1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Lees meer.

Welkom! + Giveaway Gearbest.com! [Winnaars bekend]

Discussie in 'GearBest.com' gestart door Gearbest.com, 11 aug 2017.

1. Gearbest.com

Gearbest.com Forumlid

Leuk Bevonden:
    35
    Welkom!

Dag members van het Kodi-Forum.

Wij starten vanaf vandaag met onze eigen sectie op dit forum :)

Ons doel is om binnen ons eigen gedeelte support te geven bij vragen m.b.t. Gearbest.
    Denk hierbij aan aan vragen over producten, je bestellingen, levertijden en dergelijke. Uiteraard zoveel mogelijk in lijn met dit topic (Dus Smart TV boxen, Speakers, randapparatuur!)

Verder zullen we natuurlijk ook de nodige acties en coupons beschikbaar stellen!
    De aankomende maanden zullen wij zorgen dat we met ons team de vragen zullen monitoren en zo snel mogelijk te beantwoorden!

Verder hopen wij ook op jullie support, wij hopen dat jullie aangeschafte producten zullen reviewen om dit forum ook weer van actieve post te voorzien!
    Schoom niet om een topic aan te maken of ons te PM'en met vragen, suggesties of feedback!
    We zullen wellicht niet op al je vragen een antwoord hebben, maar we doen ons best om er voor je te zijn [​IMG]!

Winactie!
    Om dit heugelijke nieuws te vieren geven wij 2 maal de Login of registreer een account om deze link te zien. weg!:banaan:
    Hij staat op plek 2 in de top 10 aangeraden TV boxen op deze site en Admin Spinix heeft er al eens een positieve review over geschreven!

Wat moet je doen om kans te maken op deze TV Box?
    Heel simpel. Plaats hieronder een reactie met het ordernummer van je laatste aankoop op Login of registreer een account om deze link te zien. en vermeldt waarom jij de box graag zou willen winnen! ;)Login of registreer een account om deze link te zien.

De actievoorwaarden:
    - Alleen users met reactie in dit topic hebben kans!
    - Crew(admins etc.) mag meedoen met deze actie.
    - Meedoen met meerdere accounts is niet toegestaan.
    - Prijsvraag loopt tot en met 20 augustus 22.00
    - Trekking van de winnaar volgt enkele dagen later door Gearbest. (Login of registreer een account om deze link te zien.)

Met vriendelijke groet,

Gearbest Team

ps. Wij hopen in de toekomst een topic te openen waarin jullie zelf aanvragen kunnen doen voor coupons voor bepaalde producten! [​IMG]

Jeff4u2day en karavaan vinden dit leuk.
  2. Spinix

Spinix Administrator Medewerker

Leuk Bevonden:
    1.169
    Wauw, vet! Ik wist nog niet dat jullie al zover waren met jullie account. Hebben jullie nu een Nederlands sprekende persoon op kantoor? Heb jullie daar in het verleden al eens over gehoord en dat zou echt geweldig zijn als dat nu zo ver is.

3. fransalmighty

fransalmighty Moderator Medewerker

Leuk Bevonden:
    728
    zou wel vet zijn ben super super super benieuwd hoe de Mi werkt dus ik doe ook mee met de actie :aapje:
    ordernummer is WW1708141242318654

Laatst bewerkt: 14 aug 2017
  4. LeX

LeX Administrator Medewerker

Leuk Bevonden:
    1.811
    Welkom hier :) en wij zien uit naar een prettige samenwerking en uiteraard leuke acties en coupons voor onze leden :hyves:

Gearbest.com vindt dit leuk.
  5. davevanduffelen

davevanduffelen Donateur

Leuk Bevonden:
    215
    Ben zeer tevreden met de mi box. Kan er nog wel wat gebruiken. Vind het echt een superactie.:leuk:

6. spooks

spooks Expert

Leuk Bevonden:
    228
    heb er gisteren 2 binnen gekregen!!! echt niets dan lof! voor dat geld echt een super kastje ben er dik tevreden mee.
    En welkom hier super dat jullie op deze manier jullie service gaan aanbieden, echt een welkome aanvulling voor het forum
    Order number: Login of registreer een account om deze link te zien.

Laatst bewerkt: 14 aug 2017
    Spinix vindt dit leuk.
  7. Runi

Runi Forumlid

Leuk Bevonden:
    7
    Spinix vindt dit leuk.
  8. Colt4u

Colt4u Actief

Leuk Bevonden:
    13
    Ik heb er nu zelf eentje en ben er zeer blij mee. Mijn vrienden willen er nu ook wel eentje dus misschien kan ik ze nu blij maken.
    WP1706041631262565

Spinix vindt dit leuk.
  9. Freaktab

Freaktab Gevorderd

Leuk Bevonden:
    12
    Order W1708120517517176

10. Tom Vanbuel

Tom Vanbuel Actief

Leuk Bevonden:
    12
    Order WB1708091321129817

Heb deze gekocht op aanraden van meerdere forumleden! Hopelijk gesteld voor tijdeloos Kodi plezier!!

Spinix vindt dit leuk.
  11. JBA

JBA Forumlid

Leuk Bevonden:
    4
    Goedemiddag,
    Ik sta op het punt het Mi boxje te bestellen maar wat moet ik aanvinken bij shipping method.
    Flatrate shipping?
    Singpost registered of European registered?
    Alvast bedankt.
    Gr. Johan

12. Spinix

Spinix Administrator Medewerker

Leuk Bevonden:
    1.169
    Welke jou het beste uitkomt. Je kunt hem dus bijvoorbeeld sneller laten verzenden maar dat kost ook extra.

13. JBA

JBA Forumlid

Leuk Bevonden:
    4
    Ok├ę bedankt,
    Ik had het verschil tussen beide opties over het hoofd gezien.
    Koste trouwens niks extra.
    Gr. Johan
    --- Dubbelpost samengevoegd op, 12 aug 2017, Originele post datum: 12 aug 2017 ---
    Haha, zojuist besteld.
    Thank You: Information for your Order WP1708120630034275 is inside.
    De winnende mag naar m'n schoonpa.
    :hyves:

LeX vindt dit leuk.
  14. Remcovsk

Remcovsk Nieuwkomer

Leuk Bevonden:
    1
    LeX vindt dit leuk.
  15. karavaan

karavaan Gevorderd

Leuk Bevonden:
    51
    Ik doe ook graag mee : Order W1708121448569567
    Super dat jullie deze actie doen.

LeX vindt dit leuk.
  16. Elmo1708

Elmo1708 Nieuwkomer

Leuk Bevonden:
    1
    Laatste order W1708091621276261
    Waarom ik die Xiao Mi box graag wil? Goeie vraag... want ik kijk al Kodi 17.3 op een Beelink GT1 dus waarom nog 1? Misschien omdat ik dan een vergelijkende review kan schrijven en de beste box dan in de huiskamer mag blijven en de ander naar de slaapkamer gaat? Of daarmee de andere forumleden inzicht kan geven in de plussen en minnen van deze box?
    Over GearBest ben ik sowieso al jaren tevreden, ik raad mijn vrienden GB altijd aan. Wat ik belangrijk vind in een box is gebruikers gemak en stabiliteit. Ooit begonnen met de Raspberry Pi en XBMC, wat was het toen versie 11.0 of zo, waarmee ik inzicht kreeg in repo's en add ons als Genesis en Navi-X. Nu zijn er de handige boxen waarbij Kodi gewoon in de playstore te vinden is. XBMC/Kodi is een super 'uitvinding' natuurlijk en hulde aan hen die dit hebben ontwikkeld tot wat het nu is. Maar goed waarom ik de Xiao Mi box graag zou willen... omdat ik toch benieuwd ben of Kodi nog sneller/stabieler/soepeler presteert dan wat ik nu ervaar. Hoe snel is deze box draadloos om in HD / 4K te streamen, welke toegevoegde waarden zijn er nog meer... ik zal ze graag delen op dit forum als ik die box krijg

LeX vindt dit leuk.
  17. jaapjaap

jaapjaap Forumlid

Leuk Bevonden:
    7
    Nou ik heb mijn eerste bestelling bij Gearbest gedaan, na wat reviews gelezen te hebben hier ben ik overstag gegaan.

Coole actie hierbij mijn ordernummer; W1708130351588896 op goed geluk :thanks:

Gearbest.com en LeX vinden dit leuk.
  18. Gearbest.com

Gearbest.com Forumlid

Leuk Bevonden:
    35
    Kijk aan :)!

Een hoop leuke reacties al :)

19. tysie

tysie Forumlid

Leuk Bevonden:
    2
    Hoi,
    Leuke actie!
    Ik zou de box graag willen winnen omdat mijn huidige android box alleen maar vast loopt en crasht. Dit kijkt heel lastig tv vanuit oostenrijk waar de enige mogelijkheid iptv is.
    mijn ordernummer: W1708090706082364

LeX vindt dit leuk.
  20. davevanduffelen

davevanduffelen Donateur

Leuk Bevonden:
    215
    Heb zelf zo'n boxje en mag wel zeggen dat het een erg leuk dingetje is wat heel goed zijn werk doet. Zijn heel wat mensen in geïnteresseerd in mijn omgeving. Dus heel graag meld ik mij hier voor aan.
    Vind de site heel erg goed van gearbest en vind de kwaliteit en levering super.
    En als ik ze hopelijk zou winnen heb ik in ieder geval weer wat te sleutelen na mijn operatie.
    Met vriendelijke groeten, dave
    Ps. Gun iedereen deze prijs op deze site. Is, als je ze gewoon koopt absoluut geen miskoop!!!

Mijn laatste order was: W1704240632460126
    :leuk::)

jaapjaap en LeX vinden dit leuk.