welke iptv player

hansjohan

Forumlid
31 dec 2019
5
1
6
63
ik heb de formuler z8 en gebruik de mytv online2 player ik wil graag de landen uitzetten die ik niet wil.
en ook groepen kunnen bijmaken dit gaat niet in MyTv online2 , is er een player die al die functies wel heeft geen probleem betaald.
of moet ik met een m3u editor dit regelen en dan weer inlezen.
gr Hans
 
Als je met een m3u editor je lijst aanpast en lokaal opslaat, dan mis je mogelijke updates. Een andere app waarmee je de nodige kanalen kunt verbergen heeft dit probleem niet. Je zou Tivimate kunnen proberen. Er zijn de nodige tevreden gebruikers van deze app op dit forum.
 
  • Like
Reacties: Scoozy en alex36
ik heb de formuler z8 en gebruik de mytv online2 player ik wil graag de landen uitzetten die ik niet wil.
en ook groepen kunnen bijmaken dit gaat niet in MyTv online2 , is er een player die al die functies wel heeft geen probleem betaald.
of moet ik met een m3u editor dit regelen en dan weer inlezen.
gr Hans
Landen uitzetten kan wel degelijk op de Z8

menu - verbindingen - selecteer je verbinding - wijzigen - groepen bewerken.

groepen bijmaken kan niet.
 
  • Like
Reacties: alex36
ik heb tivimate premium gekocht , url toegevoegd alleen nu geen informatie en epg bij de zenders wat heb ik verkeerd gedaan ?
voor mij heel belangrijk.
Bij Mytv online2 heb ik de link van de Portaal toegevoegd en heb ik wel alle informatie en epg.
 
EPG link welke je van je provider hebt gehad handmatig toevoegen via
Settings - TV guide - TV guide sources.
Eventueel onderstaande link als extra sources toevoegen

 
de link die ik van mijn provider heb gekregen is alleen de M3U url en geen EPG
Ik heb wel de link van de Portaal url die is veel kleiner en dan heb ik wel alle informatie en EPG.
Vraag 1waarom kan erdiptv m3u editer de url van mijn potaal niet inlezen en wijzigen dat zou misschien het makkelijkste zijn.
Vraag 2 Ik heb de M3U url gewijzigd met ERDM3u en opgeslagen het opgeslagen bestand gekopieerd en willen kopieeren in MyTv online maar dat doet hij niet hoe gaat dat precies.
En voor het gemis van toekomstige updates kan ik de huidige M3U url bewaren en later als daar een update inzit weer landen uitzetten en weer bijwerken met ERDIPTV editor
 
EPG link welke je van je provider hebt gehad handmatig toevoegen via
Settings - TV guide - TV guide sources.
Eventueel onderstaande link als extra sources toevoegen

Kan je deze als extra epg toevoegen in Tivimate, en word hij dan herkend. je kunt toch maar 1 epg link aanzetten in Tivimate ?
 
Je kunt meerdere EPG URL's toevoegen. De voor jouw belangrijkste kun je als main source instellen. De anderen als additional source.
 
  • Like
Reacties: Scoozy
Zoals ik al zei ik heb van mijn provider geen EPG url ontvangen dus dit kan niet .
waarom zit de EPG wel in de link van mijn PORTAAL als ik die url kon wijzigen met een editer was ik heel blij
 
Kun je je m3u ook niet aanpassen zoals in onderstaand voorbeeld staat?


yz:80/get.php?username=CHANGEME&password=CHANGEME&type=m3u_plus&output=ts

Example:

yz:80/get.php?username=johndoe&password=J2ddj3J2@dj2&type=m3u_plus&output=ts

EPG Guide Server URL

XMLTV URL:

yz:80/xmltv.php?username=CHANGEME&password=CHANGEME

Example EPG URL:
yz:80/xmltv.php?username=johndoe&password=J2ddj3J2@dj2