Wie helpt.

Mestreechteneer

Gevorderd
8 aug 2017
59
15
6
58
Hallo allemaal , ben een bezitter van de nvidia shield tv pro 2019. Normaliter doe ik alles side loaden naar kodi .
Heb hem deze week geupgrade naar 20 nexus . Ik onder vind nu het probleem dat zowel de shield en binnen kodi , wel de usb stick benaderd maar niet mijn stukken leest wat ik er op gezet heb . Heb al 2 sticks geprobeerd maar helaas .Doe ik wat verkeerd of speelt er een probleem?
Hoop op een oplossing van jullie .

Dank voor je reactie.
Ga het morgen proberen.
Geb nu een Buzz X5 64AI

Groet Longshadow
Antwoord wat ik hier boven beschrijf staat bij voor een Nvidea shield.

Maar het principe is voor elk boxje hetzelfde.
Kodi opzoeken bij instellingen, apps. En machtigingen aanpassen.

Volgens mij is het probleem gewoon wat jezelf al eens hebt aangedragen. Kodi 20 heeft zijn lees rechten aangescherpt.

Of zal het nu ineens dat wezen?? Ik weet het natuurlijk ook niet.

Op Kodi forum Int staat bovenaan een grote blauwe balk, klik er eens op je leest het probleem.En ik had het probleem al duidelijk in Kodi 20 rc uitgelegd.

Op Kodi forum Int staat bovenaan een grote blauwe balk, klik er eens op je leest het probleem.En ik had het probleem al duidelijk in Kodi 20 rc uitgelegd.
Ja dat begrijp ik. Maar dat is de standaard oplossing. Maar als ik het goed begrijp dan kan dit met de mi box dus absoluut niet??

Daarom mijn antwoord ook op jouw link is dat dan de oplossing voor die boxjes??

Oke, het gaat vooral om de Shield en Android Tv 11 versie. Dus niet elke willekeurige box.
Post automatically merged:

Het probleem is al een tijdje een probleem de Android Tv 11 versie , verschillende apps zitten met een permissie optie probleem. B.v. de just player ( zie GitHub).

Laatst bewerkt:
Oke, het gaat vooral om de Shield en Android Tv 11 versie. Dus niet elke willekeurige box.

Het probleem is al een tijdje een probleem de Android Tv 11 versie , verschillende apps zitten met een permissie optie probleem. B.v. de just player ( zie GitHub).
Ah ok duidelijk. Ik ga mij er vd week eens op inlezen.

Mijn veronderstelling was dat als je bijvoorbeeld een Zip of bestand niet kon vinden het aan de machtigingen van kodi lag/ligt.

Maar het is een Android 11 ding ipv kodi 20

Mi box heeft dus geen android 11?? Daarom de optie "altijd toestaan" niet.

En daar dus ook niet nodig als ik het goed begrijp. Want versies voor Android 11 vragen deze machtiging niet.

Maar goed 9 vd 10 vragen die op het forum gesteld worden over zips of bestanden ineens weg of kan nas wel benaderen maar zie geen bestanden meer. Komen uit op het machtigingen probleem.

Gouden Tip jongens, de Zips zijn weer zichtbaar in Kodi op de externe usb en schijf.
Harte dank en goed weekend.
Groet Longshadow

Hallo
Bij mij heeft het helaas niet geholpen. Mappen zijn niet zichtbaar of er staan volgens kodi geen bestanden in.
Mm iemand andere oplossing ?

Welke Kodi draai je?
Welke mappen worden niet geopend?

Groet Longshadow.
Kodi 20.1 en de mappen worden wel geopend maar de bestanden die er nieuw in zijn gezet ziet kodi niet meer. ook ziet kodi nieuwe mappen niet meer. De bestanden en mappen voor de update wel. Ook toevoegen aan de bibliotheek lukt niet altijd. Krijg de melding dat er geen info is voor de film of serie en het bestand blijft dan wel zichtbaar als titel.mkv of mp4.

Heb je in de app van Kodi zelf " Machtigingen altijd toestaan " aangezet?
Ja had ik De " lege " mappen zijn de mappen waar wel bestanden in staan maar niet zichtbaar in kodi

Ja had ik De" lege " mappen zijn de mapen waar volgens kodi niets in staat

Bijlagen

• 20230403_191855.jpg
    20230403_191855.jpg
    907,4 KB · Weergaven: 7
  • 16805424540667253980908123700348.jpg
    16805424540667253980908123700348.jpg
    1,3 MB · Weergaven: 8
  • 16805426117517573604659891977468.jpg
    16805426117517573604659891977468.jpg
    1,2 MB · Weergaven: 7
Weet niet of dit onderwerp je verder kan helpen?