Welke android versie is aan te raden

frankm114

Forumlid
18 nov 2017
14
4
6
45
Op dit moment draait mijn androidbox op Android 6.0.1 en heb eigenlijk nergens problemen mee. Maar toch ben ik benieuwd wat nu de beste Android versie is om geïnstalleerd te hebben. Is hier een eenduidig antwoord op te geven?
 
Iemand een idee hoe je een pizzanight x96 pro van Android 7 kunt voorzien? De ingebouwde update app OTA wil bij mij niet werken.
 
Ik zou zeggen Android 7 maar zeker niet Google tv. Dat is mij slecht bevallen door onder ander minimale apps. Dus pak een Android versie voor je kastje
pizzanight x96
Ik zou er even op Googlen, heeft de fabrikant deze niet klaar staan of kijk zelf even. Waarschijnlijk moet je hem er opnieuw 'op flashen'. Mocht je iets vinden, deel hem even, wij kunnen evt reactie geven en meedenken. ;)
 
Iemand een idee hoe je een pizzanight x96 pro van Android 7 kunt voorzien? De ingebouwde update app OTA wil bij mij niet werken.
Ik had niet zomaar Android 7 geïnstalleerd als je Android 6 hebt. Android 6 werkt nog prima en bovendien weet je niet of Android 7 nieuwe storingen meebrengt met jouw box.

Ik zou zeggen Android 7 maar zeker niet Google tv. Dat is mij slecht bevallen door onder ander minimale apps. Dus pak een Android versie voor je kastje
Met Android TV kan ik net zoals de Tablet Android gewoon alle apps installeren: https://kodi-forum.nl/threads/apps-...hield-xiaomi-mi-box-philips-of-sony-tvs.6316/