Wie van ons is knettergek

thuis

Nieuwkomer
16 jun 2021
1
0
1
53
Zocht info over IPTV, als alternatief voor ChromeCast, heb heb Raspberry Pi 3B die moet dat ook kunnen, draait met XBian, die zou sneller, lichter zijn dan Libre Elec, en Kodi is Kodi ook maar gewoon een mediaplayer, goed, IPTV blijkt duurder dan een tv abo en bovendien illegaal, maak ik op uit de teksten op deze site, niet zo interessant dus, al is de informatie hier we erg versnipperd, hoe lastig is het om even een duidelijke handleiding te plaatsen, de beeste topics gaan met 2 of 3 berichten al over een ander onderwerp met bijbehorende arrogantie, dus iemand die informatie zoekt heeft over het algemeen niet zoveel aan een Forum.

Snap best dat jullie moeten bestaan en dat reclame daar een middel toe is maar nieuwe leden direct een Teamviewer link toe sturen...., gebeurt gewoon, mag jij als lezer je afvragen wie van ons knetter gek is, ik weet het antwoord.
 
  • Boos
Reacties: Bingnl
Vreemde post is dit en totaal onsamenhangend met veel onzin erin
 
Vreemde post is dit en totaal onsamenhangend met veel onzin erin
Als jij het normaal vind om nieuwe leden te verwelkomen met een Teamviewer link dan spoor jij niet, wat een zwak begaafdheid demonstreert jij, Bingnl
 
Als jij het normaal vind om nieuwe leden te verwelkomen met een Teamviewer link dan spoor jij niet, wat een zwak begaafdheid demonstreert jij, Bingnl
En wie heeft je die teamviewer link gestuurd dan? ik heb in ieder geval nooit een teamviewer link toegestuurd gekregen, meld die gebruiker die je die link stuurde zeker aan de admins van dit forum, dit is inderdaad niet normaal.

Op elk forum zullen er leden zijn die zich niet aan de regels houden, op dit forum zijn de admins er snel bij en zien ze overtredingen niet door de vingers.

Voor het vinden van informatie zit je hier wel goed. Ja, soms gaan de posts off-topic, maar dat is zo op elk forum. Ken je een betere bron van info dan?
 
Er is mij niks bekend van een link naar teamviewer in de welkomsboodschappen die onder mijn verantwoordelijkheid worden verstuurd.
 
Als jij het normaal vind om nieuwe leden te verwelkomen met een Teamviewer link dan spoor jij niet, wat een zwak begaafdheid demonstreert jij, Bingnl
Ben je wel helemaal lekker? Tijd om hulp te zoeken denk ik zomaar
 
Zocht info over IPTV, als alternatief voor ChromeCast...........
er is genoeg info te vinden over IPTV in de IPTV topics, zelf zit ik niet veel in die topics, omdat daar mijn interesses totaal niet liggen.
hoe lastig is het om even een duidelijke handleiding te plaatsen, de beeste topics gaan met 2 of 3 berichten al over een ander onderwerp met bijbehorende arrogantie, dus iemand die informatie zoekt heeft over het algemeen niet zoveel aan een Forum.
Dit is behoorlijk lastig, aangezien de kornuiten van Tim Kuijk van de stichting BREIN over onze schouders mee kijken, waardoor het plaatsen van links naar IPTV providers niet toegestaan is, want zoals jezelf al aangaf: het is illegaal.

als het jou lukt om een goede handleiding te schrijven met deze regels in het achterhoofd houdende, dan mag je deze gewoon plaatsen, al zal het wel nagekeken en gemonitord worden door onze waakhond @Lex .

bovendien als je stelt dat je als je niet zoveel hebt aan een forum als je informatie zoekt, snap ik eerlijk gezegd niet zo goed waarom je je hier aangemeld hebt. Kan je me dat misschien eens uitleggen?🤷🏼‍♂️
Snap best dat jullie moeten bestaan en dat reclame daar een middel toe is maar nieuwe leden direct een Teamviewer link toe sturen...., gebeurt gewoon, mag jij als lezer je afvragen wie van ons knetter gek is, ik weet het antwoord.
Reclame is een vorm van inkomsten, deze zorgt er voor dat de serverkosten door @Spinix betaald kunnen worden.

vindt ik het leuk? Nee absoluut niet, is het nodig? Ja zoals hierboven al aangegeven servers draaien nou eenmaal niet gratis.

die teamviewer link waar jij het over hebt, daar heb ik nog nooit last van gehad, maar wellicht interessant voor @Spinix en @Lex om hier meer info over te verkrijgen, dus mocht je die link nog een keer krijgen, maak er dan even een screenshot van, en stuur deze dan naar de twee bovengenoemde personen, zodat ze er verder in kunnen duiken.😉

en begrijp één ding goed: dit forum wordt gerund door vrijwilligers die in hun vrije tijd mensen trachten te helpen mensen van informatie te voorzien zonder de regels te overtreden, dat is een stuk moeilijker sturen dan wanneer je ze er voor betaald😉
Post automatically merged:

Als jij het normaal vind om nieuwe leden te verwelkomen met een Teamviewer link dan spoor jij niet, wat een zwak begaafdheid demonstreert jij, Bingnl
Ik denk dat je hier tegen de verkeerde schenen aan schopt @thuis , @Bingnl is een persoon die een ware schat aan kennis bezit, van zowel Kodi als IPTV, waarschijnlijk meer als 95% van alle geregistreerde leden hier.

dat jij dat niet direct ziet kan kloppen, @Bingnl heeft in het verleden ook onder andere namen op dit forum gezeten.

en eerlijk gezegd zei hij niet zo heel veel verkeerd, want ook ik heb je bericht meerdere malen moeten lezen om het goed te kunnen begrijpen.😉

ik zou zeggen kijk de IPTV sectie eens door, ook al betekent dit dat je ook langs de off topic reacties moet.

er is best een hoop te vinden, maar de manier waarop jij het graag zou willen gaat helaas niet🤷🏼‍♂️
 
Laatst bewerkt:
Zou wel even adviseren om ook een cursus normaal communiceren te nemen eerst. Wordt hier denk niet echt gewaardeerd. Denk dat je dan ook beter te woord dan wordt gestaan.
 
die teamviewer link waar jij het over hebt, daar heb ik nog nooit last van gehad, maar wellicht interessant voor @Spinix en @Lex om hier meer info over te verkrijgen, dus mocht je die link nog een keer krijgen, maak er dan even een screenshot van, en stuur deze dan naar de twee bovengenoemde personen, zodat ze er verder in kunnen duiken.😉

@Arjan E. Er is niemand die een nieuwe gebruiker met zo weinig berichten een PM kan sturen.🙄
Behalve @Lex en @Spinix 🤔
Dus show die teamvieuwer link @thuis ?
 
  • Like
Reacties: Spinix