Welke iptv provider

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bert1978

Nieuwkomer
3 mrt 2019
1
0
1
46
Beste allen,

Ik ben nieuw met IPTV en stel daarom de vraag aan de experts, welke provider de betere is.
Nu zie ik dat sommigen een mac adres nodig hebben en anderen een m3u account gebruiken, wat is het verschil?

Ik ben van plan om mijn huidig tv abonnement te stoppen en dit als alternatief te gebruiken.
Het liefst gebruik ik het abonnement over diverse apparaten.

Hoe snel is een abonnement actief en is VPN te gebruiken?
 
Een iptv provider is wel van een andere kwaliteit dan je huidige tv provider dat weet je neem ik aan.
Je hebt wel veel meer zenders uiteraard dus het zijn keuzes die jezelf moet maken.
Op het forum kun je revieuws lezen en je kan bijna bij alle iptv providers testlijnen aan vragen.
 
Beste allen,

Ik ben nieuw met IPTV en stel daarom de vraag aan de experts, welke provider de betere is.
Nu zie ik dat sommigen een mac adres nodig hebben en anderen een m3u account gebruiken, wat is het verschil?

Ik ben van plan om mijn huidig tv abonnement te stoppen en dit als alternatief te gebruiken.
Het liefst gebruik ik het abonnement over diverse apparaten.

Hoe snel is een abonnement actief en is VPN te gebruiken?
Een IPTV account kan binnen 5 min geregeld zijn afhankelijk van hoe druk de "reseller" of leverancier is.
Sommige sluiten meteen aan in afwachting van betaling andere daar in tegen activeren je pas als geld op de rekening staat bijgeschreven.
Je kan bij je mac registratie ook een m3u krijgen je kunt alleen dan niet beiden tegelijk gebruiken.
Bij een m3u kan ook een macadres gepaird worden ook hier geldt niet beiden tegelijk te gebruiken.
Bij sommige leveranciers kan je ook een 2e lijn actief krijgen vaak tegen een gereduceerd tarief..b.v nu is de aanbieding voor een jaar 65€ dan zou je gereduceerd een 2e aansluiting voor 50€ extra kunnen krijgen..
Sommige leveranciers hebben geen problemen met gebruik VPN dit is vaak zelfs aan te raden als je b.v in België woont of in Duitsland.
Maar er zijn inderdaad ook leveranciers die VPN niet goedkeuren.

Een officieel abonnement stop zetten en volledig te vertrouwen op IPTV adviseer ik niet...als jouw internet weg valt dan heb je niets..zelfde geldt als provider storing heeft is kans ook groot dat je niets hebt om op terug te vallen.

Suc6
 
  • Like
Reacties: mrmiyagi
Een officieel abonnement stop zetten en volledig te vertrouwen op IPTV adviseer ik niet...als jouw internet weg valt dan heb je niets..zelfde geldt als provider storing heeft is kans ook groot dat je niets hebt om op terug te vallen.
Maar als je tv van je internet aanbieder hebt (zoals velen tegenwoordig) heb je ook niets als er storing is, dus dat lijkt me dan weinig uit te maken.
Wil dit zelf ook gaan doen, Ziggo terug naar het basispakket en een goede IPTV aanbieder erbij voor de speciaalzenders.
Ik hoeft echt geen 6000+ kanalen, hoeft zeker niet gratis, als het maar stabiel draait (zover als mogelijk dan).
Ga me daar ook nog een keer in verdiepen want ik zie dat er hier een bak aan ervaring op het forum zit dus daar maak ik dan graag gebruik van ?
 
Ik heb er nu al een heel aantal getest en voor mij komt mytvonline er toch wel als beste uit momenteel als je focus op de Nederlands/Belgische zenders liggen.
Ook heb ik gemerkt dat je toestel dat je gebruikt verschil maakt.
SIPtv werkt redelijk maar VOD werkt minder goed.
Xtreamtv voor enigma2 werkt beter als VOD maar toch ook nog regelmatig reboot box.
Nu formuler Z8 aan het testen en dit werkt als een speer. Catchup werkt ook heel goed hiermee en VOD ook.(MYTVONLINE2 app)
Ga dit weekend Z7 (MYTVONLINE1) nog testen maar die zal min of meer vergelijkbaar zijn. Ook de amiko A5 L ga ik nog testen dit weekend.
 
  • Like
Reacties: Pieter666
Ik heb er nu al een heel aantal getest en voor mij komt mytvonline er toch wel als beste uit momenteel als je focus op de Nederlands/Belgische zenders liggen.
Ook heb ik gemerkt dat je toestel dat je gebruikt verschil maakt.
SIPtv werkt redelijk maar VOD werkt minder goed.
Xtreamtv voor enigma2 werkt beter als VOD maar toch ook nog regelmatig reboot box.
Nu formuler Z8 aan het testen en dit werkt als een speer. Catchup werkt ook heel goed hiermee en VOD ook.(MYTVONLINE2 app)
Ga dit weekend Z7 (MYTVONLINE1) nog testen maar die zal min of meer vergelijkbaar zijn. Ook de amiko A5 L ga ik nog testen dit weekend.
Probleem met eigenlijk alle app's die draaien op de Smarttv's is dat het geheugen van de tv's te wensen overlaat..de meeste gaan over hun nek als het m3u bestand groter is als 5Mb....
Bij ons is het m3u + options compleet ongeveer 8Mb halen we er een paar landen vanaf dan blijf je toch steken op zo'n 6,5Mb.
Door het grote aanbod VOD & Series die dagelijks toegevoegd worden wordt ook de m3u dagelijks groter dus vandaag doet je Siptv het goed en 3 dagen later is je tv niet meer vooruit te branden met zappen en alle foutmeldingen van dien....en NEE dit ligt niet bij Mytvonline.
Daarom mijn advies als de Films & series je niet boeit neem dan alleen een abo op de landen die je wilt kunnen kijken..dan is de m3u maar een paar honderd Kb groot.
De Enigma2 heeft een probleem met de nieuwe codec H.265 daar zul je alleen geluid en geen beeld op krijgen met de Xtream Plugin.Xtream heeft aangegeven dat ze dit ook niet willen gaan aanpassen in een update van hun plugin.
Het beste kijk je gewoon en denk dat dit geldt voor alle aanbieders met een Androidbox die gemaakt is voor de IPTV.
 
Ik raad dit ook aan aan nieuwe klanten maar zie ze maar eens te overtuigen want ze hebben vroeger de siptv app gebruikt. Dit was dan wel bij aan aanbieder met veel minder VOD. De gewone HD zenders doen het wel nog op xtream app maar 4k inderdaad niet.
Ga vandaag nog wat proberen met de amiko want deze is wel wat goedkoper in aanschaf als de z7 en z8.
Zelf ga ik hier de z8 houden want deze presteert echt heel goed. Net de beta geïnstalleerd en nu werkt groups ook terug goed.
 
Ik raad dit ook aan aan nieuwe klanten maar zie ze maar eens te overtuigen want ze hebben vroeger de siptv app gebruikt. Dit was dan wel bij aan aanbieder met veel minder VOD. De gewone HD zenders doen het wel nog op xtream app maar 4k inderdaad niet.
Ga vandaag nog wat proberen met de amiko want deze is wel wat goedkoper in aanschaf als de z7 en z8.
Zelf ga ik hier de z8 houden want deze presteert echt heel goed. Net de beta geïnstalleerd en nu werkt groups ook terug goed.
Ik test zelf ook de Amiko kan helaas nog geen review posten want Amiko is niet zo vlot met het kunnen verhelpen van de door ons gemelde bugs.
Maar op zich is Amiko mooie box voor iPTV hij zapt snel VOD info wordt online gehaald dus plaatjes en dergelijke zijn top.
Subtitles zijn automatisch (als voorhanden) via net te downloaden zonder dat je een account moet hebben bij opensubtitles.
Dus mijn advies gebruik een externe VOD player ik zelf draai nu met de 4K-UHD app gewoon via de aptoide store te downloaden die standaard op de box staat.
 
Ik lees nu veel over hardware maar welke IPTV addon kan ik nu het beste gebruiken als startend IPTV gebruiker?
Op mijn oude Android box gebruikte ik eigenlijk alleen kodi en mijn online tv app maar wil nu met deze android tv box toch eens wat meer.
Zoals altijd is het aanbod weer overweldigend dus een eenvoudige addon die zijn werk doet is voldoende.
Ik zag in de playstore Simple IPTV en in artikelen zie ik vaak PVR IPTV Simple Client, is dat wat?
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat mytv toch de beste app gaat zijn in jou geval. Perfect player kan ook maar is minder gebruiksvriendelijk.
MYTVONLINE is mijn favoriet maar enkel op formuler beschikbaar.
 
Ik lees nu veel over hardware maar welke IPTV addon kan ik nu het beste gebruiken als startend IPTV gebruiker?
Op mijn oude Android box gebruikte ik eigenlijk alleen kodi en mijn online tv app maar wil nu met deze android tv box toch eens wat meer.
Zoals altijd is het aanbod weer overweldigend dus een eenvoudige addon die zijn werk doet is voldoende.
Ik zag in de playstore Simple IPTV en in artikelen zie ik vaak PVR IPTV Simple Client, is dat wat?
Ik gebruik op mijn mobiel de app iptv extreme pro kost iets van E 1.20 maar echt een heerlijke app en met vod en series geeft hij geen problemen en de epg laad hij ook simpel in.
 
Ja app in android of addon in kodi is ook nog zoiets.
Lijkt me een app iets handiger. 3mu en epg is volgens mij alles wat ik voorlopig nodig heb, de rest begrijp ik toch nog niet ?
 
ik heb op mijn box de smartiptv app van siptv gedownload en na 7 dagen test een eenmalig bedrag betaald werkt uitstekend weinig of geen buffers snel overschakelen naar andere zender ingebouwde epg echt een aanrader
 
Met 6.154 topics en 68.887 berichten doen we toch ons best ...om je die basiskennis bij te brengen ?
Ik lees wat af de laatste dagen ?
Hoewel er zoveel is te lezen dat ik door de bomen het bos niet meer zie.
Maar komt goed, geen haast en alles op zijn tijd ?
Post automatically merged:

Toch maar besloten om IPTV via een app te draaien ipv in Kodi.
Lazy IPTV maar eens geïnstalleerd en nu wachten op een 24 uurs test, zal mij benieuwen.
Ga Unlimited IPTV maar als eerste proberen, geen idee wat een abbo kost daarna.
Eerst maar eens zien of het wat is.
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Reacties: Lex
Ik kijk nu met IPTV, super makkelijk als je een smartv of een android koopt/aanschaft. Het is ook best goedkoop vergeleken met die dure abbonementen, ik heb die van mij van smarttvkijken
 
Ik heb alleen nog internet van m'n provider en nu wil ik tv kijken inclusief eredivisie, formule 1 enz.
Wat ben ik hier voor nodig,wat zijn de prijzen,maar bovenal welke is de beste?
Ik heb een X88 pro 10.
Is deze misschien nog te upgraden of is dit te moeilijk voor een leek als mij?
Alvast dank voor de hulp
 

Kijk eens aan rustig lezen en testen ;)
 
Persoonlijk zou ik gaan voor een goede Provider (geen goedkope chinese) en een Formuler z8+, met de formuler heb je een hele mooie interface, met een goede provider heb je de nieuwste films en series (dus geen realdebrid abbo nodig), als je een goede NL gerichte provider hebt heb je meestal ook EPG, ja je betaald een paar tientjes meer, maar daarvoor krijg je gemak terug. Wil je voor 10 euro klaar zijn - dan is het inderdaad proberen met ali abonnementjes.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.