Webshop als ook fysieke winkel Eindhoven

B

Baseman

Gast
Ik heb er geen aandelen en ook nog nooit iets gekocht, maar wel van diverse kanten in mijn vriendenkring positieve verhalen gehoord.

 
@Baseman Lol sarcasme of echt ? ik ken de shop niet hoor maar hoor juist weer slechte dingen regelmatig, slechte service, te hoge prijzen etc
 
Dan zal ik het topic verwijderen Eric. Ik ken de zaak verder ook niet, een goede kennis van me heeft daar zijn tv box gekocht.

Grote groet
 
nee joh , je moet niks verwijderen, misschien is die shop super goed ik heb er nooit gekocht en papagaai alleen na wat ik hier soms hoor

sterker nog misshien komen er nu wel positieve verhalen boven die gefundeerd zijn.
 
Vriendje van mij heeft zijn rpi3 ook daar besteld. Geen klachten over gehoord, alles was ok.
 
ook al diverse rpi's gekocht...snelle service en als er een keer iets kapot is,wordt het snel geregeld...
 
fijne webshop, winkel (omgebouwde loods) en vakkundig.
(woonachtig in de regio van Eindhoven)
 
.
Ik heb zelf goede ervaringen met
4 gigh ram kastje voor 69 euro.
Ook hier word verscheept vanuit China, maar prijzen zijn incl. Inkaring en Btw. (tot een prijs van max 150 euro)
Dat heb ik zwart op wit mocht dat nodig zijn.
Ik heb er 2x de H96 Max en 1x de H96pro+ gekocht.
Levering in 14 dagen zonder moeite.
Er staan nog wat fouten op de website, men is bezig met een nieuwe website.
 
.
Ik heb zelf goede ervaringen met
4 gigh ram kastje voor 69 euro.
Ook hier word verscheept vanuit China, maar prijzen zijn incl. Inkaring en Btw. (tot een prijs van max 150 euro)
Dat heb ik zwart op wit mocht dat nodig zijn.
Ik heb er 2x de H96 Max en 1x de H96pro+ gekocht.
Levering in 14 dagen zonder moeite.
Er staan nog wat fouten op de website, men is bezig met een nieuwe website.
Store-nederland is geen Nederlandse maar een Chinese webshop, ook bekend als en het gaat om een bedrijfje gevestigd in een kamertje van een gebouw in Hong Kong. Misschien had jij geluk met je bestelling, maar er zijn ook veel klachten over dit bedrijf: , ,
Store Online Group Limited
Room 2301, 23/F., Bayfield Building,
99 Hennessy Road, Wanchai, Hong Kong
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Reacties: Spinix
De winkel is in Mei/Juni overgenomen.
En ik ontken ook niet dat het uit China komt.
Ik heb 7 x wat besteld, en nog nooit geen problemen.
Ik betaal met Visa of PayPal, en gelet ik de vraag uiteraard gesteld heb, en zwart op wit in een mail, Facebook heb staan geen inklaring te hoeven betalen, lijkt me dat rechtsgeldig genoeg.
Ik heb ook nog 6 boxen in bestelling in China bij GB, daar weet ik dat ik het risico loop en hou rekening met de prijzen.
Dat neem ik graag voor lief.
Wat ik lees op internet zoals Trust Pilot... wat een huilenbalken.
Ik heb 14 November wat gekocht, en vooraf via Facebook gewoon mijn vraag kunnen stellen.
Direct geholpen, en 15 dagen later was het pakje hier.
Ik kan van Gearbest ook wel wat voorbeelden opnoemen over duistere praktijken.
Ik heb er zelf mee te maken gehad.
Ik had een factuur van 68 Dollar, en men schreef even 101,63 af van PayPal.
Ik heb hier zwart op wit bewijs van.
Wat dacht je van Wish .com.
Je dient een klacht in over een slecht product middels een claim bij PayPal, gaan ze mijn account blokkeren met de opmerking, eerst die claim intrekken, dan geven we je account weer vrij. (Paypal heeft het vertrouwen in Wish opgezegd)
zal ik even doorgaan?
Heb je die reacties zelf wel gelezen, want de ene huilt omdat ze met sinterklaas haar product nog niet heeft gekregen, de andere precies hetzelfde verhaal.
Er staat op de site, binnen 24 uur verzonden, en ik weet uit ervaring bij Store-Nederland, dat ik mijn pakje (los van feestdagen) altijd binnen de genoemde en gestelde leverdatum geleverd krijg


Store-nederland is geen Nederlandse maar een Chinese webshop, ook bekend als en het gaat om een bedrijfje gevestigd in een kamertje van een gebouw in Hong Kong. Misschien had jij geluk met je bestelling, maar er zijn ook veel klachten over dit bedrijf: , ,
Store Online Group Limited
Room 2301, 23/F., Bayfield Building,
99 Hennessy Road, Wanchai, Hong Kong
 
Laatst bewerkt: