Welk apps voor Amerikaanse series met Nederlandse ondertiteling

Status
Niet open voor verdere reacties.

fbrug

Nieuwkomer
5 jan 2016
1
1
6
69
Ik heb een maand geleden ditistv.nl aangeschaft, maar ik kom er niet erg uit.
Via Kodi probeer ik Amerikaanse series te bekijken: zoals Game of Thrones etc. Ik heb verschillende apps geprobeerd en via de zoekfunctie krijg ik geen resultaat.
Misschien kun iemand aangeven welke apps ik zou moeten gebruiken, om dit soort series te bekijken en de Nederlandse ondertiteling in te schakelen.
Alvast bedankt voor je moeite.
Je nieuwe site ziet er heel mooi uit.
 
Hey Fbrug,
Via de gewone series add-on moet dit lukken. Hij staat zelfs bij de top series.
Heb je je Dit is TV al geüpdatet?
 
Hoi Arjan,

De gewone series add-on heb ik niet kunnen vinden. Ik zou graag een naam van de add-on willen hebben.
Ik heb geprobeerd te kijken bij de Add-on Viewmovie. Daar staat de serie Game of Thrones bij. Het beeld is echter slecht en geen Nederlandse ondertiteling.
Welke versie van Dit is TV is de nieuwe versie en waar kan ik dat zien?
Bedankt voor je hulp, Arjan
 
Hoi Arjan,

De gewone series add-on heb ik niet kunnen vinden. Ik zou graag een naam van de add-on willen hebben.
Ik heb geprobeerd te kijken bij de Add-on Viewmovie. Daar staat de serie Game of Thrones bij. Het beeld is echter slecht en geen Nederlandse ondertiteling.
Welke versie van Dit is TV is de nieuwe versie en waar kan ik dat zien?
Bedankt voor je hulp, Arjan
Bij instellingen > Dit is tv instellingen kun je je kastje updaten, dan heb je meteen de nieuwste versie waar de addon Genesis al in zit.
(Genesis kijk je die films en series mee, maar die komt er vanzelf bij als je update).
 
Bij het menu staat er wel system maar geen instellignen. Ik heb geprobeerd te updaten maar dat ging niet. Misschien zit ik wel in het verkeerd menu.
Moet ik in het Kodi menu kijken of in het algemene menu.
Genesis stond wel bij mijn Addons. Gezocht naar Game of Thrones. Dit was heel moeilijk te vinden. Bij het zoekmenu kwam hij niet tevoorschijn.
Serie 5 aangeklikt. Vervolgens Deel 1. Toen kreeg ik 72 Addons bij Deel 1. Ik heb er een stuk of 10 geprobeerd. De HD versie werkte niet. Die stond bovenaan.
Vervolgens de HQ's geprobeerd. Tot dusver nog niet één gevonden die werkte. Of hij kon ze niet streamen of het beeld was heel schokkerig. Zal er iets bij min instellingen veranderd moeten worden?
 
Bij het menu staat er wel system maar geen instellignen. Ik heb geprobeerd te updaten maar dat ging niet. Misschien zit ik wel in het verkeerd menu.
Moet ik in het Kodi menu kijken of in het algemene menu.
Genesis stond wel bij mijn Addons. Gezocht naar Game of Thrones. Dit was heel moeilijk te vinden. Bij het zoekmenu kwam hij niet tevoorschijn.
Serie 5 aangeklikt. Vervolgens Deel 1. Toen kreeg ik 72 Addons bij Deel 1. Ik heb er een stuk of 10 geprobeerd. De HD versie werkte niet. Die stond bovenaan.
Vervolgens de HQ's geprobeerd. Tot dusver nog niet één gevonden die werkte. Of hij kon ze niet streamen of het beeld was heel schokkerig. Zal er iets bij min instellingen veranderd moeten worden?
Een populaire serie als dat moet wel HD streams beschikbaar hebben. Updaten kan via Instellingen > Dit is TV Instellingen > Update Dit is TV.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.