Welke box heb jij?

Micko

VIP
2 aug 2017
560
210
216
Dag allen,

Heb aardig wat gelezen op dit forum (geweldig forum trouwens, ga zo door) en er komt van alles langs. Ook lees ik veel over diverse boxen die er gebruikt worden.
Wellicht is het aardig om een (in reactie) aan te geven welke box je hebt, versie kodi en top 3 addons en de eventuele opvolger (misschien mis ik iets). Versie kodi omdat ik een oude heb en ....what works, what works. Het lijkt een beetje op de https://kodi-forum.nl/threads/top-10-tv-boxen-van-dit-moment.3235/ top tien van Spinix.

Zal ik aftrappen?
>PI (raspberry) 2 > Kodi 15 > Convenant, Exodus, uitzending gemist > opvolger; of de Xiaomi box of de beelink gt1
 
Laatst bewerkt:
Leuk idee maar wat is kodi 5 ...of heb ik gemist :vraag:
 
Leuk idee maar wat is kodi 5 ...of heb ik gemist :vraag:

Tja, dat is wel er uit de tijd :)hamer:), moet zijn Kodi 15, heb ik aanpast :horseriding:
Thanks
 
  • Like
Reacties: Lex
Ik ben begonnen met een Raspberry Pi 2 met Kodi 16. Toen een goedkope Android Box waar ik vrij snel op uitgekeken was. En op dit moment gebruik ik de Xiaomi Mi Box met Covenant. Ik gebruik niet veel andere add-ons aangezien mijn internet niet sneller is dan 6 mbit dus houd ik het simpel... Midden volgend jaar moet hier glasvezel liggen en dan ga ik eens die add-ons testen waarmee je 4K kunt bekijken :)
 
  • Like
Reacties: Lex
Nvidea shield, beelink gt 1 ultimate, kodi 17.4 en SPMC 17 alpha 10, release hub+bubbles+covenant+spotify +jango+radio+HIPTV aangevuld met real debrid en premiumize account.
Heb nog meer maar dit is ongeveer
 
Nvidia shield met kodi 17.4. Addon bubbles met premiumize account. Evt opvolger...de next shield.
 
Minix Neo X8 H plus [oudere versie android] Kodi 16.1 Jarvis met build "Boom Shakalaka" :)

Daarnaast hebben we nog Xiaomi Mi tv box, met kodi 17.4 met addon zoals Covenant, voor de rest ben ik het één en ander aan het ontdekken wat ik erop wil hebben.
 
Laatst bewerkt:
Minix Neo X8 H plus [oudere versie android] Kodi 16.1 Jarvis met build "Boom Shakalaka" :)

Daarnaast hebben we nog Xiaomi Mi tv box, met kodi 17.4 met addon zoals Covenant, voor de rest ben ik het één en ander aan het ontdekken wat ik erop wil hebben.

Ik ben nog aan het oriënteren voor een vervanger voor de Minix Neo tv box, op zich een top apparaat maar ik zit met die oude versie Android [kan je niet upgraden blijkbaar]
FTMC erop gooien. Je mist bij kodi 16 https links. Ook al zou je kodi 17.4 er niet op krijgen kun je dit compenseren met deze Kodi vork. Maar dat terzijde
 
  • Like
Reacties: jaapjaap
Jongens probeer hier ontopic te blijven! Deze topic is nog maar net gestart en we dwalen al weer af .
 
  • Like
Reacties: jaapjaap

idd

Even overnieuw, ps leuke reacties al dus.

Dag allen,

Heb aardig wat gelezen op dit forum (geweldig forum trouwens, ga zo door) en er komt van alles langs. Ook lees ik veel over diverse boxen die er gebruikt worden.
Wellicht is het aardig om een (in reactie) aan te geven welke box je hebt, versie kodi en top 3 addons en de eventuele opvolger (misschien mis ik iets). Versie kodi omdat ik een oude heb en ....what works, what works. Het lijkt een beetje op de https://kodi-forum.nl/threads/top-10-tv-boxen-van-dit-moment.3235/ top tien van Spinix.

Zal ik aftrappen?
>PI (raspberry) 2 > Kodi 15 > Convenant, Exodus, uitzending gemist > opvolger; of de Xiaomi box of de beelink gt1
 
Begonnen op me laptop met kodi uit te vinden hoe het werkt, toen een AMlogic box gekocht om te oefenen en nu stap ik over naar een Xiaomi box.
 
Oei, een xiaomi box, ik wordt jaloers, ps men heeft het ook vaak over een Berlin. Veel plezier ermee:cheering:
Dag, wellicht nog interesse om dit te vullen? Er is een kleine wijziging.
Beetlink g1 ultimate, (installing. . . . . ) kodi 17.x, universe, convenant bubbels, uitzending gemist. En jawel NordVPN
Wat hebben jullie ?
En de rasp, die gaat naar de slaapkamer :hyves:
 
Mecool BB2 Pro 3gb 16gb Kodi 17.4 Titanium Build Convenant, Supremacy en Elysium.
Perfect Player met HIPTV.
Loopt allemaal als een zonnetje !!!!