Welke android box?

Matthew19870

Forumlid
2 apr 2017
5
0
1
37
Hallo,

Al enige tijd heb ik een android box aangesloten staan. Ik gebruikte deze alleen om kodi te kunnen draaien. Sinds heel kort heb ik mijn tv abbo de deur uit gedaan en ben ik over gestapt op iptv.

Nu wil ik toch gaan kijken voor een andere android box. Ik zat te kijken voor de Nvidia shield tv pro. Echter is deze in alle (web) winkels niet meer leverbaar.

Welke box adviseren jullie?

Wat ik graag zou willen is dat er een upscaling functie in zit om het huidige beeld up te scalen naar 4K resolutie.

al het advies is welkom.

Ik heb nu btw een beelink gt1
 
En zag ook de formuler Z7 5g voorbij komen en de amiko one 5g.

hebben deze upscale functies? en is de formuler Z8 nieuwer dan de Z7?
 
Waarom niet gewoon de NVIDIA shield tv tube? Of de oude shield? Op amazon.nl zijn ze beschikbaar.



In het te koop gedeelte van dit forum staat momenteel ook een mi box, ik heb zelf een mi box en ben er erg tevreden van. https://kodi-forum.nl/threads/xiaomi-mi-box-3.10259/
 
Laatst bewerkt:
Wij zijn ook op zoek naar een nieuw toestel. Is de tube wel een goeie aankoop? 2gb en 32 bit terwijl de pro 3gb heeft en 64 bit.
Ik weet ook niet of ik de prijs wel wil betalen voor een Shield enkel en alleen voor Kodi. Ben ik dan niet beter af met de Xiaomi mi box? Deze kan je al bestellen voor 59 euro op amazon.
 
De Shield is niet of zeer beperkt verkrijgbaar ondervindt deze ook inmiddels gefrustreerde medewerker ?
Die Shield is top ,maar de Mi is een prima instapmodel die de tijd kan overbruggen tot de topper ruimschoots verkrijgbaar is als het budget dit tenminste toelaat.
 
De Shield is niet of zeer beperkt verkrijgbaar ondervindt deze ook inmiddels gefrustreerde medewerker ?
Die Shield is top ,maar de Mi is een prima instapmodel die de tijd kan overbruggen tot de topper ruimschoots verkrijgbaar is als het budget dit tenminste toelaat.
Ja ik denk dat dit het ook gaat worden idd. Ga nu kijken of ik op mijn beelink gt1 libreelec kan zetten. dit schijnt voor die boxen stabieler en sneller te werken
 
Wij zijn ook op zoek naar een nieuw toestel. Is de tube wel een goeie aankoop? 2gb en 32 bit terwijl de pro 3gb heeft en 64 bit.
Ik weet ook niet of ik de prijs wel wil betalen voor een Shield enkel en alleen voor Kodi. Ben ik dan niet beter af met de Xiaomi mi box? Deze kan je al bestellen voor 59 euro op amazon.

Is de prijs van deze ondertussen omhoog gegaan? Vind die niet meer aan deze prijs.