Welke internet provider voor iptv?

jorsuk

Forumlid
19 feb 2017
6
0
1
30
Goedemiddag,
Kunnen jullie mij vertellen welke internet provider het beste werkt icm iptv. En welke providers hebben jullie?
Alvast bedankt! :banaan:
 
Goedemiddag,
Kunnen jullie mij vertellen welke internet provider het beste werkt icm iptv. En welke providers hebben jullie?
Alvast bedankt! :banaan:
Makkelijkst is om te kijken welke providers jij kunt krijgen op je adres en aan de hand van deze informatie komen we weer wat verder
 
Zolang jij de boel maar goed aansluit moet alles perfect werken in glasvezel (Denk aan goede Wi-Fi, cat6 kabels etc).
 
Ik heb nu kpn 100mbit. Alles is goed aangesloten. Maar soms haperend en vastlopend beeld. Kan het zijn dat ik iets moet veranderen in de router?
Beeld is soms ook onscherp.
 
Ik heb nu kpn 100mbit. Alles is goed aangesloten. Maar soms haperend en vastlopend beeld. Kan het zijn dat ik iets moet veranderen in de router?
Beeld is soms ook onscherp.
Welke IPTV provider heb je en welke TV box gebruik je? Ik neem aan dat je een beetje een snelle laptop / computer hebt? Probeer IPTV hier eens op via VLC player. Zorg uiteraard dat je laptop of pc dan bekabeld is aangesloten. Mocht je op je laptop / pc wel mooi en stabiel beeld krijgen dan weet je dat het aan je TV box ligt.
 
Box is zbox ad10 nano. Alles draait soepel en snel. Iptv voor 90 procent ook. Aantal keer per week last van haperend beeld. Ik heb hiptv.
 
Box is zbox ad10 nano. Alles draait soepel en snel. Iptv voor 90 procent ook. Aantal keer per week last van haperend beeld. Ik heb hiptv.
En draait die op Android? En welke versie van Kodi?
 
Ik heb de stappen uitgevoerd. Dan loopt het beeld helemaal vast. Kan ik niet een test uitvoeren om te kijken of mijn internet verbinding wel stabiel blijft?
 
Ik heb de stappen uitgevoerd. Dan loopt het beeld helemaal vast. Kan ik niet een test uitvoeren om te kijken of mijn internet verbinding wel stabiel blijft?
speedtest.net, sluit je laptop of pc aan op de zelfde kabel als waar je box mee is aangesloten.