Werkende addon zonder debrid

T-Bob

Expert
12 jan 2017
654
144
216
67
Zijn er nog werkende addons die werken zonder Debrid.
ik had eerst promiss erop staan, maar zijn er nog andere addons die werken.
 
Scriba v2 werkt nbij mij niet zogoed, en Elementum heb ik nog niet erop gezet.
 
@T-Bob Wat werkt er bij jou dan niet zo goed?
Scrubs V2 werkt volgens mij goed, ook zonder Debrid. Het enige wat even niet goed werkt is net als bij een aantal andere add-ons zoeken via IMDB. Maar met Scrubs V2 kan je ook zoeken via TMDB of Trakt gebruiken.
Na googlen op "Best Kodi Addons" staan er op die pagina onder "Best Addons with Free Links January 2024" nog een aantal genoemd. Maar de populairste zonder debrid is Scrubs V2.
 
Elementum ook erop gezet, maar als ik op een film klik laat hij 50% en krijg ik de melding geen links gevonden.
maakt niets uit of het via trakt is of TMDB op alle bij de zelfde melding.
 
Elementum ook erop gezet, maar als ik op een film klik laat hij 50% en krijg ik de melding geen links gevonden.
maakt niets uit of het via trakt is of TMDB op alle bij de zelfde melding.
Heb je binnen de elementum repo wel elementum burst geactiveerd? Zonder deze krijg je inderdaad geen links.
Staat in de elementum repo onder programma addons
 
Ja die staat ertussen erop geklik krijg ik een melding,
elementum weer open gemaakt maar geeft de zelfde melding geen links.
 

Bijlagen

  • image.jpg
    image.jpg
    1,9 MB · Weergaven: 9
  • image.jpg
    image.jpg
    2,2 MB · Weergaven: 9
Je moet de addon Elementum openen. Helemaal onderaan staat Settings for Elementum Burst Provider. Als je die opent kun.je Public Trackers en (eventuele) Private providers activeren. Even testen welke wel en niet werkt.
 
Je moet de addon Elementum openen. Helemaal onderaan staat Settings for Elementum Burst Provider. Als je die opent kun.je Public Trackers en (eventuele) Private providers activeren. Even testen welke wel en niet werkt.
Alles waar Engels bij staat aangevink van publicaties trackers en private, nu werken er films.
dankjewel.
 
Alles waar Engels bij staat aangevink van publicaties trackers en private, nu werken er films.
dankjewel.
Bij sommige krijg je standaard een time out melding. Die kun je uitzetten, dan gaat het laden daarna ook wat sneller.
 
ik weet niet of het hier mag maar ik kan bij the crew promise of loonatics geen films en series meer kijken. ook werkt pluto tv ineens niet meer. als ik die open krijg ik melding badzip of zoiets. ik keek hier erg graag naar. heb al op google gezocht hoe dit op te lossen maar niks gevonden. kan iemand hier mij helpen?
 
@leentjr De repository van the promise en loonatics is er mee gestopt. Dus die twee krijgen geen updates meer en werken dan op een gegeven moment niet meer. The crew is minder geschikt zonder debrid. Als je hierboven even leest vind je vast wel een alternatief.
 
Ik krijg geen addons meer aan het werken zonder real debrid,
dus kodi is voor mij niet meer te doen scrub en Elementum geprobeerd en alles een keer aan geklik en bij films en serie en zie alleen maar 2 puntje.
 
Gisteren op de formuler z11 pro Max elementum addon eraf gegooid,
Had een nieuwe versie op een stick gezegd en deze weer erop gezet ging goed.
Met de zelfde usb stick naar de xiaomi Google tv box om deze ook in kodi te zetten,
maar de Xiaomi Google tv box ziet wel alle bestanden op de usb stick maar als ik het naar mapje
waar het Elementum bestandje in staat ziet hij een lege map zonder het elementum bestandje.
Is daar nog een andere truk voor.
Heb ook het elementum bestand via downloader geprobeerd rechtstreeks van internet,
Maar dan staat het in downloader en krijg ik het niet in Kodi.
 
Heb je geen oren naar AD of RD voor de prijs van een kop koffie per maand?
Ben je van al het gezeur af.
 
@T-Bob De Downloader map staat in je Download map. Als je daar een repo .zip bestand hebt staan ga je naar >
Add-ons installeren via een zipbestand > Externe opslag > Download > Downloader en kan je de zip installeren binnen Kodi.
 
@T-Bob De Downloader map staat in je Download map. Als je daar een repo .zip bestand hebt staan ga je naar >
Add-ons installeren via een zipbestand > Externe opslag > Download > Downloader en kan je de zip installeren binnen Kodi.
In kodi externe opslag download is de opslag leeg, en als ik de downloader map open staat onder files de plug-in.apk zip bestand.
 
@T-Bob In het menu > settings van Downloader staat het pad waar de downloader map zich bevind.
Bij mij is dit ... Download/Downloader.
In de instellingen van je mediaspeler even controleren bij Instellingen > Apps > Downloader > Rechten > Bestanden en media > op "Toestaan" zetten.
Ook voor Kodi kan je de rechten controleren:
Instellingen > Apps > Kodi > Rechten > Bestanden Media zetten op "Altijd toestaan".
Daarna zou je het moeten kunnen vinden via Kodi.
Verder kan je ook de app gebruiken om te kijken waar de .zip en de Downloader map staat. Eventueel zou je het dan kunnen verplaatsen naar je normale Download map.
 
You must be registered for see images attach

Post automatically merged:

You must be registered for see images attach
 

Bijlagen

  • image.jpg
    image.jpg
    1,8 MB · Weergaven: 4