Weinig reviews

A_rjen

Donateur
13 nov 2016
496
203
216
Tsja, hoe beginnen we dit topic even handig.

Er worden weinig reviews meer gemaakt. Ik wil hier wel tijd in steken (blijft voor mij een leuke hobby)

Ook kan ik voor het forum proberen een kortingscode te regelen in ruil voor de producten voor de reviews.

Willen de heren admin (en andere mensen natuurlijk ook graag) @mrmiyagi @Spinix hier ook over mee denken?

Het is voor mij een leuk tijd verdrijf en er is tegenwoordig ook veel meer mogelijk als een Shield bijvb met goede ondersteuning.

Het is gewoon als open vraag bedoeld lees het aub ook zo
 
Zolang de producten geen zaken als iptv zijn kunnen we hier geen probleem mee hebben vermoed ik zo.
Ik zal ook @Spinix even benaderen dan kan die zijn licht er als hoofd verantwoordelijke over laten schijnen.
 
Nee uiteraard bevatten deze producten geen iptv(zijn gewoon ook Android/Linux boxen)
Ben mij zelf ook bewust van de risico's kwa iptv wil daar geen risico mee lopen. Mijn nachtrust is me heilig zeg maar.
Ook ik heb mn lijn gewoon via de chinees zegmaar(voor eigen gebruik)
Geef daar verder ook geen antwoord op(behalve of iets bij mij wel werkt natuurlijk)
 
  • Like
Reacties: mrmiyagi
reviews zijn altijd wel handig ja, van bijvoorbeeld android boxen die iedereen nu gebruikt en wat de voor- en nadelen zijn.
 
  • Like
Reacties: A_rjen
Ik gebruik reeds 3 jaar deze in de slaapkamer en voldoet zeer goed...ondertussen zijn er weer betere waarschijnlijk.
A95X F3 Slim 4GB/32GB Amlogic S905x3 Android 9.0 8K Video Decode TV Box USB3.0 2.4G+5G MIMO WiFi Bluetooth LAN 4K Gekocht voor nog geen 50€...
Wel Tivimate op geinstalleerd en Kodi en nog wat andere apps.
In de woonkamer gebruik ik de Nvidia Shield pro ( was een cadeautje van de vriendin dus welgekomen...)
 
  • Like
Reacties: A_rjen
Revieuws lezen kun je tegenwoordig het beste doen.

Zeker als het gaat om media, maar ook een vakantie, of iets van witgoed.

Ik doe, waar ik kan aan mee.
 
  • Like
Reacties: A_rjen