wel of geen btw betalen VPN

pe1ngg

Actief
10 apr 2022
35
5
6
65
Heb momenteel problemen met surfshark laat dan wel en dan weer niet streaming door, van alles geprobeerd inclusief de helpdesk, maar probleem blijft.
Heb hideme 5 dagen gebprobeerd, loopt lekker, zit ook aan cyber te denken, alleen bij aanschaf wil men dat er btw betaald wordt, .
iemand een idee om dat te omzeilen?

Waarom zou je geen btw willen betalen als het goed werkt.
ik heb nordvpn en heb btw betaald maar dik tevreden.
Heb ook Bitdefender als internet security en daarin zit ook vpn,ook hier btw betaald en dit tevreden.
En de vpn account deel ik met mijn kinderen.

Heb momenteel problemen met surfshark laat dan wel en dan weer niet streaming door, van alles geprobeerd inclusief de helpdesk, maar probleem blijft.
Heb hideme 5 dagen gebprobeerd, loopt lekker, zit ook aan cyber te denken, alleen bij aanschaf wil men dat er btw betaald wordt, .
Zelf ook slechte ervaringen gehad met Surfshark. Ook de helpdesk kon het niet oplossen, geld terug vergeet het maar. Heb een jaar voor niets betaald, nooit meer. Gebruik op mijn pc weleens ProtonVPN, nooit problemen mee maar geen idee of die fijn werkt bij iptv.

• Like
Reacties: pe1ngg
Ik gebruik al 3 jaar Surfshark en heb er totaal geen problemen mee. Het enige is dat soms bepaalde websites niet laden omdat het gebruikte IP-adres van de VPN dan blijkbaar op een blacklist staat, maar als je even je verbinding reconnect krijg je een ander IP-adres en soms helpt het om Clean Web uit te zetten. In het begin heb ik ook contact gehad met de helpdesk en werd heel netjes en snel geholpen.

Ik gebruik ook surfshark en had eigenlijk ook nooit problemen tot voor kort. Wat bij mij helpt is het protocol veranderen of een ander ipadres zoals een Deens of Belgisch ipadres

Ik gebruik ook surfshark en had eigenlijk ook nooit problemen tot voor kort. Wat bij mij helpt is het protocol veranderen of een ander ipadres zoals een Deens of Belgisch ipadres
Eigenlijk alle protocollen al gebruikt, ook diverse ipadressen van nederland belgie eigenlijk alle europese, nu heb ik toevallig even verbinding met australie perth, maar zag dat het vanaf vandaag weer niet lukt, heel vreemd, dan bijvoorbeeld ghana wel en de volgende dag weer niet, had even een proefabonnement met hideme dat liep eigenlijk wel goed, surfshark heb ik alleen nog 1 jaar te gaan, dacht schaf hideme aan maar dan komt er btw bij en je kan wel een ander land opvoeren waar je vandaan komt en dan betaal je niets, maar weet niet hoe dat correspondeert met een betaling van paypal die uit nederland komt, dit kon je ook wel eens doen in het verleden met aanschaf iptv, dan gaf je zwitserland op en betaalde je geen btw ,maar weet niet hoe dit met de vpn aanschaf werkt, vandaar de vraagstelling, maar volgens mij heeft niemand dit nog zo gedaan, ga het maar gewoon even proberen, mrvgr

Hier wordt er gebruikt gemaakt van Cyberghost en die neem ik altijd met black friday...30 maanden voor nog geen 70€, en moet zeggen...werkt subliem 😉 ...je kan zelfs een dedicated ip adres van ze krijgen 👍

Hier wordt er gebruikt gemaakt van Cyberghost en die neem ik altijd met black friday...30 maanden voor nog geen 70€, en moet zeggen...werkt subliem 😉 ...je kan zelfs een dedicated ip adres van ze krijgen 👍
ja zit ik ook aan te denken, 45 dagen geld terug mogelijkheid en 83% korting zag ik, fijn te horen dat die wel goed werkt, bedankt voor de info

• Like
Reacties: sudo
ja zit ik ook aan te denken, 45 dagen geld terug mogelijkheid en 83% korting zag ik, fijn te horen dat die wel goed werkt, bedankt voor de info
Cyberghost aangeschaft, werkt prima tot nog toe geen haperingen en goed in kunnen loggen bij de iptv, zag wel dat de snelheid met cyberghost niet boven de 40mb uitkomt, heb 10 landen geprobeerd, terwijl de snelheid zonder vpn 200mb is, vind ik wel een aardige terugloop, heb jij dit ook? heeft geen invloed op de kwaliteit gelukkig