Welke skin gebruiken jullie?

Nigel

Gevorderd
28 aug 2016
90
46
6
26
Hoi mede-gebruikers,

Wat is jullie favoriete KODI skin en waarom? Ik vind zelf Artic Zephyr die ik nu gebruik het fijnst.

You must be registered for see images
 
Artic Zephyr
De voordelen voor mij voor deze t.o.v. andere skins zijn:
  • Draait net zo soepel als stock skin (op Raspberry pi3)
  • Kunt hem customizen
  • Je kunt widgets toevoegen op de homescreen. Dus bijvoorbeeld direct een zoekfunctie op de homepage binnen bijvoorbeeld de youtube app of eventueel al bepaalde films of series laten tonen van een bepaalde app op de homescreen (hoef je dus niet door menus heen te gaan van bepaalde apps).
  • Doordat je alles zelf kunt invoegen en bepalen met widgets, is hij vrouw en kindvriendelijk
  • Verticaal menu mogelijk | Ik heb een hekel aan horizontale menus ;-)
You must be registered for see medias

Mochten andere een betere ervaring hebben met een andere skin op de Raspberry pi 3, dan hou ik mij zeker aanbevolen. Echter is dit tot nu toe de beste skin die ik ooit heb geprobeerd! Ik begrijp uiteraard dat er misschien nog wel betere zijn. maar de combi van functies en de lightweight skin voor de Rpi3 zijn voor mij de reden geweest om voor deze te kiezen.
 
  • Like
Reacties: Nigel en sumitomo
Skin blijft altijd heel moeilijk om te kiezen vind ik, ben zelf ook nog steeds aan het kijken wat ik echt mooi vind en fijn vind werken.AEON NOX blijft mooi, maar bubbles ziet er ook zeer mooi uit.

GAIA AEON NOX veel gebruikt, maar vind ik weer te saai.
TITAN / Netflix style nu mee aan het experimenteren.
 
Titan/Netflix. Het enige nadeel is dat low-powered devices deze niet heel leuk vindt. Maar ik heb gehoord dat ze in kodi 18 erg aan de snelheid van de menus aan het werken zijn. Dus wie weet als deze uit is draait hij als een zonnetje
 
Titan/Netflix. Het enige nadeel is dat low-powered devices deze niet heel leuk vindt. Maar ik heb gehoord dat ze in kodi 18 erg aan de snelheid van de menus aan het werken zijn. Dus wie weet als deze uit is draait hij als een zonnetje
Heb gelukkig een shield in gebruik, dus merk weinig problemen nog
 
ik zou aeon nox silvo willen gebruiken maar ben een groentje in dit
ik weet dus niet hoe ik deze moet configureren of gaat dit auto
kan iemand mij helpen aub