Welke addons hebben jullie geïnstalleerd

Ik gebruik ook Trakt.tv handig om bij te houden welke films en series je hebt gezien en waar je bent gebleven.
Je kunt op een gratis account aanmaken en hier kun je zien hoe je Trakt in Kodi installeert;




You must be registered for see images
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Plus erbij is het mogelijk met je telefoon je favorite film of serie aan je collection toe tevoegen in kodi.
Dus kijken wat je wilt zien uitzoeken klik op add to watchlist .Tv aan kijken maar...
 
1.exodus, volledig ingesteld via de add on instellingen zodat overbodige servers genegeerd worden (bv arabische servers). automatische keuze voor hd films en series en automatiche ondertiteling.( alhoewel dit voorlopig nog niet goed werkt) daarom staat ook autosub aan.
exodus zit in de en vervolgens de repo exodus.
2.iraelive: omdat ik een thaise vrouw heb staat de thaise live televisie ook nogal eens aan. 100 thaise zenders live. Weinig tot geen bufferen.
3.xunitytalk.me/xfinity omdat ik mijn eigen builds maak en deze voor de thaise gemeenschap ook meerdere bakjes zet, gebruik ik hieruit de USBwizard. Ideaal om een backup te bewaren van je eigen systeem moest je software toch eens de mist ingaan. Ook is je build dan volledig overdraagbaar.
4 dss: voor de belgische voetbal.
verder nog goodfellas, en nog een paar die vooral met de job te maken hebben en waar vooral via youtube gelinkt wordt.
 
  • Like
Reacties: jimmy3333
sportsdevil maar nu iptv met 2500 kanalen dus kan ik nu in HD voetbal zien.
Voor de rest dumper.nl, tweakers.net, kindertube.nl, earthcam als addon. History tube is ook leuk.
Voor films gebruik ik popcorn time, minder gedoe met subs.
 
You must be registered for see images attach

Vind je onder Merlin Repo.
Met heel veeel Movies :At the Movies 5000 links
*Sport
*VOD
*IPTV Sport
*4K
*3D
*Serie Box
*Books
*Boxing
*Cooking
*Enz enz........
You must be registered for see medias
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Reacties: Robert Hans