Westworld

Spinix

Technisch administrator
Medewerker
25 dec 2015
3.600
2.202
216
25
You must be registered for see images


You must be registered for see medias

Zoals bijna elke serie van HBO is ook Westworld super goed gemaakt.

De serie speelt zich af in het fictieve Westworld, een technologisch geavanceerd Western-themapark, dat volledig wordt bevolkt door synthetische androïden die "Hosts" worden genoemd. Deze komen tegemoet aan de wensen van de zwaar betalende bezoekers die "Nieuwkomers" (of ook "Gasten") worden genoemd. De Nieuwkomers kunnen doen wat ze willen in het park, zonder angst voor vergelding van de Hosts. Het park kent ongeveer tweeduizend verschillende hosts, die elk hun eigen verhaallijnen uitspelen.

Ziggo klanten kunnen deze serie gratis bekijken, mensen die geen Ziggo kunnen krijgen moeten een andere creatieve manier zien te vinden om deze serie te kijken.

Seizoen 2 komt op 22 april 2018 uit :)
 
Je kan ook de inloggegevens van een ander 'lenen' en dan toch westworld kijken via de app ;)
 
  • Like
Reacties: Spinix
Moet dan wel een NL IP adres zijn. Vanaf een buitenlands IP adres via de Ziggo App kijken gaat niet werken. En inderdaad een goeie serie. Ben er pas aan begonnen.
 
Moet dan wel een NL IP adres zijn. Vanaf een buitenlands IP adres via de Ziggo App kijken gaat niet werken. En inderdaad een goeie serie. Ben er pas aan begonnen.
Wellicht met een vpn waarbij je de ip op Nederlands zet? Niet geprobeerd hoor maar een idee. :LOL:
 
  • Like
Reacties: Shaman
Zit nu aan aflevering 3. Erg goed gemaakt inderdaad! Met een flinke knipoog naar Yul Brynner; hoofdpersoon van het origineel (Westworld 1973, .
 
  • Like
Reacties: Spinix
@Micko Mocht ik weer es in het buitenland vertoeven, dan laat ik het weten. Ik weet wel dat het zonder VPN in ieder geval niet werkt. Maar de gedachte om, mocht je in het buitenland wonen, een Ziggo account te delen met iemand hier in NL, dat schept natuurlijk wel mogelijkheden. Gewoon legaal alle zenders via de App in het buitenland op je TV.
 
Zo, da's snel.
Kan dit ook met de winnende lotto getallen van dit weekend. ?
 
  • Like
Reacties: Lex