Welke build gebruiken?

L

Lutz

Gast
Ik heb een Minix Windows 10 computer, (Neo64). Daar kan ik dan in de App store Kodi downloaden en installeren, wat een Kodi 17 installatie is.
Welke build kan ik al erop installeren? Ik heb Exodus geprobeerd, maar dat lukt niet. De bedoeling is om legaal gratis content te zien, en het liefst NL programmas.
Live TV kijk ik via de satelliet (free to air). Ik heb ook naar frankodi gekeken, maar op de areswizard vond ik hem niet tussen staan.

Ik heb vandaag heel veel gelezen en geprobeerd, maar het is blijkbaar moeilijk om zo iets te vinden.
 
exodus is geen build maar een addon om video te streamen, een build erop zetten is persoonlijk wat voor jou het fijnste werkt....doki tv is bv. een build maar die komen pas over een paar dagen weer online, wat ik persoonlijk een fijne build is 4 horsemen, gewoon builds installeren en kijken wat je persoonlijke voorkeur geniet
 
Zo kaal mogelijk houden voor het optimaal gebruik van het geheugen.....is mijn advies
Build = vormgevingen
addons = ander woord voor Apps (zoals Exodus, Sportsdevil, Phoenix ect ect)
 
Zo kaal mogelijk houden voor het optimaal gebruik van het geheugen.....is mijn advies
Build = vormgevingen
addons = ander woord voor Apps (zoals Exodus, Sportsdevil, Phoenix ect ect)
Hier sluit ik me bij aan ....maa ligt er wel aan wat voor box je hebt...ik heb zelf een nvidia shield tv dus ik merk er weinig van als ik er een andere build opzet maar kan me voorstellen als je een andere box hebt dat niet alles vlekkenloos zal verlopen qua snelheid e.d.
 
Hier sluit ik me bij aan ....maa ligt er wel aan wat voor box je hebt...ik heb zelf een nvidia shield tv dus ik merk er weinig van als ik er een andere build opzet maar kan me voorstellen als je een andere box hebt dat niet alles vlekkenloos zal verlopen qua snelheid e.d.
De wooky build is slechts 140 mb en draait zelfs op fire tv stick. Zet ik meestal op de v88 en draait als een zonnetje.
 
Het probleem is dat ik op een Windows 10 box moet installeren. Kodi 17 installeert zonder problemen. Frankodi ook, alleen kan ik dan niets zien. Mijn Minix neo64 is krachtig genoeg.
Ik heb ook creative tv geprobeerd, maar dat krijg ik niet werkend.

Ik verwacht dat heel veel beter gaat wanneer Kodi 17 officieel wordt uitgebracht.

Misschien nog een domme vraag: waarvoor moet ik PVR configureren? Ik dacht altijd dat PVR voor private video recorder staat.
 
Creative tv werkt uitstekend op 16.1 ,maar geeft inderdaad nog al problemen met 17
Er zijn daar wekelijks update van hun software, dus het zal wel goed komen :)

PVR kun je inzetten mocht je gebruik willen maken van iptv
 
  • Like
Reacties: Lutz