Welkom op het Kodi Forum

Status
Niet open voor verdere reacties.

Spinix

Technisch administrator
Medewerker
25 dec 2015
3.600
2.202
216
25
Welkom op het Onofficiële Nederlandse Kodi Forum,

Via dit forum hoop ik dat de Nederlandse gebruikers van Kodi met elkaar en voor elkaar hun eigen mediacenter kunnen maken.
Omdat we nog een jong forum zijn hoop ik dat iedereen zijn kennis en familie ook even uitnodigt zodat het hier wat drukker wordt.

Suggesties zijn welkom.

Met vriendelijke groet,
Spinix
 
Hallo Arjan en natuurlijk ook alle leden, bedankt voor het openen en ondersteunen van dit forum, dat het maar groot, leerzaam en gezellig maar worden. ! Groeten Ouwe Rups
 
Een Nederlandstalig forum is voor veel gebruikers een opening! Er zijn er behoorlijk veel die echt geen woord Engels kunnen lezen of schrijven.
 
  • Like
Reacties: Eric Hebs
Vind het een super forum omdat alles makkelijk uitgelegd wordt en in het nederlands met eventueel tutorial erbij , keep up the good work
 
Welkom op het Onofficiële Nederlandse Kodi Forum,

Via dit forum hoop ik dat de Nederlandse gebruikers van Kodi met elkaar en voor elkaar hun eigen mediacenter kunnen maken.
Omdat we nog een jong forum zijn hoop ik dat iedereen zijn kennis en familie ook even uitnodigt zodat het hier wat drukker wordt.

Suggesties zijn welkom.

Met vriendelijke groet,
Arjan
Alvast bedankt wat een leuk forum en alles Nederlands
 
hallo allemaal,
ik ben Lies, gisteren een android box besteld na "oefenen" met Kodi op mijn laptop (windows 10). Top dite hier, heb al veel gelezen maar me nu dan maar even voorstellen.
Omdat op mijnlaptop geen hdmi zit moet ik streamen naar de smart tv, dit gaat eigenlijk nooit vlekkenloos vandaar dat we het met de android box gaan proberen. Na lezen van de tips hier via China 1 besteld. ben een ICT knutselaar dus heb er alle vertrouwen in dat het goedkomt.

voor manlief wil ik uitzoeken hoe we het beste live sport (voetbal) het beste kunnen ontvangen, tips zijn wekom.
Zoals ik het nu gelezen heb is voor mensen die gemak willen ditistv het eenvoudigst. Dit zal voor mijn wederhelft dus het beste zijn, kan ik dan daarnaast ook nog eigen add ons gebruiken?

groet
Lies
 
Hai,
Net nieuw aangemeld, vd wk de A95x ontvangen en gister geïnstalleerd. Loop al tegen wat dingetjes aan vandaar hier aangemeld.
Hopelijk kunnen jullie mij verder helpen.
Alvast bedankt,
gr,
 
Hallo ik ben Joop nieuw hier
Kodi is nieuw voor mij,maar volgens mij een prima player
Van de week een nieuwe mediaplayer maar ziet de hdd internal niet wel de usb hdd
hi-media q10 pro
had na een paar jaar een mede8er wel zin in wat nieuws ook vanwege 4k
heeft iemand ook een oplossing ivm hdd kan hem niet vinden
gr Joop
 
Hallo allemaal ik heb mezelf zojuist aangemeld om wat meer te weten te komen over iptv,kodi enz.
Momenteel ben ik in het bezit van een hq media 10.
Het enige wat ik nog jammer vindt is dat alle films in 2.0 zijn.
Hoop hier daarover een aantal antwoorden op te vinden.
Met vriendelijke groet Mariman
 
Hallo allemaal ik heb mezelf zojuist aangemeld om wat meer te weten te komen over iptv,kodi enz.
Momenteel ben ik in het bezit van een hq media 10.
Het enige wat ik nog jammer vindt is dat alle films in 2.0 zijn.
Hoop hier daarover een aantal antwoorden op te vinden.
Met vriendelijke groet Mariman
Beste mariman

Als je beter geluid wil hebben raad ik je aan om een account bij real debrid te nemen dan heb je meestal het beste geluid en beeld bij de films en series en het kost bijna niks voor 3 maanden kost het je iets van 6 of 7 euro
Kijk hier maar eens naar



Succes
 
klinkt op zich goed,heb alleen geen credit card en de andere 2 zijn ook geen optie,is er een manier om via hier een debrid account te regelen
of een andere look a like waar wel met ideal of pay pal betaald kan worden

mvg karlito
 
klinkt op zich goed,heb alleen geen credit card en de andere 2 zijn ook geen optie,is er een manier om via hier een debrid account te regelen
of een andere look a like waar wel met ideal of pay pal betaald kan worden

mvg karlito
Je kan wel gewoon met ideal betalen hoor even goed kijken dan zie je het vanzelf ;)
Je kan wel gewoon met ideal betalen hoor even goed kijken dan zie je het vanzelf ;)
Kijk hier eens op dan

 
Status
Niet open voor verdere reacties.