Welke addons hebben jullie geïnstalleerd

Ik heb Creative tv Box geinstalleerd
Werkt uitstekend
Alles wat je nodig heb zit erin
Nl addons iptv met Nederlandse zenders
Uitzending gemist
Films series met automatische ondertiteling

Creative Tv Box bedankt voor deze fijne en handige NL build

 
Ben net nieuw hier. Was vroeger redelijk fanatiek met XBMC. Maar uiteindelijk mee gestopt omdat het allemaal niet naar mijn zin werkte. Nu hoorde ik afgelopen week dat Kodi een stuk beter gaat, ben dit dus maar eens gaan proberen. en inderdaad. kodi werkt een stuk lekkerder ! De addons die ik nu heb, Vevo, Ultimate IPTV, Nederland24, Exodus en Back to the 80's. Moest allemaal weer goed nadenken en puzzelen om het werkende te krijgen. maar mede door de tips hier werkt het als een zonnetje.
 
Heb exodus en zen erop staan voor de films en series op androidbox. Als je ze goed configureert draaien ze als een speer. Daarbij heb ikzelf een build gemaakt met ook de androidapps die op het kastje staan. 1 van deze androidapps is terrarium tv. Als je eventueel een probleem hebt met de kodi addons. Voor iptv addons zijn de gratis varianten niet goed. Je blijft bezig met veranderingen aan te brengen. Voor iptv en real-debrid betaal je samen mischien 11 euro in de maand zonder ergenis
 
Exodus werkt inderdaad perfect! Heeft iemand enig idee of er nog ergens een werkende FOX sport addon te vinden is? De versie die ik heb die geeft wel alle samenvattingen weer maar als ik daar op druk krijg ik fout in log.
 
ik heb een gratis streamer .nl mediaplayer aangeschaft .maar als ik kodi wil openen komt er telkens het scherm met de vraag om een url in te geven bv genesis ,maar wordt steeds geweigerd wie weet raad????
 
Hoi allemaal
ik heb 2 hele mooie addons voor jullie , sommige zullen deze al hebben andere nog niet , zijn door mijn zelf getest op ( spmc en kodi 17.1 )
1 = vortex


2 = skynet


hier bij zelf even kijken of je ze wilt hebben
wil je er meer over weten kijk den even op google voor meer informatie over deze addons en filmpjes :thanks:
 
ik heb een gratis streamer .nl mediaplayer aangeschaft .maar als ik kodi wil openen komt er telkens het scherm met de vraag om een url in te geven bv genesis ,maar wordt steeds geweigerd wie weet raad????
Inderdaad wat Arjan al terecht aangaf, maak hier op de juiste plaats een topic voor aan a.u.b :)
 
  • Like
Reacties: A_rjen
Als het de site gratisstreamer.nl. waar die hem vandaan heeft en hij minder dan 150 euro neergeteld heeft draait deze op kit-kat. T95z draait op marshmellow. Maar je hebt inderdaad gelijk dat we de gegevens van de box moeten weten.