Welke Adblocker adviseren jullie

Lex

Administrator
Medewerker
29 mei 2016
6.656
5.032
216
63
Zit je op een site, krijg je ongevraagd van die vervelende advertenties voorgeschoteld. In voorkomende gevallen zijn dat ook nog verwijzingen naar websites die het niet zo nauw nemen met de Nederlandse wetgeving en/of de eigen spelregels van de bewuste site.

Maar gelukkig zijn er tal van adblokkers beschikbaar om die Google terreur in te perken. Ben wel benieuwd welke nu het beste werken om het bezoeken van een site weer leuk te maken.

Plantje

VIP
6 okt 2016
641
265
216
42
Ik gebruik er geen.
Moet wel zeggen, dat op deze site ERG veel reclame staat! Op een forum dat ik run staat enkel wat reclame van sponsoren.... en die sponsoren mij niet eens... kost me gewoon geld.

Zit je op een site, krijg je ongevraagd van die vervelende advertenties voorgeschoteld. In voorkomende gevallen zijn dat ook nog verwijzingen naar websites die het niet zo nauw nemen met de Nederlandse wetgeving en/of de eigen spelregels van de bewuste site.

Maar gelukkig zijn er tal van adblokkers beschikbaar om die Google terreur in te perken. Ben wel benieuwd welke nu het beste werken om het bezoeken van een site weer leuk te maken.
Vind het eigenlijk ook een beetje raar, dat je als administrator dit post. Scheelt het niet in inkomsten als mensen adblockers hebben?

• Like
Reacties: Lex

fulvio91

Gevorderd
5 mei 2017
116
50
16
55
Brave browser op windows, ook op android . Heeft een ingebouwd adblocker. Sommige sites kom ik met andere adblocker er niet in, vragen om de adblocker uit te schakelen. Met brave browser geen probleem.

• Like

funnyguy

Actief
13 aug 2019
30
21
16
In Chrome/Firefox de gratis extensie Ghostery, werkt super

Laatst bewerkt:
  • Like