Welke iptv player

Satguy

Gevorderd
13 dec 2017
73
21
6
63
Wil een iptv player standalone kopen maar twijfel tussen de MAG 352 en een formuler z prime .Is mij verteld dat de Mag nog geen 4K aan kan en de formuler dus wel.
Natuurlijk ook 2 verschillende besturingssystemen .Welke heeft bij jullie de voorkeur en werkt beter alleen voor iptv. Hoef zelf geen Kodi o.i.d .En op de formuler draaid andriod 4.4 lijkt me al oude versie ..hoor graag van jullie
 
Ga voor de Formuler Z7+ (android 7) paar tientjes duurder als de Zprime, maar ben je wel gelijk up to date.
Ik heb zelf nu een oudere model van de formuler , en echt met het MYONLINETV app van formuler is IPTV kijken echt top. haast geen freezes,heel snel met zappen, mooi b,eeld
en kan timeshiften en evt opnemen :)
 
Dat 4k verhaal is een marketing verhaal want er zijn bijna geen zenders die in 4K uitzenden. Dus de keuze tussen die 2 heeft daar voorlopig nog niks mee te maken.
 
Ik zou ook voor de Formuler gaan..en net wat Lex al schreef er is haast geen UHD content.Je wordt gek gemaakt door de commercie ..gewoon een goede IPTV aanbieder zoeken en het beeld is FHD..
Ik zelf heb de Formuler Z Prime ondanks de android 4.X wordt de addon MyTVOnline en Kodi regelmatig geupdated door het team van Formuler.
De Formuler Z7+ is weer net iets te duur om bij een IPTV abonnement aan te bieden..maar ik ga hem zeker binnenkort bestellen voor de test.
 
  • Like
Reacties: Lex en alex36
Ok dank jullie wel voor de reactie, heb vandaag de Formuler Z7+ besteld ,hopen dat het draaien onder Android een beetje goed gaat.Heb eerder een Mag 254 uitgeprobeerd en dat ging eigenlijk heel goed.Heb een aanbieding gekregen van abonnement waar men ook 4K gaat aanbieden maargoed heb zelf geen 4K tv dus heeft nog niet echt toegevoegde waarde maar de speler is er dan alvast klaar voor
 
  • Like
Reacties: alex36 en Lex
Neem dat 4k abo verhaal met drie korreltjes zout wat ik hier boven ook al schetsten maar veel plezier met je nieuwe aanwinst.
Dan sluiten we hier af en deel bij gelegenheid als je wilt maar je belevenissen van je nieuwe box.
 
  • Like
Reacties: Spinix
Dank je wel..krijg hem morgen binnen en zal dan abo er bij nemen morgen en zal mijn bevindingen over deze box hier plaatsen .
 
  • Like
Reacties: Lex