Welke debrid service gebruik je en hoe zijn je ervaringen ermee?

Slikt

VIP
1 mei 2017
1.500
987
216
Ben eens benieuwd welke debrid service hierzo gebruikt worden en hoe de ervaringen (buffers, support, mogelijkheden enz) bevallen?

Ikzelf maak gebruik van RD en PM. Rd is goedkoop en doet het prima als het werkt. Ervaar wel dat grote streams niet altijd zonder buffer lopen. Support is niks als je over kodi begint,maar het word wel in alle addons aangeboden. Pm daar in tegen streamt hierzo alles perfect. Kost wat meer, maar je hebt dan ook een newsserver en vpn o.a. Support is buiten gewoon goed en word zoals Rd in alle addons aangeboden. Maar ben ook meer benieuwd naar de wat onbekende debrid service aanbieders hoe deze zich verhouden? Bedankt alvast.
 
? hmmm, dat RD niet altijd zonder buffer loopt is natuurlijk ook afhankelijk van je internetsnelheid, en of je eventueel gebruik maakt van een VPN.

Ik zat destijds op 250 mb download en nooit problemen gehad met RD, ben toen GOOSE VPN in combinatie met RD gaan gebruiken: DRAMA!!!

Hierna over gestapt op ExpressVPN in combinatie met RD, geen problemen met bufferen meer, inmiddels ook 500 mb internet.

Één keer problemen gehad met bufferen bij gebruik van ExpressVPN, wat achteraf bleek te liggen aan een update van de shield, de testimage die beschikbaar werd gesteld door Nvidia loste het probleem gelijk op, en dus geen problemen meer.

PM nog nooit eerder geprobeerd, AD ook niet, dus kan daar geen oordeel over vellen, sinds het perfect werkt voor mij, heb ik ook niet de noodzaak om over te stappen.

Vwb de klantenservice van RD moet ik je 100% gelijk geven, die is ruk! 1 keer het woord Kodi gebruiken, en je hebt een ban op het forum, dit terwijl er wel openlijk gesproken mag en kan worden over torrents??

Blijft vreemd natuurlijk ??‍♂️