Welke app android tv xiaomi mi box

Diggler

Gevorderd
14 aug 2017
56
16
6
47
Sinds vandaag btje prutsen met iptv. Welke androidTV app is aan te raden? Heb dus al een iptv abo geregeld, nu nog een geschikte app die ‘alles een beetje intuitief doet’. Liefst inclusief EPG

Dank alvast

Shaman

VIP
4 sep 2016
1.178
727
216
Ik heb zelf een gemodde versie van de Televizo apk. Gaat uitstekend om met mijn Ali abonnement. Inclusief EPG. Minder geschikt voor VOD.

BenBem

Expert
28 okt 2016
201
111
16
76
Ik ben nogal weg van Duplexplay, even wat tijd kwijt voor een goede registratie, 7 dagen testen, daarna 2€ per jaar. Eenvoudig in gebruik en toch veel mogelijkheden. Maar iedereen heeft zo zijn eigen voorkeur. Maar voordeel hier is dus dat je de app 7 dagen gratis kunt testen zonder beperkingen en daarna kunt beslissen wat je wilt.

Diggler

Gevorderd
14 aug 2017
56
16
6
47
Tivimate word ook geregeld genoemd als prima app.
Je bent zoals jezelf zegt al wat aan het prutsen dus probeer er gewoon eens enkele uit.
Leerzaam en leuke bezigheid😉
Post automatically merged:

Thread 'De "beste" IPTV Addons voor Android.' https://kodi-forum.nl/threads/de-beste-iptv-addons-voor-android.9589/
Trivimate er nu op en dat gaat idd best goed. Enige dat ik nog niet kan vinden is terugkijken (zoals bij Ziggo) dus alles t/m een week terug. Nog even verder prutsen dus ;)
Post automatically merged:

Ik heb zelf een gemodde versie van de Televizo apk. Gaat uitstekend om met mijn Ali abonnement. Inclusief EPG. Minder geschikt voor VOD.
is dat de Pro Unlocked versie 1.9.0.1? Incl. gratis playlist van Smartoteka staat er, by Andrey Menscikov

mrmiyagi

VIP
30 okt 2016
1.899
1.023
216
44
Dat terug kijken moet wel ondersteund worden door de iptv provider.

Dat word catch up genoemd 😉

Shaman

VIP
4 sep 2016
1.178
727
216
Zelfde versie alleen zonder de extra playlist. Maar je kunt hem eens proberen.

Diggler

Gevorderd
14 aug 2017
56
16
6
47
Dat terug kijken moet wel ondersteund worden door de iptv provider.

Dat word catch up genoemd 😉
volgens mij wel; ik zie dat klokje met pijl linksom wel staan. wordt ook ondersteund door provider; "FFWD is a service that has European packages + a small US package + VOD including NL subs + Catchup TV."

Vermoed dat het met mn beperkte afstandsbediening te maken heeft; kan in de EPG niet naar links scrollen

Shaman

VIP
4 sep 2016
1.178
727
216
Heb je wel eens een remote app op je telefoon gebruikt om je box te bedienen? Heb je misschien net wat meer mogelijkheden

mrmiyagi

VIP
30 okt 2016
1.899
1.023
216
44
Als je in de EPG zit en je drukt op de midden knop krijg je dan geen instellingen extra functies ?

Ik heb er ook een xiaomi mi box in gebruik soms zit het verstopt en zoals @Shaman al aangaf met de foon en dan kore app gebruiken bijvoorbeeld.

Het is zo nu en dan van alles uitvogelen .....

Diggler

Gevorderd
14 aug 2017
56
16
6
47
Als je in de EPG zit en je drukt op de midden knop krijg je dan geen instellingen extra functies ?

Vanavond even uitvogelen

Ik heb er ook een xiaomi mi box in gebruik soms zit het verstopt en zoals @Shaman al aangaf met de foon en dan kore app gebruiken bijvoorbeeld.

Het is zo nu en dan van alles uitvogelen .....

Heb de Android TV remote app (by Google LLC) op iPhone maar kom daarmee ook niet terug in de tijd.