Wie ik ben.

LeX

Administrator
Medewerker
Leuk bevonden
3.634
Beste antwoorden
11
Nou Ger welkom dan uit onze hoofdstad.

Ger AH

Nieuwkomer
Leuk bevonden
1
Beste antwoorden
0
Hoi Lex,

Misschien kan jij me helpen?

Ik kan alles doen met Kodi, maar TV kanalen ontvangen van Nederlandse bodem lukt niet zoals rt4 etc......

Wat doe ik fout? of mis ik iets?

Groetjes,
Ger

LeX

Administrator
Medewerker
Leuk bevonden
3.634
Beste antwoorden
11
Hoi Lex,

Misschien kan jij me helpen?

Ik kan alles doen met Kodi, maar TV kanalen ontvangen van Nederlandse bodem lukt niet zoals rt4 etc......

Wat doe ik fout? of mis ik iets?

Groetjes,
Ger
Je mist niks maar via kodi wordt dit niet wat.
Er zijn wel andere mogelijkheden maar maak daar even een topic vooraan, dan helpen we je graag verder.
Dubbelpost samengevoegd:

Ik ben John en woon in Nieuwegein en houd dit forum al een tijdje bij de informatie en updates die jullie geven vind ik fantastisch en niets is teveel daarom waardering voor alles wat jullie doen dank daarvoor.

Maar nu heb ik een serieus probleem denk ik alleen weet ik niet waar ik de vraag moet stellen dus sorry als dit niet de goede plek is ik heb een Minix NEO U9-H sinds gisteren blijft het power lampje blauw branden laat heel even het Minix logo op de tv zien en het beeld blijft zwart wat ik ook probeer om hem te ressetten of naar factory reset te doen alles mislukt ik heb van alles opgezocht via google en dingetjes geprobeerd niks helpt ik denk zelf aan een software probleem wie o wie kan mij daar mee helpen
Alvast bedankt

Met vriendelijke groet.
John
Dank voor je complimenten maar zal ik je vraag op het forum plaatsen zodat onze leden zich er over kunnen buigen ?

Tommie65

Nieuwkomer
Leuk bevonden
1
Beste antwoorden
0
Je mist niks maar via kodi wordt dit niet wat.
Er zijn wel andere mogelijkheden maar maak daar even een topic vooraan, dan helpen we je graag verder.
Dubbelpost samengevoegd:

Dank voor je complimenten maar zal ik je vraag op het forum plaatsen zodat onze leden zich er over kunnen buigen ?
Als uw dat wil doen graag mijn excuses voor het niet juist plaatsen van mijn vraag

Leuk bevonden: LeX
Leuk bevonden
1
Beste antwoorden
0
Ik snap jou reactie niet?

Ik heb het niet echt nodig, want ik kan alle kanalen met Ziggo ontvangen en ook opnemen....

Maar ik wil graag ook via Kodi kanalen kunnen opnemen ..

Ger

LeX

Administrator
Medewerker
Leuk bevonden
3.634
Beste antwoorden
11
Maak voor alle duidelijkheid toch maar topic aan waar wij je dan graag voorthelpen.

Gelijkwaardige Onderwerpen

Bovenaan