Wel films maar geen streams

Dick C

Nieuwkomer
4 dec 2018
1
0
1
57
Goede middag heb kodi al een tijdje deed het goed alles werkte tot nu toe krijg wel alle nieuwe films binnen maar als ik wil gaan kijken krijg ik geen streams wat ik ook probeer.weet iemand wat ik er aan kan doen
 
Welke kodi versie en welke addons worden er gebruikt evt kan de gebruikte box nog invloed hebben op het een en ander.
 
En misschien de topictitel aanpassen, Kodi, dat kan op van alles wijzen. ;)

Het zal waarschijnlijk wel een update worden naar een nieuwe addon zoals bijvoorbeeld Yoda.
 
  • Like
Reacties: Lex
Yoda is niet de meest scraper vriendelijke addon, advies is om Jor-El addons eens te proberen. Yoda belast de scarpers teveel en heeft dubbele scrapers.
 
Yoda is niet de meest scraper vriendelijke addon, advies is om Jor-El addons eens te proberen. Yoda belast de scarpers teveel en heeft dubbele scrapers.
Thanks voor deze tip, ik ga hem eens proberen, misschien gaat dit bij mij de vastlopers die ik sinds kort heb verklaren?

maar ik was in deze niet de vraagsteller. ;)
 
Momenteel serieuze problemen met dikwijls de melding “geen stream beschikbaar”?
Shield - Kodi 17.6 - Yoda - RD
Krijg veel RD streams met 1080p en Dolbydigital, maar helaas geen stream beschikbaar?
Vb serie Viking S5E12 >> 32x 1080p 5.1 + films ook niet.
Vb serie Narcos Mexico, kan ik afspelen maar alleen 2.0 (geeft aan 5.1) en bufferen.
De meeste resultaten komen van de bron RLSBB.

Iemand een oplossing aub?
Alvast bedankt!