de stream mee, in Kodi 19 werkt de ondertiteling zo te zien nog wel goed.
 
@Dumbie Ter info: geen idee of je deze link al kent aangaande de dubbele ondertitels: zie
 
Okay, er is licht aan het einde van de ondertitel-tunnel: :)
 
Goedemiddag allemaal,

Helaas loop ik tegen een probleempje aan en ik hoop dat iemand het herkent;

Ik heb de Webbie Player al vele jaren met veel plezier draaien op meerdere Android boxen. Echter met m'n nieuwe Nokia 8010 ervaar ik echter het probleem dat hij op het aanmeld scherm blijft hangen. Ik krijg geen logins error of iets anders, gewoon het (in mijn geval) groene scherm met "Aan het aanmelden".

Ik hel al geprobeerd de dependecies te updaten, logins gecheckt, kodi herstart, heel de addon opnieuw geïnstalleerd; niets lijkt te helpen. Ik draai de nieuwste versie van Kodi.

Iemand die dit gedrag herkent en me verder kan helpen?
 
Nokia 8010.. Die staat nog niet eens in de Nederlands prijslijsten. Maar 't draait AndroidTV, wellicht moet je ook de bestandstoegang aanpassen? (Zie ook de banner op het Kodi.tv community forum)
On Android TV go to Settings -> Apps - Kodi -> Permissions -> Files and Media and select Allow all the time.
 
Nokia 8010.. Die staat nog niet eens in de Nederlands prijslijsten. Maar 't draait AndroidTV, wellicht moet je ook de bestandstoegang aanpassen? (Zie ook de banner op het Kodi.tv community forum)
On Android TV go to Settings -> Apps - Kodi -> Permissions -> Files and Media and select Allow all the time.
Hoi Kjolum,

Dank voor je reactie, helaas heb ik dit al gedaan om mijn SMB shares aan de gang te krijgen.
 
Waarom moet je je eigenlijk aanmelden? Default Kodi kent dat niet. Netwerk shares kennen geen aparte aanmeldwindow of iets AFAIK.
 
Waarom moet je je eigenlijk aanmelden? Default Kodi kent dat niet. Netwerk shares kennen geen aparte aanmeldwindow of iets AFAIK.

Op mijn NAS kan je enkel komen middels een gebruiker die rechten heeft en ik gebruik daar het SMB protocol voor.

Helaas werkte dat pas (goed) nadat ik de rechten goed had staan in Android.
 
Ik krijg geen logins error of iets anders, gewoon het (in mijn geval) groene scherm met "Aan het aanmelden".
Bedankt voor het melden, ik heb net een add-on update geupload die het inlog probleem waarschijnlijk oplost.

Groet,
Dumbie
 
Hoi Allemaal
bij mij (libreelec 11.0.3) werk buiten npo1 npo2 npo3 de audio niet meer
 
Hoi Allemaal
bij mij (libreelec 11.0.3) werk buiten npo1 npo2 npo3 de audio niet meer
Het klopt dat het geluid en soms ook beeld niet werkt, ik heb er even naar gekeken maar heb helaas nog geen oplossing gevonden.

KPN heeft de livestreams iets aangepast waardoor Kodi niet helemaal begrijpt hoe de streams moeten worden afgespeeld.

Ik zal nog even verder zoeken naar een oplossing.

Groet,
Dumbie
 
Het klopt dat het geluid en soms ook beeld niet werkt, ik heb er even naar gekeken maar heb helaas nog geen oplossing gevonden.

KPN heeft de livestreams iets aangepast waardoor Kodi niet helemaal begrijpt hoe de streams moeten worden afgespeeld.

Ik zal nog even verder zoeken naar een oplossing.

Groet,
Dumbie
Hartelijk dank
 
Ik had gisteren een nieuwe Webbie Player update geupload waar de livestreams weer "even" mee werken met geluid.

Als de update nog niet is binnengekomen kan je handmatig de update installeren door het volgende uit te voeren in Kodi:
Kodi > Instellingen > Add-ons > Installeer van repository > Rechter muis of menu knop op "Arnold Vink's Kodi Repository" > Klik op "Controleren op updates"

Groet,
Dumbie
 
Ik had gisteren een nieuwe Webbie Player update geupload waar de livestreams weer "even" mee werken met geluid.

Als de update nog niet is binnengekomen kan je handmatig de update installeren door het volgende uit te voeren in Kodi:
Kodi > Instellingen > Add-ons > Installeer van repository > Rechter muis of menu knop op "Arnold Vink's Kodi Repository" > Klik op "Controleren op updates"

Groet,
Dumbie
Hartelijk dank!!
 
Hallo @Dumbie,

Allereerst wil ik je bedanken voor het ontwikkelen van Webbie Player. Het heeft mijn KPN-ervaring aanzienlijk verbeterd, en ik ben erg blij met hoe goed het werkt. Ik heb echter een paar vragen en opmerkingen die ik graag met je wil delen:
  1. Verberg 'extra' kanalen: Sommige kanalen, zoals BBC One, lijken niet te werken voor mij. Zou het mogelijk zijn om de mogelijkheid toe te voegen om deze 'extra' kanalen te verbergen?
  2. Integratie met Kodi-skin:Hoewel er een 'kinder' profiel is, zou ik graag de mogelijkheid hebben om de Webbie-views te integreren met mijn Kodi-skin. Op dit moment lijkt de opmaak niet navigeerbaar, en ik kan geen directories uitlezen. Mijn doel is om in mijn skin een widgetlijst in het hoofdmenu te maken met favoriete programma's zoals het laatste Jeugdjournaal, Waku Waku, Klokhuis, enzovoort. Momenteel gebruik ik Retrospect, maar dat heeft een beperkte resolutie (540p), Bijvoorbeeld: `plugin://plugin.video/xs4allwebbieplayer/live/` gaat direct naar het live kanaal overzicht, of `plugin://plugin.video/xs4allwebbieplayer/programmas/rtl4/rtlnieuws` laat een lijst van de laatste afleveringen zien.
  3. Uitschakelen van het 'verlaat Webbie' scherm: Als het implementeren van navigatie niet op de roadmap staat, zou het dan mogelijk zijn om het 'verlaat Webbie' scherm uit te schakelen? Ik merk dat dit verwarrend kan zijn voor kinderen, en ik wil voorkomen dat ze per ongeluk de hele Kodi-machine uitschakelen.
  4. Probleem met de layout: Ik ondervind een probleem met de layout, Ik gebruik de Artic Fuse-skin [ ], en sommige delen die transparant zouden moeten zijn, hebben een kleur, waardoor het moeilijk leesbaar is.
You must be registered for see images attach

You must be registered for see images attach


Ik begrijp dat je mogelijk druk bezig bent, maar ik waardeer je tijd en aandacht voor deze kwesties. Nogmaals bedankt voor het geweldige werk met Webbie Player!
 
Laatst bewerkt:
Allereerst wil ik je bedanken voor het ontwikkelen van Webbie Player. Het heeft mijn KPN-ervaring aanzienlijk verbeterd, en ik ben erg blij met hoe goed het werkt. Ik heb echter een paar vragen en opmerkingen die ik graag met je wil delen:
Hallo Nenenes23,

- Verberg 'extra' kanalen
BBC One zit als het goed is in het basis pakket en moet werken maar ik zal even kijken naar een functie om zenders handmatig te verbergen, de add-on hoort automatisch alle zenders te verbergen die niet toegankelijk zijn voor je abonnement.

- Integratie met Kodi-skin
Helaas is dit niet een simpele klus omdat mijn add-on niet gemaakt is naar de Kodi 'standaarden' misschien kan ik er over een tijdje naar kijken als ik even niks te doen heb maar voor nu laat ik het even zo.

- Uitschakelen van het 'verlaat Webbie' scherm
Ik zal een instelling toevoegen om het verlaatscherm over te slaan om rechtstreeks naar Kodi terug te keren.

- Probleem met de layout
Heb er net even naar gekeken en opgelost, de skin gebruikt andere formaat 'roze' textures voor de progressie balk maar Webbie zorgt er nu voor dat deze niet meer worden weergegeven.
 
Hallo Nenenes23,

- Verberg 'extra' kanalen
BBC One zit als het goed is in het basis pakket en moet werken maar ik zal even kijken naar een functie om zenders handmatig te verbergen, de add-on hoort automatisch alle zenders te verbergen die niet toegankelijk zijn voor je abonnement.

- Integratie met Kodi-skin
Helaas is dit niet een simpele klus omdat mijn add-on niet gemaakt is naar de Kodi 'standaarden' misschien kan ik er over een tijdje naar kijken als ik even niks te doen heb maar voor nu laat ik het even zo.

- Uitschakelen van het 'verlaat Webbie' scherm
Ik zal een instelling toevoegen om het verlaatscherm over te slaan om rechtstreeks naar Kodi terug te keren.

- Probleem met de layout
Heb er net even naar gekeken en opgelost, de skin gebruikt andere formaat 'roze' textures voor de progressie balk maar Webbie zorgt er nu voor dat deze niet meer worden weergegeven.
@Dumbie Zojuist even de .css bestanden geupdate die je had bewerkt en: layout probemen opgelost! Prachtig, dank u zeer.
 
Hallo Nenenes23,

- Verberg 'extra' kanalen
BBC One zit als het goed is in het basis pakket en moet werken maar ik zal even kijken naar een functie om zenders handmatig te verbergen, de add-on hoort automatisch alle zenders te verbergen die niet toegankelijk zijn voor je abonnement.

- Integratie met Kodi-skin
Helaas is dit niet een simpele klus omdat mijn add-on niet gemaakt is naar de Kodi 'standaarden' misschien kan ik er over een tijdje naar kijken als ik even niks te doen heb maar voor nu laat ik het even zo.

- Uitschakelen van het 'verlaat Webbie' scherm
Ik zal een instelling toevoegen om het verlaatscherm over te slaan om rechtstreeks naar Kodi terug te keren.

- Probleem met de layout
Heb er net even naar gekeken en opgelost, de skin gebruikt andere formaat 'roze' textures voor de progressie balk maar Webbie zorgt er nu voor dat deze niet meer worden weergegeven.
klasse!!!
 
Beste @Dumbie ,

Ik wil graag even aankaarten dat ik soms wat problemen ervaar met het opstarten van de Webbie Player. Het lijkt erop dat de app soms niet goed wil opstarten en dat ik soms zo'n beetje 5 keer de app moet openen voordat ik succesvol kan inloggen.

De meldingen die ik krijg zijn onder andere "Mislukt om api adres te downloaden", "Aanmelden is mislukt", en soms krijg ik ook een melding "opname profiel download mislukt: user not logged in".

Ik login met email + wachtwoord, ik zit op het Odido netwerk met een KPN account.

Ik heb een kort filmpje bijgevoegd ter illustratie van het probleem. Zou je hier alsjeblieft naar kunnen kijken en eventueel kunnen helpen bij het oplossen van dit issue?

Alvast bedankt voor je hulp en aandacht.

nb. Ik heb e.e.a. geprobeerd met sleep tijdens het downloaden (apilogin.py) maar dat mocht niet baten lijkt het.

Python:
        DownloadData = json.dumps(loginData).encode('ascii')
        DownloadRequest = hybrid.urllib_request(path.api_login(), data=DownloadData, headers=DownloadHeaders)
        DownloadDataHttp = hybrid.urllib_urlopen(DownloadRequest)
        xbmc.log("DownloadDataHttp")
        xbmc.sleep(800)
        DownloadDataJson = json.load(DownloadDataHttp)
You must be registered for see images attach