WEES VERSTANDIG EN KOOP GEEN ABONNEMENT VAN NORDVPN

Bosboom

Nieuwkomer
20 jul 2022
1
0
1
68
WEES VERSTANDIG EN KOOP GEEN ABONNEMENT VAN NORDVPN.

Zonde van je geld want NORDVPN kan absoluut niet leveren of waarmaken wat je bij ze koopt!!

Vanaf het begin al problemen gehad met diverse websites die niet werken met NORDVPN. Je moet NORDVPN dus steeds aan- en uitzetten om op websites te kunnen komen. Ondoenlijk en zeer omslachtig. Ook diverse vragen die ik had (o.a. m.b.t. KPN-iTV) hebben ze, ondanks diverse toezeggingen/beloften, niet kunnen oplossen. Hierover zeer regelmatig contact gehad met de supportafdeling maar dat zijn net een stel papegaaien en geven contant hetzelfde antwoord uit hun script. Meer weten ze ook niet. Absoluut NIET deskundig, ondanks dat sommige supportmedewerkers hun best doen.

Inmiddels werkt NORDVPN niet meer op mijn laptop met Windows 10 home en Edge. Na een update van NORDVPN??? De supportafdeling adviseerde toen over te gaan naar Chrome omdat er inderdaad weleens problemen zijn met Edge??!! Voorheen heeft het gewoon gewerkt op Edge!! Vreemd dus. “Ja, het kan ook aan Windows 10 liggen”. Vreemd: het ligt nooit aan NORDVPN!!??

Omdat ik vanaf het begin problemen heb gehad met NORDVPN en de supportafdeling op geen enkele manier met een oplossing komt, ook na weken wachten niet, heb ik recent besloten het abonnement op te zeggen.

MAAR…… door omstandigheden was ik 2 dagen te laat om binnen hun restitutiebeleid periode van 30 dagen, recht te hebben op restitutie. Terwijl ze kunnen zien/weten dat er vanaf het begin van het abonnement al problemen waren. Op geen enkele wijze zijn bereid of meewerkend om het abonnementsbedrag voor 2 jaar te crediteren en houden ze zich star en zonder enig inlevingsvermogen, vast aan de overschrijding van 2 dagen!!

In het NIET oplossen van problemen zijn ze erg goed. In het NIET terugbetalen of enige coulance betrachten zijn ze nog beter.

Dus weg geld, geen NORDVPN op de laptop en geen enkel begrip bij NORDVPN. Alleen al om die houding zou je geen abonnement bij ze moeten nemen.

Dus 1 advies: KOOP GEEN NORDVPN ABONNEMENT.
 
@Slikt Misschien als je in een land woont die vind dat een deel van het www niet geschikt is voor jou oogjes en om je alvast voor alle narigheid te behoeden zelf al een deel van hun keuze voor jou onbereikbaar hebben gemaakt. 🙄
 
Ik hoop ook wel eens Nord VPN gehad, als ik de app installeerde op mijn router ging mijn internet snelheid met 80% omlaag. Ik kreeg mijn geld wel terug maar makkelijk ging dat niet.
 
Heb sinds 2019 NORDVPN (3 jaar plan + 2 jaar extra fikse korting t/m 2024) geen problemen mee draait hier op WINDOWS 11 + EDGE . Ook bijna geen snelheid verlies . En waarom een VPN ? , een stukje geoblocking te omzeilen .
 
Klinkt mij nogal als een PEBKAC-verhaal. Ik heb al bijna 4 jaar NordVPN, en ja soms ook met wat hobbels, maar de chat support kon het eigenlijk altijd wel verklaren danwel oplossen. Ik heb meerdere PC's actief hier en werk 95% v/d tijd op Linux en heel af en toe Windows 10 & 11, en altijd met Firefox. KPN-iptv werkt hier altijd wel alsook europese iptv verbindingen. Welke websites zouden volgens jou niet goed werken?

Dus het hele verhaal van "Bij mij werkt het niet, dus dan werkt het natuurlijk bij anderen ook niet" gaat hier niet op. Dat je "door omstandigheden" (vergeetachtigheid?) je 30 dagen termijn overschrijdt, tsja... Zo'n einddatum kun je heel makkelijk in een agenda zetten.
 
Bovendien - als je het toch maar niks vond, waarom dan wachten tot die maand voorbij was ? Waarom niet meteen annuleren na een week of zo ?

Zélf heb ik het jaren gebruikt (voordat ik een sat schotel had) om de Britse tv-zenders & hun VOD-producten (iplayer etc) te bekijken. Ging prima. Ook als Belg npo start en dergelijke - altijd leuk om eens iets te bekijken dat je volgens geo restricting niet mag zien :)
 
Hier draait hij ook als een zonnetje op de pc (Firefox), android box en telefoon, ook deel ik de lijntjes met anderen, geen problemen.
 
WEES VERSTANDIG EN KOOP GEEN ABONNEMENT VAN NORDVPN.

Zonde van je geld want NORDVPN kan absoluut niet leveren of waarmaken wat je bij ze koopt!!

Vanaf het begin al problemen gehad met diverse websites die niet werken met NORDVPN. Je moet NORDVPN dus steeds aan- en uitzetten om op websites te kunnen komen. Ondoenlijk en zeer omslachtig. Ook diverse vragen die ik had (o.a. m.b.t. KPN-iTV) hebben ze, ondanks diverse toezeggingen/beloften, niet kunnen oplossen. Hierover zeer regelmatig contact gehad met de supportafdeling maar dat zijn net een stel papegaaien en geven contant hetzelfde antwoord uit hun script. Meer weten ze ook niet. Absoluut NIET deskundig, ondanks dat sommige supportmedewerkers hun best doen.

Inmiddels werkt NORDVPN niet meer op mijn laptop met Windows 10 home en Edge. Na een update van NORDVPN??? De supportafdeling adviseerde toen over te gaan naar Chrome omdat er inderdaad weleens problemen zijn met Edge??!! Voorheen heeft het gewoon gewerkt op Edge!! Vreemd dus. “Ja, het kan ook aan Windows 10 liggen”. Vreemd: het ligt nooit aan NORDVPN!!??

Omdat ik vanaf het begin problemen heb gehad met NORDVPN en de supportafdeling op geen enkele manier met een oplossing komt, ook na weken wachten niet, heb ik recent besloten het abonnement op te zeggen.

MAAR…… door omstandigheden was ik 2 dagen te laat om binnen hun restitutiebeleid periode van 30 dagen, recht te hebben op restitutie. Terwijl ze kunnen zien/weten dat er vanaf het begin van het abonnement al problemen waren. Op geen enkele wijze zijn bereid of meewerkend om het abonnementsbedrag voor 2 jaar te crediteren en houden ze zich star en zonder enig inlevingsvermogen, vast aan de overschrijding van 2 dagen!!

In het NIET oplossen van problemen zijn ze erg goed. In het NIET terugbetalen of enige coulance betrachten zijn ze nog beter.

Dus weg geld, geen NORDVPN op de laptop en geen enkel begrip bij NORDVPN. Alleen al om die houding zou je geen abonnement bij ze moeten nemen.

Dus 1 advies: KOOP GEEN NORDVPN ABONNEMENT.
Al meerder jaren gebruik ik Nordvpn tot volle tevredenheid, fijne helpdesk en snel een antwoord. Vrijwel geen snelheidsverlies op mijn Windows 10 pc achter een router van Synology. Ik gebruik als browser Firefox en Opera zowel op de pc als op mijn laptop. Zie screenshot speedtest. Mijn Abo 300 mbps
 

Bijlagen

  • speedtest.JPG
    speedtest.JPG
    43,1 KB · Weergaven: 5
En Bosboom zelf moest even zijn gal spuwen en reageert niet meer, tis toch wat.
 
En Bosboom zelf moest even zijn gal spuwen en reageert niet meer, tis toch wat.
Heel account voor aangemaakt om 2 minuten online te zijn 😉

Kan soms best irritant zijn als je bepaalde frustraties hebt en denkt er alleen in te staan maar soms moet je het verder af zoeken.
 
WEES VERSTANDIG EN KOOP GEEN ABONNEMENT VAN NORDVPN.

Zonde van je geld want NORDVPN kan absoluut niet leveren of waarmaken wat je bij ze koopt!!

Vanaf het begin al problemen gehad met diverse websites die niet werken met NORDVPN. Je moet NORDVPN dus steeds aan- en uitzetten om op websites te kunnen komen. Ondoenlijk en zeer omslachtig. Ook diverse vragen die ik had (o.a. m.b.t. KPN-iTV) hebben ze, ondanks diverse toezeggingen/beloften, niet kunnen oplossen. Hierover zeer regelmatig contact gehad met de supportafdeling maar dat zijn net een stel papegaaien en geven contant hetzelfde antwoord uit hun script. Meer weten ze ook niet. Absoluut NIET deskundig, ondanks dat sommige supportmedewerkers hun best doen.

Inmiddels werkt NORDVPN niet meer op mijn laptop met Windows 10 home en Edge. Na een update van NORDVPN??? De supportafdeling adviseerde toen over te gaan naar Chrome omdat er inderdaad weleens problemen zijn met Edge??!! Voorheen heeft het gewoon gewerkt op Edge!! Vreemd dus. “Ja, het kan ook aan Windows 10 liggen”. Vreemd: het ligt nooit aan NORDVPN!!??

Omdat ik vanaf het begin problemen heb gehad met NORDVPN en de supportafdeling op geen enkele manier met een oplossing komt, ook na weken wachten niet, heb ik recent besloten het abonnement op te zeggen.

MAAR…… door omstandigheden was ik 2 dagen te laat om binnen hun restitutiebeleid periode van 30 dagen, recht te hebben op restitutie. Terwijl ze kunnen zien/weten dat er vanaf het begin van het abonnement al problemen waren. Op geen enkele wijze zijn bereid of meewerkend om het abonnementsbedrag voor 2 jaar te crediteren en houden ze zich star en zonder enig inlevingsvermogen, vast aan de overschrijding van 2 dagen!!

In het NIET oplossen van problemen zijn ze erg goed. In het NIET terugbetalen of enige coulance betrachten zijn ze nog beter.

Dus weg geld, geen NORDVPN op de laptop en geen enkel begrip bij NORDVPN. Alleen al om die houding zou je geen abonnement bij ze moeten nemen.

Dus 1 advies: KOOP GEEN NORDVPN ABONNEMENT.
ik heb gisteren een nordvpn account gekocht voor twee jaar werkte niet zo goed maar door de helpdesk gelijk geholpen om haf zeven `s morgens en het loopt nu goed alleen wat snelheids verlies maar moet ik nog even uitzoeken of dat hier er iemand iets over weet ik heb bijna de helft snelheidsverlies
 
het loopt nu goed alleen wat snelheids verlies maar moet ik nog even uitzoeken of dat hier er iemand iets over weet ik heb bijna de helft snelheidsverlies

Met het NordLynx protocol lijkt het hier allemaal wat trager te gaan, zeker laatst op een RPi4-doosje. Wellicht door de sterkere encryptie die erdoor moet?
Met OpenVPN/UDP wordt de maximale snelheid wel aangetikt, al zal het natuurlijk per verbindingssoort kunnen verschillen.
 
Met het NordLynx protocol lijkt het hier allemaal wat trager te gaan, zeker laatst op een RPi4-doosje. Wellicht door de sterkere encryptie die erdoor moet?
Met OpenVPN/UDP wordt de maximale snelheid wel aangetikt, al zal het natuurlijk per verbindingssoort kunnen verschillen.
hoe zet ik dat om op mijn nord vpn account
 
hoe zet ik dat om op mijn nord vpn account
Het te gebruiken protocol is geen onderdeel van je persoonlijke Nordvpn abonnement/account, maar van de instellingen op de computer waarop je NordVPN geïnstalleerd hebt. In Linux kun je een en ander via een terminal sessie aanpassen, in Windows zul je ongetwijfeld in de NordVPN-applicatie moeten duiken. Ikzelf gebruik nauwelijks Windows, dus anderen kunnen je wellicht beter helpen.
 
Ook ik gebruik al jaren Nord naar volle tevredenheid. Gebruik het voornamelijk om geoblocking te omzeilen. Qua snelheid lever ik niet veel in.