Welke iptv provider

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bert1978

Nieuwkomer
3 mrt 2019
1
0
1
46
Beste allen,

Ik ben nieuw met IPTV en stel daarom de vraag aan de experts, welke provider de betere is.
Nu zie ik dat sommigen een mac adres nodig hebben en anderen een m3u account gebruiken, wat is het verschil?

Ik ben van plan om mijn huidig tv abonnement te stoppen en dit als alternatief te gebruiken.
Het liefst gebruik ik het abonnement over diverse apparaten.

Hoe snel is een abonnement actief en is VPN te gebruiken?
 
Een iptv provider is wel van een andere kwaliteit dan je huidige tv provider dat weet je neem ik aan.
Je hebt wel veel meer zenders uiteraard dus het zijn keuzes die jezelf moet maken.
Op het forum kun je revieuws lezen en je kan bijna bij alle iptv providers testlijnen aan vragen.
 
Beste allen,

Ik ben nieuw met IPTV en stel daarom de vraag aan de experts, welke provider de betere is.
Nu zie ik dat sommigen een mac adres nodig hebben en anderen een m3u account gebruiken, wat is het verschil?

Ik ben van plan om mijn huidig tv abonnement te stoppen en dit als alternatief te gebruiken.
Het liefst gebruik ik het abonnement over diverse apparaten.

Hoe snel is een abonnement actief en is VPN te gebruiken?
Een IPTV account kan binnen 5 min geregeld zijn afhankelijk van hoe druk de "reseller" of leverancier is.
Sommige sluiten meteen aan in afwachting van betaling andere daar in tegen activeren je pas als geld op de rekening staat bijgeschreven.
Je kan bij je mac registratie ook een m3u krijgen je kunt alleen dan niet beiden tegelijk gebruiken.
Bij een m3u kan ook een macadres gepaird worden ook hier geldt niet beiden tegelijk te gebruiken.
Bij sommige leveranciers kan je ook een 2e lijn actief krijgen vaak tegen een gereduceerd tarief..b.v nu is de aanbieding voor een jaar 65€ dan zou je gereduceerd een 2e aansluiting voor 50€ extra kunnen krijgen..