Wel hits maar bijna geen werkende streams

Brilleken

Forumlid
19 jun 2017
7
4
6
51
Sinds een paar weken laat Placenta gewoon net als altijd volop streams zien in goede kwaliteit maar als je de bovenste kiest slaat hij nu alles over en pakt soms een stream met slechte kwaliteit of helemaal niets. Ook de streams van Real Debrid worden overgeslagen. ik heb zelf helemaal niet verandert dus er zou buiten iets veranderd moeten zijn waardoor het niet meer werkt. tot hiervoor werkte alles perfect.

Vervolgens heb ik op dit forum naar oplossingen gezocht en aan de hand daarvan allerlei zaken geprobeerd. Dit heb ik onder andere tot nu toe gedaan:
De box (H96 Pro+ met Android 7.1) terug gezet naar fabrieksinstellingen en opnieuw geïnstalleerd. Daarmee ben ik van Kodi versie 17.3 naar 17.6 gegaan
Real debrid verschillende keren opnieuw gekoppeld (met urlsolver en resolverurl)
PIA VPN op ander land gezet of zelfs uitgeschakeld
andere addons geprobeerd (oa incursion)
cache opgeruimd
Ares wizard geïnstalleerd om wat instelling te laten checken

Heeft er iemand nog goede ideeën? Ik weet het niet meer.
 
Maar kijk maar niet vreemd op dat de problemen binnenkort weer terug komen...is mijn ervaring en van anderen
Post automatically merged:

Misschien een gekke vraag, maar is je betaalde abonnement voor RD niet verlopen?

Ja een melding zou mooier zijn geweest want dit komt wel vaker voor
 
Laatst bewerkt:
Zou inderdaad handig zijn al is het natuurlijk altijd nuttig om bij problemen je account te checken op bijzonderheden.
 
Die vinger in de pap door de kornuiten van realdebrid zint me eigenlijk helemaal niet.
Snap nog steeds niet waarom dat moet, laat het lekker vrij...
Telkens komt de vraag voorbij of ik even bij RD wil inloggen...hmm, niet fijn.
 
  • Like
Reacties: Rudolf