Welke VPN om www.cbs.com te kijken.

Sascha2017

Forumlid
28 dec 2019
23
7
6
Hallo ik heb een beetje hulp nodig.
Is er iemand die de website.cbs.com kijkt ?
Die wil ik kijken maar daar is vpn voor nodig.
Ik heb nooit geen VPN gehad in die 18 jaar dat ik kodi gebruik .
Heb een abonnement bij Videoland sinds Rtlxl gestopt is.
Het enige waar ik videoland voor gebruik is de serie The Bold and the Beautiful.
9 euro per maand betaal ik in begin was het veel goedkoper.
Als ik vpn gebruik ben ik goedkoper uit .
Maar welke VPN is verbonden met de Amerikaanse zender CBS ?

Als je VPN alleen zo nu en dan voor één website gebruikt kun je het eens proberen met de gratis PrivadoVPN. 12 landen, inclusief USA. Datalimiet is 10 GB per maand.

Of protonvpn zit ook USA in de free servers zonder datalimiet.

Ik kan gewoon kijken naar live tv van CBS, of bedoel je dat niet?
Shows wil niet, want dan moet je lid zijn van de tv provider daar.

Als je VPN alleen zo nu en dan voor één website gebruikt kun je het eens proberen met de gratis PrivadoVPN. 12 landen, inclusief USA. Datalimiet is 10 GB per maand

Als je VPN alleen zo nu en dan voor één website gebruikt kun je het eens proberen met de gratis PrivadoVPN. 12 landen, inclusief USA. Datalimiet is 10 GB per maand.
Ik ben er achter gekomen dat er een abonnement aan vast zit vpn
Ik kan gewoon kijken naar live tv van CBS, of bedoel je dat niet?
Shows wil niet, want dan moet je lid zijn van de tv provider daar.
Klopt wat je zegt maar ik wil 1 serie kijken die ik jaren lang volg. VPN samen met gebruiken is gratis. Op de website puffer zijn deze zenders te zien NBC, CBS, ABC, PBS, Fox en CW. CBS en alle andere grote netwerken kun je gratis krijgen, door een goede antenne-opstelling te hebben. Deze persoon verteld precies hoe je dat moet doen.
You must be registered for see medias
Post automatically merged:

Hallo dit is niet gratis maar wel goedkoop 2,00 per maand voor 24 maanden. Maar heb jij CBS al uit geprobeerd met een VPN of heb jij een Antenne ?
Die serie kijk ik 1x in de week want ik spaar ze op omdat ze heel kort zijn, dan kan ik door kijken en langer genieten..

Laatst bewerkt:
PrivadoVPN en Proton VPN zijn wel degelijk ook in een gratis optie beschikbaar. En ja er is ook een betaalde premium versie beschikbaar van PrivadoVPN. Je kan even googlen op "Beste gratis VPN", dan vind je een overzicht van een aantal gratis beschikbare VPN's. Waaronder de hier genoemde PrivadoVPN en Proton VPN.
Nee heb CBS niet voor jou geprobeerd. Je kan de CBS website zelf even testen met een VPN.

PrivadoVPN en Proton VPN zijn wel degelijk ook in een gratis optie beschikbaar. En ja er is ook een betaalde premium versie beschikbaar van PrivadoVPN. Je kan even googlen op "Beste gratis VPN", dan vind je een overzicht van een aantal gratis beschikbare VPN's. Waaronder de hier genoemde PrivadoVPN en Proton VPN.
Nee heb CBS niet voor jou geprobeerd. Je kan de CBS website zelf even testen met een VPN.
Bedoel jij 30 dagen gratis uit proberen dat heb ik wel gezien ja en een abonnement van 3 keuzes . Ik vroeg ook niet dat je dat voor mij moet uit proberen. Ik dacht dat je misschien ervaring mee hebt . Maar dat is dus niet zo. Dan ga ik dat uitproberen .Bedankt voor de hulp.

• Like
Reacties: B. web
Protonvpn is gewoon altijd gratis met beperkte aantal servers.

Nederland Amerika Japan

• Like
Reacties: Shaman
PrivadoVPN is ook gratis maar met een beperkt aantal servers en maximaal 10gb per maand.

• Like
Reacties: B. web