Wie heeft een goed vervanger voor een oude mag254

Oprecht

Nieuwkomer
9 sep 2020
2
0
1
28
Hallo,

Ik heb al 6 jaar een mag254, waar ik zeer tevreden over was. Inmiddels ervaar ik veel problemen met mijn kastje, vaak een vastloper waarbij ik de kast opnieuw moet opstarten.. stroom uit en Adam weer aan. Ik vraag mij af, wat is een alternatief? Ik wil voor een nieuwe kastje gaan. Waarbij stabiliteit voorop staat.

Ik wil een kastje die ik puur voor tv kijken wil gebruiken, overige zaken zoals apps os leuk maar niet mijn doel. Beeldkwaliteit van mijn tv is het belangrijkst. Hebben jullie een idee wat ik moet raadplegen, welke merk kastje een aanbeveling waard is . Er is zoveel keus. mijn budget is 150euro. Bedankt
 
Ik zou haast zeggen, zoek eens op een Linuxontvangertje, Xsarius pure HD ofzo.

Het apparaatje zit ruim beneden jou budget, is een kabelbox of satellietbox, en je kunt er ook nog een andere tuner in laten bouwen zodat je ook via de kabel en schotel kunt kijken!

Open-Pli erop en dan de apps en addons.

Zomaar een tip. ;)
 
Ik heb geen kabel tv en geen schotel enkel internet aansluiting. Doe zoek echt een iptv box
 
Goede avond,

Wie heeft er hier een Amiko A6N of een Xsarius Q8. Ben vooral benieuwd naar de verschillen met de iptv tussen beide met die van de formuler z7+ en de favoriete opties. Bij de z7+ kan je alleen zenders in favoriet map plaatsen, 1 map en geen volgorde optie
 
Een Xsarius heb ik al een aantal jaren in gebruik, dat ding heeft toen volgens mij een kleine €100,- gekost, en ik heb daar toen meteen open-pli op laten zetten, het kostte maar een tientje toen, en ik was op dat moment een beetje lui. ;)

Ik weet dat met die images er meer mee kan, maar ik weet niet of de Xsarius waar jij over praat ook kan wat ik met die van mij kan, tv kijken via de kabel of satelliet?

Ik kan maar 1 ding zeggen, dat ik erg tevreden over de Xsarius!
Maar op de vraag van favorieten mappen kan ik nu geen antwoord geven terwijl dit wel op mijn to do lijst staat.