welke build voor kodi 18

Nog geen enkele. Over enkele dagen komt leia 18 wel uit met ik verwacht nog steeds met veel bugs. Dus mijn advies blijf bij Kodi 17.6 tot er een stabiele build komt. Maar je kunt deze build gebruiken is wel een RC en hopelijk de laatste.

 
Laatst bewerkt:
Nog geen enkele. Over enkele dagen komt leia 18 wel uit met ik verwacht nog steeds met veel bugs. Dus mijn advies blijf bij Kodi 17.6 tot er een stabiele build komt. Maar je kunt deze build gebruiken is wel een RC en hopelijk de laatste.

Dank je .wat mijn probleem is als ik kodi 17.6 er op zet op mijn android box km8 pro met 1 goede build
Gaat ie naar reboot naar kodi 18 leila
Weet jij wat ik daar aan kan doen
 
een nl skin met alles al ingesteld is er zeker nog niet voor kodi 18.de vorige kodi had ik de nox skin
Je kunt natuurlijk altijd een buitenlandse/Engelse build installeren. En gewoon bij de instellingen alles op Nederlands/dutch zetten ondertiteling en regionaal . Build blijft gewoon naar behoren werken maar met Nederlandse instellingen.
 
Ik werk al een tijdje met Nolimitswiz, is er voor div. toepassingen (Firestick, Box en Rasp3 en 4)
MisfitMods werkt alleen maar op Leia 18.3

Rest gaat mijn voorkeur niet zo naar uit.
 
  • Geweldig
Reacties: Humaxdreamer
Geen enkele build is geschrikt voor kodi 18 leia.
Omdat deze niet stabiel zien veel te veel bugs
blijfmaar bij kodi 17.6 dat is de stabielste op dit moment.
En er zijn genoeg build die je op kodi 17.6 kunt instalerem