Wesopro iptv 6 icm formuler z8

Royandinho

Forumlid
14 feb 2020
5
0
1
Goedendag allen,

Ik kijk de laatste tijd regelmatig op dit forum en heb (na een test gedaan bij Iptv-Totaal). Gekozen voor wesopro iptv 6. Ben tot nog toe heel tevreden.

Vandaag een formuler Z8 gekocht en succesvol geïnstalleerd. Echter heb ik wel een paar vragen...

- ik gebruik als app: mytvonline. Echter staat bij de vod - series de afleveringen niet gesorteerd per serie. Ik zie bijvoorbeeld op dit moment 30 afleveringen van Prison Break. En daarna komen 40 afleveringen van een andere serie. Binnen de eigen app van wesopro is het wel gesorteerd per serie en seizoen. Is dit een bug of normaal?

- Ik heb (omdat ik net 2 dagen iptv heb) nog altijd kpn als tv provider. Daarnaast dus wesopro. Hebben jullie je tv provider opgezegd en nemen jullie enkel internet af? Of houden jullie de tv provider aan als back-up? Of nemen jullie een andere iptv provider voor backup?

- Wat is de uptime van b.v. Wesopro ongeveer? Heeft er iemand al eens een langdurige storing gehad?

Alvast bedankt voor het beantwoorden van deze vragen.
Groetjes
 
Dit is een kodi forum, wellicht dat je elders meer antwoorden krijgt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Heb ook een z8 en iptv6. Heb het nu een week, nog steeds tevreden. Heb wel de leukste zenders in de m3u file gezet, hoef geen 5000 zenders of tig groepen.
De epg is ook zeer compleet.
De films en live zendens in aparte m3u file en ingevoerd mytvonline, de ene dus bij live tv en de andere bij vod.
Ze staan staan wel mooi bij elkaar maar inderdaad niet per jaar of seizoen. Dan zou je ze zelf in groepen moeten zetten.
Je mooi op de afstandsbediening switchen tussen live tv en vod. Bij vod krijg je ook mooie grootte posters van de film.

Voor wat je wilt zal je naar Kodi moeten uitwijken met de tool van onze bekende m3u editor programmeur op het forum.
Kodi vind ik niet zo geschikt voor de rest van de familie. Ze moeten op de knop drukken en de 1e zender moet op de tv verschijnen.
 
Laatst bewerkt:
Heb ook een z8 en iptv6. Heb het nu een week, nog steeds tevreden. Heb wel de leukste zenders in de m3u file gezet, hoef geen 5000 zenders of tig groepen.
De epg is ook zeer compleet.
De films en live zendens in aparte m3u file en ingevoerd mytvonline, de ene dus bij live tv en de andere bij vod.
Ze staan staan wel mooi bij elkaar maar inderdaad niet per jaar of seizoen. Dan zou je ze zelf in groepen moeten zetten.
Je mooi op de afstandsbediening switchen tussen live tv en vod. Bij vod krijg je ook mooie grootte posters van de film.

Voor wat je wilt zal je naar Kodi moeten uitwijken met de tool van onze bekende m3u editor programmeur op het forum.
Kodi vind ik niet zo geschikt voor de rest van de familie. Ze moeten op de knop drukken en de 1e zender moet op de tv verschijnen.
Dank voor je antwoord,
Ik ben zelf ook gehecht aan het feit dat er met 1 knop op de afstandbediening er tv moet verschijnen. Dus dat ken ik wel haha
Ik heb vandaag de m3u editor van het forum geprobeerd maar kreeg het (nog) niet aan de praat.
Op dit moment gebruik ik de wesopro app zelf op formular Z8. Dat werkt prima
Nog 2 vragen:
- Heb je ook een back-up provider? (b.v. andere iptv leverancier of kpn/ziggo) Ik heb dat op dit moment nog wel, maar zie het nut van een duur kpn abonnement niet meer...
- En hoe werkt het met het aantal connecties. Gaat dat om het hoeveel personen tegelijk kunnen kijken?
 
Ja het erom dat je niet tegelijkertijd kijkt op meerdere devices. Heb het als backup. Is vrij goed maar vandaag voor het eerst dat UK zenders haperen.