Add-on Webbie Player een XS4ALL, KPN en Telfort Web TV Kodi add-on.

Ik zou deze echt heel graag willen proberen maar zit met een (klein?) probleem. Ik heb Kodi op een Apple TV 4K alleen kan ik met geen mogelijkheid deze zip file erop krijgen omdat er geen usb mogelijkheid zit op de Apple TV. Ik heb het al geprobeerd door een source toe te voegen van de website, heb zelfs al geprobeerd Samba shares op te zetten maar dat gaat allemaal niet. Zie ik iets over het hoofd of is het gewoon niet mogelijk om deze add on erop te krijgen met voor nu?
 
Zie ik iets over het hoofd of is het gewoon niet mogelijk om deze add on erop te krijgen met voor nu?
Je kan proberen " " toe te voegen als source via de "File manager" en dan via "Add-ons > Install from zip file" de toegevoegde source selecteren en de repository installeren.

Ik weet niet precies hoe een Apple TV omgaat met de beveiligde Widevine streams dus er is een kleine kans dat een aantal zenders niet geopend kunnen worden door de beveiliging.
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Reacties: dglavimans
Je kan proberen " " toe te voegen als source via de "File manager" en dan via "Add-ons > Install from zip file" de toegevoegde source selecteren en de repository installeren.
zucht.. hoe dom ook al jaren gebruik ik kodi maar ik deed het steeds via repository install, natuurlijk moet je de install from zip file optie kiezen! soms is vragen beter dan 2 dagen zelf proberen hahah top
 
  • Like
Reacties: mrmiyagi
Thanks voor deze mooie add-on. Werkt super op mijn tablet (android 9) en op mijn Minix U9-H (android 7.1.2) maar ik krijg het niet werkend op mijn OnePlus 6 met Android 9. Ik ben XS4ALL gebruiker en de fout melding is dat mijn login gegevens niet kloppen. Inmiddels weet ik het 15 cijferige abonnement nummer uit mijn hoofd en na meerdere pogingen, verwijderen van kodi en herinstallatie maar helaas geen succes.
Kan dit aan een missende plugin of iets dergelijks liggen?
Hoor het graag!

Groet Ralph
 
Hoor het graag!
Ik weet zo 123 niet wat het precies kan zijn, misschien kunnen er maar x aantal apparaten tegelijk ingelogd zijn of maar x nieuwe apparaten inloggen op 1 dag?

Ik heb net even snel een add-on update geüpload waardoor je iets meer informatie krijgt waardoor het inloggen niet goed kan zijn gegaan.

Mijn add-on heeft verder geen andere add-ons/plugins nodig die standaard niet zijn geïnstalleerd in Kodi.
 
  • Like
Reacties: Twistednl
Ik weet zo 123 niet wat het precies kan zijn, misschien kunnen er maar x aantal apparaten tegelijk ingelogd zijn of maar x nieuwe apparaten inloggen op 1 dag?

Ik heb net even snel een add-on update geüpload waardoor je iets meer informatie krijgt waardoor het inloggen niet goed kan zijn gegaan.

Mijn add-on heeft verder geen andere add-ons/plugins nodig die standaard niet zijn geïnstalleerd in Kodi.
Het toeval wil dat ik begonnen ben met mijn telefoon om te kijken of dit een goed alternatief is voor de matig werkende app van XS4ALL.
Toen dit niet werkte ben ik gaan testen op andere Android apparaten dus ik verwacht niet dat er een restrictie is.
Ik zal de update binnen halen en de toevoeging van de extra info eens bekijken. Bedankt zover voor je update en de moeite ?

Update:

Ik heb kodi nogmaals verwijderd en een cleaner gebruikt om restjes weg te poetsen.
Kodi vers er op gezet en alleen webbie geïnstalleerd.
Nu werkt het!
Wilde zekere voor onzekere nemen met een schone installatie en de laatste versie.
Helemaal top, super bedankt!
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Reacties: mrmiyagi en Lex
Nu ik kan genieten van webbie met XS4ALL op mijn Minix U9-H heb ik toch nog een vraag.
Via mijn originele decoder is het geluid op de meeste zenders in 5.1 surround aldus mijn versterker die via toslink is aangesloten aan m'n sony tv die vervolgens via HDMI aan de dvb zit.
Als ik op de minix Plex cliënt gebruik is er afhankelijk van media, meer dan 2.0 beschikbaar dus de minix zelf lijkt mij goed ingesteld.
Als ik via de minix met Android tv, kodi 18.4, webbie gebruik heb ik op alle zenders 2.0.
Weet iemand of dit komt door webbie (ondersteuning van 5.1?) of door kodi komt?
Ik gebruik kodi verder niet vanwege Plex cliënt en eigen Plex server.
Wie kan mij verder helpen?

Groet Ralph
 
Laatst bewerkt:
Weet iemand of dit komt door webbie (ondersteuning van 5.1?) of door kodi komt?
Volgens mij geeft elke zender maar 2.0 geluid door, ik denk dat Kodi wel de mogelijk heeft om het 2.0 geluid als 5.1 door te geven aan je versterker als je dat instelt.
 
Voor zover mij bekend is, zijn alle Nederlandse zenders full HD en Dolby digital en wordt dit niet door m'n tv of versterker "geupscaled" vanaf stereo. Ik heb het met kodi niet kunnen veranderen tot nog toe en vrijwel alle mogelijke combinaties van de instellingen geprobeerd.
Ik weet niet of het geluid van de stream zoals deze in de webbrowser en originele app wordt gehanteerd door de provider wordt voorzien van 5.1. Dat kan uiteraard het verschil zijn.
Ik rommel nog even verder om meer info te vergaren.
 
Sinds kort werken de tv streams van XS4ALL niet meer. Alleen NED 1,2 en 3 werken nog (op RPI/KODI)

Volgens de developper ligt dit aan de nieuwe beveiliging van de streams. Is er zicht op spoedige aanpassingen van de inputstream add on?
 
Sinds kort werken de tv streams van XS4ALL niet meer. Alleen NED 1,2 en 3 werken nog (op RPI/KODI)

Volgens de developper ligt dit aan de nieuwe beveiliging van de streams. Is er zicht op spoedige aanpassingen van de inputstream add on?

Ha, dank voor dit bericht. Ik probeerde WebbiePlayer afgelopen weekend opnieuw te installeren, maar hij ontbrak in de repository. Dat is toeval, begrijp ik nu. Ik wacht met jullie af...
 
Ik heb op mijn nieuwe shield ook webbieplayer proberen te installeren.
Ik kan hem niet meer vinden in de repository. Wanneer wordt verwacht dat hij terugkomt?
Of zou ik eventueel een te installeren .zip bestand kunnen krijgen?
Ik ben ICT'er, dus zou eventueel ook willen helpen met troubleshooten, feedback etc
 
Zie melding in eerste bericht van dit topic!
Momenteel niet beschikbaar.
 
Bijzonder jammer dat Webbie Player voor Kodi niet meer te installeren is! Het programma voldeed uitstekend tot gisteren (10-02-2020), toen ik mijn twee Xiaomi Mi boxen moest resetten naar factory defaults omdat ze niet meer in Google Home herkend werden. Daardoor kwam ik er spijtig genoeg achter dat Arnold is gestopt met de ondersteuning van Webbie Player voor Kodi. Is het niet mogelijk de oude Webbie Player weer in de repository beschikbaar te maken?
 
Is het niet mogelijk de oude Webbie Player weer in de repository beschikbaar te maken?
Je kan de add-on nu weer downloaden, ik had zelf geen Android apparaat in huis dus kon niet testen als daar de streams nog wel geopend konden worden.

Helaas werkt de add-on nog steeds niet goed in Windows, Linux en MacOS omdat Kodi hier nog steeds niet aangepast is voor de veranderingen in de stream beveiliging.
 
  • Like
Reacties: mrmiyagi
Je kan de add-on nu weer downloaden, ik had zelf geen Android apparaat in huis dus kon niet testen als daar de streams nog wel geopend konden worden.

Helaas werkt de add-on nog steeds niet goed in Windows, Linux en MacOS omdat Kodi hier nog steeds niet aangepast is voor de veranderingen in de stream beveiliging.

Ik heb de repository geüpdatet maar Webbie verschijnt helaas niet.
 
Webbie is weer beschikbaar, geïnstalleerd en werkt uitstekend! Bedankt! Ik heb een donatie gedaan voor de moeite.

 
  • Like
Reacties: Dumbie